Mä en ite tänä vuonna panostanu halloweeniin oikeestaan ollenkaa. Alunperin mul olis ollu eilen kahet bileet mut toiset siirty ens viikolle ja toisiin en vaan jaksanu mennä. Olin perjantaina ulkona ja se ehkä vei sen verran voimat etten eilen ollu muutaku kotona kattomassa leffoja.
Kattelin tossa kuitenki julkkisten halloween asuja ja sieltä löyty kaikenlaisia vaatteita. Tässä muutamia niistä.
Halloween on nyt sit virallisesti vissii ohi ja ens vuon sit ehkä mäki jaksan panostaa vähän enemmän ku tänä vuonna :D Olin aatellu et olisin ollu eilen prinsessa ku mul on kerta kruunu ja sauvaki mut säästän sen sit ens vuoteen ellen keksi jotain vielä parempaa :D Ja ehkä ens vuonna saan järjestettyy ihan kunnon halloween bileet mun OMASSA kodissa ;)
sunnuntai 30. lokakuuta 2011
keskiviikko 26. lokakuuta 2011
CAAAN'T WAAAIT!
Tänään aamulla olin 8.54 tiketin sivuilla odottamassa että LMFAO:n keikkaliput tulee myyntiin. Pari minsaa vaille huomasin että lippuja voi jo varata ja hyökkäsin 2 vip lipun kimppuun :D Koulukaveri joka istui vieressä ei edes päässyt sivulle saakka koska siel oli niin paljon ruuhkaa. Oon NIIIIIIIN tyytyväinen et sain ne vip liput. Nois vip lipuissa on niin hyvät edutki:
- Oma baari, wc ja tupakointitila
- Keikkajuliste
- Sisäänpääsy VIP- jonosta
- Sisäänpääsy myös jatkoille
- Pientä naposteltavaa
- Sisäänpääsy myös muihin yleisötiloihin
Ei siis paha! Kaikenlisäks siel on Far East Movement ja Collette Carr. Far East Movementilta tuli mun mielestä tosi hyvä levy ja on ihan huippuu päästä näkee livenä näin hyvät artistit.
Mun viime kerta keikalla tais olla blockfestit 2010 ja sitä ennen sit tyyliin elämä lapselle konsertti joskus yläasteel :D Oon miettiny aina et "joo tota vois mennä kattoo" mut sit en oo kuitenkaa ostanu lippuja mut ku näin tän et nää tulee olin niin valmis menee vaik yksin :D Kyl mä sain sit kaverin mukaa..ei tartte yksin siel haahuilla :D
Tässä teille vielä pari biisiä alkufiilistelyiks :)
- Oma baari, wc ja tupakointitila
- Keikkajuliste
- Sisäänpääsy VIP- jonosta
- Sisäänpääsy myös jatkoille
- Pientä naposteltavaa
- Sisäänpääsy myös muihin yleisötiloihin
Ei siis paha! Kaikenlisäks siel on Far East Movement ja Collette Carr. Far East Movementilta tuli mun mielestä tosi hyvä levy ja on ihan huippuu päästä näkee livenä näin hyvät artistit.
Mun viime kerta keikalla tais olla blockfestit 2010 ja sitä ennen sit tyyliin elämä lapselle konsertti joskus yläasteel :D Oon miettiny aina et "joo tota vois mennä kattoo" mut sit en oo kuitenkaa ostanu lippuja mut ku näin tän et nää tulee olin niin valmis menee vaik yksin :D Kyl mä sain sit kaverin mukaa..ei tartte yksin siel haahuilla :D
Tässä teille vielä pari biisiä alkufiilistelyiks :)
Tunnisteet:
Musiikki,
Vapaa-aika
perjantai 21. lokakuuta 2011
H&M cosmetics
Mä en käytä ite oikeestaan mitään hirveen erikoisia meikkejä. Mun mielestä meikin ei tartte maksaa 50e et voisin käyttää sitä, myös halvalla saa hyvää. Tottakai kalliimmat tuotteet on parempia mut mä oon ite ihan tyytyväinen tällasiin ns. perusmeikkeihin.
