Tein pari kollaasia mun syksyn suosikeista. Hirveen simppeleitä värimaailmoja ja asusteita. Viime vuosina oon opetellu käyttämään myös enemmän värejä ja niitä mun pitäis ehdottomasti uskaltaa yhdistellä asuisteihin! Tykkään esim. punasesta tosi paljon ja oon ihan yber rakastunu sinisiin housihin..mut voisko nää kaks värii toimii yhessä? Tää on just tätä ku en uskalla kokeilla. Perjaatteessahan kaiken saa toimimaan keskenään.
tiistai 17. syyskuuta 2013
Autumn
Mä rakastan syksyä yli kaiken! Jokaisessa vuodenajassa on puolensa enkä oikeestaan vihaa yhtäkään vuodenaikaa, syksy on kuitenki ehdottomasti mun lemppari!!! Musta on ihana pukeutua lämpimästi neuleisiin, uggeihin, pipoihin ja hukuttautua jätti kaulaliinoihin. Koen et just syksyllä mun todellinen tyyli erottuu parhaiten! Mul on pitkään ollu vähän hakusessa oma tyyli. Tiedän tasan tarkkaan mistä tykkään mut niiden vaatteiden yhdistäminen jotenki tökkii. Tuntuu et pukeudun kauheen yksinkertasesti. Emmä sano et siinäkään mitään huonoa on mut haluisin ees vähän särmää mun arkiasuihin. Siks helpottais hirveesti et saisin karsittuu mun vaatekaapista kaikki ylimääräset vaatteet ni näkis helpommin mitä vois yhdistellä.
Oon hankkinu jo yhden talvitakin ja toinen on löytyny jo. Mun takkivarasto on ihan järjetön, mut aion päivittää senkin nyt niin että mul ois tosiaan noi 2 uutta talvitakkia ja pari muuta syksy-kevät säihin. Haluaisin vielä syksyks mustat korkkarit, nimenomaan tota nilkkamallia (mikä kollaasissakin on). Korkkareitaki oon tosi huono käyttämään, mutta yritän nyt kovasti päästä eroon tästä mun kaavamaisuudesta. Mä tiedän et ku vaatekaappi on kunnossa niin se helpottaa hirveesti ja ehkä uskallan ottaa niitä riskejä jossain vaiheessa enemmänki. Mä tiedän tasan tarkkaan miten haluun pukeutua mut miks se on niin vaikeeta toteuttaa? Mikä muka vois mennä niin hirveen pahasti pieleen? Vaatteitahan ne vaan on!
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti