torstai 30. kesäkuuta 2011

päläpäläpälä

Juhannus vklp meni hyvin, itseasiassa tosi hyvin! Mun kaveri asu meil koko vklpn ja meil oli tosi hauskaa! Perjantaina ja lauantaina kävi eri kaverit moikkaamas mut muuten oltiin kahestaan eikä se mua ollenkaa haitannu! Todettii vaa et meist on tullu aikuisia ku tehään ruokaa ja syödään säännöllisesti ja kaikenlisäks terveellisesti, APUA! Ehkä se oli vaa toi viikonloppu, kyl me aika junnui viel ollaan :D Sitäpaitsi yleensä kaiken ruoan hoitaa meiän yks kaveri et nyt ku se ei oo ollu samas maassa ni on pitäny pärjää omillaan..ja hyvin kyl pärjättiinki! Vastapäätä meidän taloa oli jotku kemut perjantaina ja lauantaina ja niitä välillä sit kyyläiltiin tosta meiän parvekkeelta :D Ei sillä et ois jotenki ollu tylsää, ihan vaan mielenkiinnosta ;D




Nyt ois taas uus viikonloppu heti perään, oon siis vähän jäljessä..vaihteeks! :D Mut suunnitelmissa on oikeestaan pääosin töitä ja sit huomen meen kaverille yökyläilee iltavuoron jälkeen pirteenä ja sillee mut ei se mitään :) Leivoin äsken amerikkalaisia pikkuleipiä (cookies) ja ajattelin mutustella niitä (namnam!)  ja kattoo I Spy leffan joka tulee tv:stä, en tiiä onko hyvä mut kohta se selviää!

Palailen taas kuhan töiltä kerkiän :)

Emilia

perjantai 24. kesäkuuta 2011

Who is?

Oh I Was Perfect For The Circus
If She Dared Me Id Do It
Love Makes You Stupid
I Gave It up
But I Guess It Was Not Enough
Cause She Never Seemed Satisfied

I Know Im Not Perfect
But At The End Of The Day, Who Is? Oooh
She Wanted Someone Thats Perfect, Ok
But Can You Tell Me Who Is?






She's At The Bar Just Above The Star's
A Rocket Couldnt Reach It But I Still Kept On Reaching
She Watched Me Try At Least A Thousand Times
If She Loved Me She'd Stopped Me But Nooo




I Know Im Not Perfect
But At The End Of The Day Who Is Oooh
She Wanted Someone Thats Perfect,Well Ok
But Can You Tell Me Who Is?

I Saw Something Worth My Future
So Right So Wrong
In My Mind I was all it took, But I Guess I Was Wrong??






I Know Im Not Perfect
But At The End Of The Day Who Is Oooh
She Wanted Someone Thats Perfect,Well Ok
But Can You Tell Me Who Is?


Tää on yks niist biiseist mis on mun mielestä hyvät sanat ja tykkään biisistä muutenkin.
(Bruno Mars-Who is?)


Emilia

maanantai 20. kesäkuuta 2011

Damdada

Viikonlopun suunnitelmat muuttu vähän kun päätin lähteä mukaan mökkeilee mun kaverin poikaystävän mökille. Mut päätös oli hyvä, meil oli ihan loistava vklp!!! Ihan anytime uusiks!! Alustavasti piti mennä lauantaina särkänniemee mut sää oli aika sateinen niin ei sit lähetty sinne vaan mentii pizzalle :D Ei se kyl haitannu et särkkis jäi välistä, keretään sinne ihan mikä muu päivä vaa. Alunperin mun piti lähtee lauantaina takas mut tulinki sit sunnuntai aamupäiväl vast koska meil oli rippijuhlat myöhemmin. Onneks jäin sunnuntaihin saakka!! Oon vaan niin fiiliksissä tosta viikonlopusta, en oo pitkään pitkään aikaan nauranu niin paljon ku nyt tuolla! Kesä on nyt ainaki alkanu hyvin ja mul on sellanen fiilis et tää loppu kesäki tulee olee ihan HUIPPU!! :)








Viime viikolla kävin ekaa kertaa elämässäni pilateksessa. Oon ollu niin pitkään kipeenä niin ajattelin alottaa rauhallisesti ja lähteä kokeilemaan kaverin kanssa sitä. Yllätyin siitä kuinka kivaa pilates oli. Monet ajattelee et se on tylsää ku ei siin oikee tehä mitää mut mä tykkäsin, en tiiä miks, mut tykkäsin! Suosittelen siis kokeilemaan!

Päivän urakka olis huoneen siivoominen, taas vaihteeks. Vaatteet on valannu lattian sen verran hyvin, että vois ehkä siirrellä niitä vähän kaappiin. Loin spotify:n soittolistan jota voin sit fiilistellä samalla ku siivoilen, paljon kivempaa niin! Juhannuski on kohta, suunnitelmat vähän auki, mutta ei se mitään, kyl ne selvii tässä viikon aikana :)