Käytän aika paljon h&m meikkejä, sieltä saa hyvää halvalla :) Eyeliner, aurinkopuuteri ja kajaali kuuluu mun aika perus tuotteisiin. Sit oon tietenki ostanu puuterihuiskun ja ripsientaivuttimen sieltä sekä mm. kynsilakkoja. Mä oon todennu h&m tuotteen tosi hyviks ja miks vaihtaa hyvää :) Joskus oon kyl miettiny et haluisin kokeilla vähän erilaisia meikki merkkejä mut en oo viel "kerenny", ehkä joku päivä vielä tulee poikettuu tutuista ja turvalliseista meikeistä :)
Viikonloppu menee aikalailla relatessa :) Huomenna illalla meen töihin ja tänään nään yhtä kaveria. Ens viikolla on onneks vaan 3päivää koulua ni sit saa nauttia pitkästä viikonlopusta!
Hyvää viikonlopun alkua kaikille! :)
Käytän aika paljon h&m meikkejä, sieltä saa hyvää halvalla :) Eyeliner, aurinkopuuteri ja kajaali kuuluu mun aika perus tuotteisiin. Sit oon tietenki ostanu puuterihuiskun ja ripsientaivuttimen sieltä sekä mm. kynsilakkoja. Mä oon todennu h&m tuotteen tosi hyviks ja miks vaihtaa hyvää :) Joskus oon kyl miettiny et haluisin kokeilla vähän erilaisia meikki merkkejä mut en oo viel "kerenny", ehkä joku päivä vielä tulee poikettuu tutuista ja turvalliseista meikeistä :)
Viikonloppu menee aikalailla relatessa :) Huomenna illalla meen töihin ja tänään nään yhtä kaveria. Ens viikolla on onneks vaan 3päivää koulua ni sit saa nauttia pitkästä viikonlopusta!
Hyvää viikonlopun alkua kaikille! :)
Tunnisteet:
Meikit
torstai 20. lokakuuta 2011
Katy Perry- parhaat musiikkivideot
Mä ite tykkään kattoo sellasia musavideoita joissa on joku tarina. Sen tarinan ei tartte välttämättä olla kauheen "monimutkanen" mut kuhan siin on joku ajatus takana. On tosi tylsä tuijottaa sellasta videota jossa bändi/artisti vaan tyylii tanssii ja tausta vaihtuu koko aja. Siitä tulee sellanen olo et ei jaksa panostaa enempää videoon. Mulla se ainaki säilyttää mielenkiinnon jos videoki on kiinnostava. En tietenkää sano et jos video on huono ni sit loppu biisin kuuntelu vaan et se tuo lisää mielenkiintoo biisiinki jos siin on kiinnostava video. Joissain videoissa myös sanat liittyy videon tarinaan. Onhan se vähän hassuu et jos lauletaan suhteesta ni kuvataan pelkästään puita esim. :D (joo huono esimerkki) Tietty jokainen video on jokaisen ihmisen oma tulkinta. Me kaikki nähää asiat erilailla ja joidenki mielestä se video josta esim. mä en tykkää saattaaki olla ihan huippu.
Tykkään tosi paljon Katy Perryn musiikkivideoista. Niissä on kaikissa joku tarina ja niihin on panostettu. Last Friday Night videoon olin vähä pettyny mut oli seki ihan ok. Tottakai multa löytyy muitaki suosikkeja mut Katy Perryltä eniten ni ajattelin listaa "ne parhaat" :)
Tykkään tosi paljon Katy Perryn musiikkivideoista. Niissä on kaikissa joku tarina ja niihin on panostettu. Last Friday Night videoon olin vähä pettyny mut oli seki ihan ok. Tottakai multa löytyy muitaki suosikkeja mut Katy Perryltä eniten ni ajattelin listaa "ne parhaat" :)
Tunnisteet:
Vapaa-aika
keskiviikko 19. lokakuuta 2011
Tv suosikit
Oon ollu tosi väsyny nyt ja nukuin tänääki päikkärit, saa nähä miten saan unta myöhemmin! Aattelin vähä valasta teitä sillä että mitä ohjelmia seuraan, tv:stä siis :D Moni näistä sarjoista on tauolla mutta laitan ne nyt tohon kuitenkin. Ku rupesin miettimään että mitä oikeen seuraan ni tuli sellanen olo et kauhee sohvaperuna mä oon, en oo ees tajunnu et seuraan/oon seurannu noin paljon ohjelmia, uups! :D No ei se mitään, tässä siis tv ohjelmia mitä kattelen!
Täydelliset naiset
Detroit 1-8-7 (tauolla)
NCIS
Salatut Elämät
Rakkauden anatomia
Hawaii 5-0 (tauolla)
Greyn anatomia
Gossip girl
Sinkkuelämää
Kaikkia en tällä hetkellä ees kato, pääosin seuraan greyn anatomiaa, täydellisiä naisia ja salkkareita. Monesti sitä tulee kuitenki katottuu noita muita tv:stä jos ei oo mitää tekemistä tai koneelta :D
Siinä mun tv listaa. Nyt meen nukkumaan, öitä :)
Täydelliset naiset
Detroit 1-8-7 (tauolla)
NCIS
Salatut Elämät
Rakkauden anatomia
Hawaii 5-0 (tauolla)
Greyn anatomia
Gossip girl
Sinkkuelämää
Kaikkia en tällä hetkellä ees kato, pääosin seuraan greyn anatomiaa, täydellisiä naisia ja salkkareita. Monesti sitä tulee kuitenki katottuu noita muita tv:stä jos ei oo mitää tekemistä tai koneelta :D
Siinä mun tv listaa. Nyt meen nukkumaan, öitä :)
Tunnisteet:
Vapaa-aika
tiistai 18. lokakuuta 2011
Rauhallista musiikkia?
Huomenna meillä on koulussa semmonen yrittäjyys juttu, sinne jää 2 meiän ryhmän yritystä esittelemään omia yrityksiään. Mä sain tehtäväks ettiä rauhallista musiikkia ja lataa ne biisit mun ipodiin. Se on yllättävän vaikeeta ku oma musamaku on niin erilainen, kyllähän mä kuuntelen välillä rauhallisempaakin mut en tiiä käyks sit sellanen huomiseks? Sitä musaa kuitenki soitetaa kaikkien kuullen ni ei voi iha mitä vaa sinne heittää :D En ymmärrä miten voi olla näin vaikeeta, oon mä löytäny muutamii ihan hyviä ja kaveritki anto vinkkiä mut tarttisin ainaki 2h soittolistan, apuaa :D
Mun pitäis ehkä kuunnella enemmän rauhallista musiikkia (jos niin nyt voi luokitella) koska löysin pari ihan yllättävääkin biisiä, sitä vaan helposti jää junnaamaan siihen "omaan musaan". Onneks tää mun osuus ei oo mitenkää haastava et niillä mennään mitkä löydän :D
Tässä vielä pari hyvää "rauhallista" biisiä :)
Mun pitäis ehkä kuunnella enemmän rauhallista musiikkia (jos niin nyt voi luokitella) koska löysin pari ihan yllättävääkin biisiä, sitä vaan helposti jää junnaamaan siihen "omaan musaan". Onneks tää mun osuus ei oo mitenkää haastava et niillä mennään mitkä löydän :D
Tässä vielä pari hyvää "rauhallista" biisiä :)
Tunnisteet:
Vapaa-aika
torstai 13. lokakuuta 2011
Matkalla ruotsiin ja takaisin
Lähdettiin maanantaina autoilla kohti turkua, kukin omaan tahtiaan. Meidän auto pääsi ekana perille ja matkalla kerettiin kauhistelee bussikuskien ajatus tapaa. Yks bussi yritti tulla moottoritiellä meidän päälle ku se oli vaihtamassa kaistaa mut ajatteli varmaan että kyllä tästä mahtuu vielä, ei ollu kaukana ettei seuraavaks oltais oltu siinä kaiteessa. Meidän kuski tööttäs ja tööttäs ja tööttäs, kyl se kuski sit tajus mut ku katottiin ohittaessa sitä kuskia ni se istu vaan suu auki, ihan järjetöntä! Noi bussikuskit ajattelee aina et niil on etuajo oikeus missä tilanteessa vaan, et mennään vaikka toisen päälle sitten. Ite oon tosi varovainen bussien kanssa, jos joku näyttää vilkkua ni enemmin pysähdyn ja odotan ku lähen kaahaamaan ohi!