Kesäfiiliksissä

Emilia

perjantai 10. kesäkuuta 2011

100 asiaa josta pidän

ystävät
perhe
laukut
 
chillaus
tanssi
ceasar salaatti
musiikki
lanzarote
kesä
kaakao
matkustaminen

aurinko
ruskettuminen
uuden hyvän bändin löytäminen
vanhojen päiväkirjojen lukeminen
leffassa käyminen
yödataaminen
kynttilät
80 luvun musa
jenkkimuotilehdet






sex and the city
se tunne kun tietää että on rahoissa!
shoppailu
pitkään nukkuminen
dokaaminen hyvässä seurassa
valokuvaus
real-ruisleipä
rentoutuminen
istua yksin ja miettiä asioita
terassi

piknik, kesällä kavereiden kaa
mökin laiturilla oleminen
kengät
halailu
se kun saa viestin just siltä tyypiltä keneltä sitä eniten toivoo
joulu
mansikat
oma sänky
joulusuklaa
leffaillat kavereiden kanssa







ulkona syöminen
waynes
tatuoinnit
hyvännäköset jätkät
hevossalmen ranta
tuotantokaudet
kynsilakat
kampaajalla käynti
foccaza
kun huomaa että kesä lähestyy

facebook
juhlien suunnittelu
laittautuminen
gossip girl
pizza
sisustaminen
hyvät leffat
risteilyt
kevät
malta








paskan jauhaminen kavereiden kanssa
tekstaaminen just ennen nukkumaan menoa jonkun kivan tyypin kanssa
kirjeiden saaminen
jäätelön syönti suoraan purkista
täydelliset naiset

KLF
pepsi max
pikkuserkkujen kaa oleminen
koulujen loppu
syvällisten puhuminen

kuunnella hyvää musaa
rannat
inside läpät
aku ankka
kesäaamut mökillä
tampere
kivat vaatteet
leipominen
kovan urheilun jälkeinen tunne
aino ihana maitosuklaa jätski








espanjan kieli
popparin tuoksu
joululahjojen suunnittelu
muistiinpanojen kirjottaminen
hertsikan ranta
kesäkenkien osto
parvekkeella istuminen
kesäillat
ipod
järkkärit

beige väri
leffassa käyminen

irtokarkkien valitseminen
futis
käveleminen
kuvis
räppii
hyvät bileet
kummityttöni
se kun huomaa että tulee hyvin juttuun jonku uuden kaverin kanssa




..löytyis vielä miljoona lisää!


Emilia




keskiviikko 8. kesäkuuta 2011

Before I marry you

Kuvailin tänään vähäsen ku oli taas vaihteeks tekemisen puutetta :D Ei silleen mitään erityistä "teemaa" mitä kuvailin, ihan vaan jotain ja tässä niitä nyt ois pari (kaikkii en jaksanu laittaa) :

Uudet läpsyttimet. Edelliset oli jo ihan puhki!

Rakastan näitä kenkiä. Ostin ne jo helmikuussa alesta ja vaikka ne ei oo erikoiset
ni noi narut tekee niistä jotenki ihan omanlaisensa!

Tilasin nää netistä ja samoin alla olevat mustat samanlaiset. Can't waaait et saan ne!!



Ostin ikeasta tällasen kukan, aika erikoinen ja voin myöntää et se ei oo oikee,
tosin sen varmaa näkeeki! Jostain syystä en vaa saa pidettyy kasveja elossa ni ostan
sit tekokasveja, ne on aina vihreitä eikä niitä tartte kastella..kätevää! :)




On se kiva kyl et on kesäLOMA, arjet on vaan vähän tylsiä ku kaverit on joko töissä tai pois kaupungista. Laitoinki tost vähä työvuoroehdotuksia ni tulis vähä rahaa ja tekemistä. Säät nyt on ollu onneks tosi lämpimiä et ainaki ulkona voi olla! Tässä teille loppuun vielä tän kesän fiilisbiisi (ainaki tällä hetkellä) :









Emilia

tiistai 7. kesäkuuta 2011

Olin tänää ekaa päivää töissä tai no harjottelussa mut lasken sen kuitenkin ekaks päiväks ja kaikki suju yllättävän hyvin et ehkä nyt rupeen sit tekee ihan kunnolla duunii ni voi tehä kaikkee kivaa kesällä!
Autokoulun 2 vaihe on varattu ja sinne uppoo taas pieni omaisuus mut eipä sillekää mitää voi, pitäähän seki hoitaa pois alta!

Eilen oli ihan täydellinen päivä tai ilta ehkä oikeestaan! Näin mun kaverii ja aluks oltiin rannas istumas vaan mut sit mentii yhen koulu pihalle ja siin oli yllättävän chillii. Mul oli stereot mukana, kuunneltii radioo ja fiilisteltii. Ei siin oikeestaan mitään erikoista tehty..istuttii asfaltilla, musa soi, oli lämmintä..emmä tiiä! Se hetki oli vaa just rento ja siin oli niiin hyvä fiilis, ihan ku jossai elokuvas ois ollu (näyttelijänä). En osaa selittää paremmin mut siin oli vaan hyvä olla, ei huolen häiväää :)
Tänään oon vaan ollu tosi väsyny, olin 9-15 töissä ja kerkesin pikasesti käymää kotona ku taas piti juosta. Uni tulee varmaa helposti! Voi olla et pitäis ehk ruveta menee aikasemmin nukkuuu..VARSINKIN jos on töitä seuraavana aamuna! Viime yönäki tuli nukuttuu peräti se 4 tuntia et ehkä täs ei oo mitää ihmeteltävää miks oon näin väsyny.








Nyt kyllä pakko mennä nukkumaan. Tää oli vähän tällanen pikanen postaus :)

Palailen huomenna vähän pirteempänä

Emilia