Mentiin sit perille päästyä syömään, tilasin kanapastan, namnam! Istuttiin hetki siinä ja lähettiin hakee autosta kamoja ja viemää auto parkkitaloon. Laivaan päästiin vasta 15min ennen laivan lähtöä, aika myöhään mun mielestä. Vietiin kamat hytteihin ja mentiin taxfree:n. Meiän luokalla oli vähän niinku oma pikkunen käytävä, se oli kiva et kaikki oli iha vierekkäin. Ilta meni tosi kivasti vaikka ite meninki nukkumaan vasta 5 ja herätys oli 6!
Ruotsissa sitten otettiin aluks parin tunnin nokoset terminaalissa :D Jotku koki myös meidän nukkuma session tosi hauskaks ja otti kuvia meidät näkyen taustalla :D Lähettiin sitten 4 mun luokkalaisen kaa hamppailee tukholman keskustaan. Pyörittiin eri kaupoissa, käytiin kahvilla ja syömässä ja ruokakaupassa hakemassa illaks syötävää. Ravintolassa missä käytiin syömässä oli ihan mautonta ruokaa, se oli tosi pettymys! 6h me peräti jaksettii kunnes mentii takas satamaan. Siellä odoteltii pari tuntia ennen ku päästiin laivaan. Sit laivaan päästyä perus rutiinit: hyttiin kamat ja taxfree. Monet meni nukkumaan mut me muut sit hengailtii siin käytäväl hetki, sit mentii karaokebaariin ja lopulta sit tanssibaarii. Siel ei kyllä hirveesti porukkaa näkyny mut bailattii sit oman porukan kanssa ja vähitellen siitä sit lähti yksitellen ihmisiä nukkumaan ja loppujen lopuks meitä oli 5. Mentiin sitten 2 aikaa nukkumaan ja herätys oli taas 6 eli ei oikeen tullu nukuttua. Ku päästiin satamaa lähettin ajamaan kohti espoota josta sit tulin julkisilla loppumatkan kotiin.
Pääosin kuvailin siis ns taidekuvia, maisema kuvia ei hirveesti tullu otettua. Tossa yllä pieni kuvasarja ettei rupee ihan puuduttaa :D Matka oli siis tosi onnistunu vaik tiistai oli ehkä vähän vaisumpi ku oli niin väsynyttä porukkaa!
Vklp on mulla vielä vapaa ja kaikenlisäks saan olla yksin maanantaihin saakka. Lauantaina oon menossa tupareissa käymään ja mun yks kaveri tulee meille todennäkösesti yöks, sen kaa ajateltiin vähän kokkailla :) Muuten aion nauttia vaan viimesistä syyslomapäivistä!
Mentiin sit perille päästyä syömään, tilasin kanapastan, namnam! Istuttiin hetki siinä ja lähettiin hakee autosta kamoja ja viemää auto parkkitaloon. Laivaan päästiin vasta 15min ennen laivan lähtöä, aika myöhään mun mielestä. Vietiin kamat hytteihin ja mentiin taxfree:n. Meiän luokalla oli vähän niinku oma pikkunen käytävä, se oli kiva et kaikki oli iha vierekkäin. Ilta meni tosi kivasti vaikka ite meninki nukkumaan vasta 5 ja herätys oli 6!
Ruotsissa sitten otettiin aluks parin tunnin nokoset terminaalissa :D Jotku koki myös meidän nukkuma session tosi hauskaks ja otti kuvia meidät näkyen taustalla :D Lähettiin sitten 4 mun luokkalaisen kaa hamppailee tukholman keskustaan. Pyörittiin eri kaupoissa, käytiin kahvilla ja syömässä ja ruokakaupassa hakemassa illaks syötävää. Ravintolassa missä käytiin syömässä oli ihan mautonta ruokaa, se oli tosi pettymys! 6h me peräti jaksettii kunnes mentii takas satamaan. Siellä odoteltii pari tuntia ennen ku päästiin laivaan. Sit laivaan päästyä perus rutiinit: hyttiin kamat ja taxfree. Monet meni nukkumaan mut me muut sit hengailtii siin käytäväl hetki, sit mentii karaokebaariin ja lopulta sit tanssibaarii. Siel ei kyllä hirveesti porukkaa näkyny mut bailattii sit oman porukan kanssa ja vähitellen siitä sit lähti yksitellen ihmisiä nukkumaan ja loppujen lopuks meitä oli 5. Mentiin sitten 2 aikaa nukkumaan ja herätys oli taas 6 eli ei oikeen tullu nukuttua. Ku päästiin satamaa lähettin ajamaan kohti espoota josta sit tulin julkisilla loppumatkan kotiin.
Pääosin kuvailin siis ns taidekuvia, maisema kuvia ei hirveesti tullu otettua. Tossa yllä pieni kuvasarja ettei rupee ihan puuduttaa :D Matka oli siis tosi onnistunu vaik tiistai oli ehkä vähän vaisumpi ku oli niin väsynyttä porukkaa!
Vklp on mulla vielä vapaa ja kaikenlisäks saan olla yksin maanantaihin saakka. Lauantaina oon menossa tupareissa käymään ja mun yks kaveri tulee meille todennäkösesti yöks, sen kaa ajateltiin vähän kokkailla :) Muuten aion nauttia vaan viimesistä syyslomapäivistä!
Tunnisteet:
Matkailu
keskiviikko 12. lokakuuta 2011
Home sweet home
Pikanen postaus tähän väliin ku en kerenny enää maanantaina kirjottamaan sen kaiken hässäkän keskellä. Reissu meni tosi hyvin mut väsymys painaa päälle. Tän matkan aikana huomas kuinka ainutlaatunen luokka mulla on! Mul ei ollu hetkeekää tylsää tai sellasta oloa etten vois jonku kanssa jutella, ensimmäinen huippu luokka mun kouluaikojen aikana! Se on ihan eri asia olla koulu porukan kanssa koulussa ku vapaa-ajalla. Sillon ei tartte löpistä mistää koulu jutuista vaan voi tutustua ihmisiin paremmin sellasina ku ne on.
Mun piti mennä aikasin nukkuu mutta tässä sen taas näkee..vielä ollaa hereillä! Mä palailen huomenna pirteempänä, unisaldon ollessa kahen päivän jälkeen 6h niin ehkä on ihan ymmärrettävää ja kannattavaampikin nukkua yön yli ennenku löpisee jotain tosi sekavaa :D
Mun piti mennä aikasin nukkuu mutta tässä sen taas näkee..vielä ollaa hereillä! Mä palailen huomenna pirteempänä, unisaldon ollessa kahen päivän jälkeen 6h niin ehkä on ihan ymmärrettävää ja kannattavaampikin nukkua yön yli ennenku löpisee jotain tosi sekavaa :D
Tunnisteet:
Vapaa-aika
sunnuntai 9. lokakuuta 2011
Perus sunnuntai
Eilinen meni tosi hyvin, ei kyllä ihan mun suunnitelmien mukaan mut ei se mitään :) Menin käymään siel mun kaverilla, juotiin pari ja pelattiin juomapeli nopilla+ laulettiin singstaria. Tällä kertaa salkkarit peli jäi pelaamatta :D Sit sinne tuli myöhemmin käymään yks mun kaverin kaveri ja lähettiin siitä sit ihan lähellä olevaan magneettiin. Olin siel sit jonku aikaa ja sit lähin siitä kotio.
Tää päivä on menny vaa hengailessa :D Oon koittanu miettiä mitä otan matkalle et jos vaik näin jotenki saisin organisoitua paremmin sen etten ota liikaa :D Pakkaaminen todennäkösesti jää huomiselle.
Noi lähtee ainakin mukaan, tuntuu että tossakin on varmaan jo liikaa :D Sit tietty noitten lisäks perus alusvaatteet ja joku pikku laukku illalle.
Kohta puoliin mun kaveri tulee käväsemään tossa noin, se on ollu viikon turkissa ja saan mun tuliaisen, hope so! :D Tää siis tyyliin päivän kohokohta jeeij :D Palailen huomenna nopsaa vielä kirjottelemaan ennen matkaa, hyvää loppu sunnuntaita :)
Ps. Fc Venus tulee klo 21, jos ei oo nähny niin kannattaa kattoa, ihan kiva perus leffa :)
Tää päivä on menny vaa hengailessa :D Oon koittanu miettiä mitä otan matkalle et jos vaik näin jotenki saisin organisoitua paremmin sen etten ota liikaa :D Pakkaaminen todennäkösesti jää huomiselle.
Noi lähtee ainakin mukaan, tuntuu että tossakin on varmaan jo liikaa :D Sit tietty noitten lisäks perus alusvaatteet ja joku pikku laukku illalle.
Kohta puoliin mun kaveri tulee käväsemään tossa noin, se on ollu viikon turkissa ja saan mun tuliaisen, hope so! :D Tää siis tyyliin päivän kohokohta jeeij :D Palailen huomenna nopsaa vielä kirjottelemaan ennen matkaa, hyvää loppu sunnuntaita :)
Ps. Fc Venus tulee klo 21, jos ei oo nähny niin kannattaa kattoa, ihan kiva perus leffa :)
Tunnisteet:
Vapaa-aika
lauantai 8. lokakuuta 2011
Girls just wanna have fun
Tänään illalla ois tiedossa vähän niinku girls night out. Meen mun tulevan kämppiksen luo kattomaan sen nykyistä kämppää jossa se on melkeen asunu jo vuode, ehkä vihdoin on aikaki käydä siellä! Se kämppähän on kuulemma tosi pieni mut ei se meiän menoa haittaaa ;) Mitään ihmeellistä ei olla suunniteltu, juodaa varmaa pari ja ehkä otan ton mun salkkaripelin mukaan :D On kuitenki kiva päästä vähä "tuulettumaan" ku oon nyt vaan melkee lojunu himassa saikkuilemassa. Se on niin rentoo vaan olla kaverin luona ei hirveesti tartte miettiä mitä pistää päälle ja pystyy kunnolla juoruilemaan :D
Huomenna pitäis vähä pestä pyykkiä et ois jotain vaatteita maanantaina laivalle. Ja sit on tää iänikuinen ongelma, miten saisin pakattuu just oikeen määrän mukaan? Mä en vaa osaa! Ehkä mä voisin jo opetella.. katotaa vaa onnistuuko :D Hyvät viikonloput kaikille!
Tässä vielä pari hyvää bilebiisiä ;)
Huomenna pitäis vähä pestä pyykkiä et ois jotain vaatteita maanantaina laivalle. Ja sit on tää iänikuinen ongelma, miten saisin pakattuu just oikeen määrän mukaan? Mä en vaa osaa! Ehkä mä voisin jo opetella.. katotaa vaa onnistuuko :D Hyvät viikonloput kaikille!
Tässä vielä pari hyvää bilebiisiä ;)
Tunnisteet:
Vapaa-aika
torstai 6. lokakuuta 2011
Apple
Tänää tuli vastaan uutissivulla Applen perustajan Steve Jobs:n menehtyminen. Luin aiheesta kirjoitetun jutun ja rupesin miettimään kuinka paljon yksi on ihminen on saanu aikaseks. Ajatushan applesta lähti siitä että tietokoneiden käyttö perustuisi hiireen ja ruudulla olevien kuvakkeiden klikkaamiseen sen sijaan, että ruudulle kirjoitettaisiin komentoja. Applella on lukematon määrä eri tuotteita ja niistä huomaa tämän nykyaikaisuuden varsinki, kuinka kaikki kehittyy. Applelta tulee koko ajan uusia tuotteita tai uudistuksia "vanhasta". En edes tajunnut että itunes on myös tämän miehen käsialaa. Kun miettii kuinka paljon ihmiset on saanu yhden ihmisen keksinnön avulla niin ei siinä oikein muuta voi sanoa kun kiitos! (Fb: Thank you Steve Jobs)
Itse omistan ipod classic:n mutta olen miettiny iphonen tai itouch:n hankkimista. Siskollani on itouch ja mielestäni hänellä on hyvät kokemukset kyseisestä laitteesta. Meidän kotoa löytyy myös mcbook mutta se ei ole mun oma enkä niinkää haluais ees että oma kone olisi mac. Olen huomannu kuinka monet ihmiset esim. metroissa tai busseissa käyttävä ipadiä, hauska kattoa kuinka helppoa se on silläki surffailla vaikka facebookissa :D
Itse omistan ipod classic:n mutta olen miettiny iphonen tai itouch:n hankkimista. Siskollani on itouch ja mielestäni hänellä on hyvät kokemukset kyseisestä laitteesta. Meidän kotoa löytyy myös mcbook mutta se ei ole mun oma enkä niinkää haluais ees että oma kone olisi mac. Olen huomannu kuinka monet ihmiset esim. metroissa tai busseissa käyttävä ipadiä, hauska kattoa kuinka helppoa se on silläki surffailla vaikka facebookissa :D
Yllä muutamia tuotteita applelta. Tästä pääset vielä katsomaan kyseisen arttikelin jonka luin.
keskiviikko 5. lokakuuta 2011
Uusia tuttavuuksia
Musta tuntuu et aina ku kattelen netistä jotain vaatteita tms ni käyn niillä samoilla sivuilla. Perus h&m, gina tricot, ellos, nelly... Ei niissä mitää vikaa mut aattelin et ois kiva katella jostain muualtaki välillä ihan vaihtelun vuoks. Ainahan noit "vakikauppoja" voi selailla ohessa. Kattelin erilaisia sivustoja ja löysin muutamia ihan kivojakin. Tässä muutama varteen otettava vaihtoehto:
7 trends
http://www.7trends.de/
Saksalainen naisten ja miesten vaatteita myyvä merkkikauppa. Löytyy vaatteita, kenkiä ja laukkua seka muita asusteita. Sivuthan on saksaks mut eihä siihe hirveesti kieltä tartte jos vaatteita ettii ;)
Adini online
https://www.adinionline.co.uk/
Englantilainen naisten vaatteita myyvä kauppa. Päälle päin näyttää ku siel olis vaan ns. mummojen /keski-ikästen vaatteita mut ku selailee vähän ni sieltä löytyy ihan kivoja vaihtoehtoja, korut oli ainaki tosi kivoja!
Allike store
http://www.allikestore.com/?utm_source=Affiliate&utm_medium=Text&utm_content=MURL&utm_campaign=Allikestore&belboon=02db2408386a02350c003ed3,2581547,
Saksalainen kenkäkauppa. Nämänkin sivut saksaksi, pahoittelut että linkki on noin pieni, se oli niin pitkä että ei olisi muuten kunnolla mahtunu.
American apparel
http://store.americanapparel.co.uk/
Perusvaatteita naisille, miehille ja lapsille. Tuolta löytyi ainaki monenlaista ja hyvät väri vaihtoehdot.
7 trends
http://www.7trends.de/
Saksalainen naisten ja miesten vaatteita myyvä merkkikauppa. Löytyy vaatteita, kenkiä ja laukkua seka muita asusteita. Sivuthan on saksaks mut eihä siihe hirveesti kieltä tartte jos vaatteita ettii ;)
Adini online
https://www.adinionline.co.uk/
Englantilainen naisten vaatteita myyvä kauppa. Päälle päin näyttää ku siel olis vaan ns. mummojen /keski-ikästen vaatteita mut ku selailee vähän ni sieltä löytyy ihan kivoja vaihtoehtoja, korut oli ainaki tosi kivoja!
Allike store
http://www.allikestore.com/?utm_source=Affiliate&utm_medium=Text&utm_content=MURL&utm_campaign=Allikestore&belboon=02db2408386a02350c003ed3,2581547,
Saksalainen kenkäkauppa. Nämänkin sivut saksaksi, pahoittelut että linkki on noin pieni, se oli niin pitkä että ei olisi muuten kunnolla mahtunu.
American apparel
http://store.americanapparel.co.uk/
Perusvaatteita naisille, miehille ja lapsille. Tuolta löytyi ainaki monenlaista ja hyvät väri vaihtoehdot.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)



















































