keskiviikko 28. marraskuuta 2012

Tatuointi - siinä se nyt on

Kävin syyskuun lopussa ottamassa ensimmäisen tatuointini. Teksti oli ollu jo pitkään mielessä ja halusin varmistua siitä että se on just SE tatuointi jonka haluan, ettei tuu katuma päälle. Sitten sitä tietenki mietti sitä kipua. Toi jalkapöydän sivuosa ei oo mitää kivuttomimpia kohtia ja vaikka kuinka yritin miettiä jotain muuta kohtaa ni mieli ei muuttunu. Mä päätin et kestän sen kivun, se on kuitenki sen arvosta...ja kerranhan se vaan kirpasee eks jea!?

Alunperin mun aika olis ollu vast nyt tällä viikolla mut sit tuli peruutusaika syyskuun lopulle ja 4 päivän varotusajalla päätin mennä ottamaan sen. Meinasin ruveta jänistämään ja aattelin et jos venailisin kuitenki siihe marraskuuhu mut tiesin et ei mun mieli mihikää siit muuttuis ni miks ei suoraa käy ottaa sitä 4 pvän päästä!?


oikean kohdan "testausta"

valmista

Tatuoinnin tekeminen kesti ehkä 40 minuuttia. Siihen alkuhäslinkii meni enemmän aikaa ku itse tatuoimiseen (ainaki siltä tuntu). Olin iha varma et riuhtasisin jalan veke heti ku eka viiva ois tehty mun jalkaan mut sain sen pidettyä koko sen ajan paikallaan, onneks! (...oiski ollu tosi kiva et mul olis ollu semmonen nätti viiva reiteen saakka!) Mä en oikeen tiedä miten selittäisin siit kivusta....se oli kestettävissä, sanotaanko näin. Eka kirjain sattu aivan perhanasti ja paikoin tuntu muissaki kohtaa kipua mut ei se ollu oikeestaan niin paha. Kaveri oli vieressä koko aja ja puhu niitä näitä vaikka mun naama oliki välillä sen näkönen ku tekisin jotain kuolemaa. Täst keissist ois kyl saanu mahtavaa kuvamateriaalia!



Tatuointi parani mulla tosi hyvin. Käytin 3-4 viikkoa bepanthenia joka päivä ja rasvatessa näytti siltä ku koko tatuointi olis lähteny irti :D Aion käydä vielä näyttämässä tatuoijalla miten tatuointi on parantunu ja samalla korjataan pikkasen tota time sanaa :)

Lopputulokseen olin ja oon edelleen erittäin tyytyväinen! Seuraavaa kuvaaki on jo mietitty ja saas nähdä millon kyseisen tatuoinnin käyn ottamassa. Lapaluun kohdalle olis tarkotus ottaa, se on ainaki selvä juttu :)


( Tääki postaus on taas venähtäny ikuisuuksien päähän, pahoittelut! Kroatia postaus tulossa! )

perjantai 16. marraskuuta 2012

Gina tricot 5 vuotta!

Olin eilen forumissa gina tricotin 5 vuotis juhlissa. Mentiin jo puol tuntii aikasemmin jonoon ja voi kyllä sanoa että jos oltais tultu 5 min myöhemmi siin olis ollu 50 meit ennen. Sisälle päästyä otettiin siiderit käteen (vaihtoehtona myös novelle friss) ja ruvettiin kattomaan vaatteita läpi ennen ku ne sata meiän takana ehtis sisää. Kaikki normaalihintaset tuotteet oli -30 % ja siitähän vasta tää shoppailufriikki sekos totaalisesti.  Kahmin sieltä messiin sellasia vaatteita mitä ei ollu aiemmin raaskinu ostaa ja ihan mukava pinkka niitä taas tarttu käteen.




Yläkerrassa oli juomatarjoilu, valokuvaus ja meikkauspiste. Alakerrasta löyty tarjoilut ja esiintymislava jolle nousi myöhemmin Anna Abreu. Me ei jääty kattomaan Anna Abreuta koska ekaks varmaanki ettei kukaa olla mitää suuria faneja ja tokaks koska siit shoppailust ja hirveest ihmismassast väsähti iha totaalisesti.




Mun mielest nää juhlat oli todellaki käymisen arvoset! Viimeks olin siel spirit storen tapahtumas ja se oli iso pettymys. Tää ginatricotin tapahtuma ylitti kaikki odotukset + sain törkeen halvalla vaatteita ;)
Saatiin myös mukaan kassi josta löyty sisältä vaikka mitä: kangaskassi, sateenvarjo, 2 random kassia (esim. kauppakassiks), kynsilakka, juomapullo, costume lehti ja iltalaukku.




Kaikki noist lahjatavaroista on hyödyllisiä ja varsinki toi iltalaukku oli positiivinen yllätys. Yleensä tällasist tapahtumas saa jonku ihan friikin näkösen laukun tai jotku muoviset aurinkolasit jotka hajoo heti käsiin mut nyt löyty oikeesti laukku jota pystyy jatkossaki käyttämään. Värimaailma muissa tuotteissa (sateenvarjo, kassit) on ehkä vähä liia kirkasta mun makuun mut ehkä mun maailma ei siihe romahda jos mul on pinkki kauppakassi :D Mun lopullinen shoppailusaldo oli sit jakku, tunika, mekko, villapaita, legginsit ja toppi..ei paha eihä?! :D

Ihana aamu

Pitkästä aikaa aamulla herätessä oli hyvä fiilis, semmonen et on intoa täynnä ja haluu tehää kaikkee sellasta mitä ei oo pitkään aikaan tehny! Nukuin viime yön tosi huonosti jonka takia en päässy kouluun asti mut jostain ihmeen syystä fiilis oli sängystä noustessa hyvä.

Ajattelin tänää leipoa (en oo pitkään aikaan leiponu) ja laittaa jotain ei niin simppeliä ruokaa. Kaivoin kokkauskirjojen alta mun keräämiä pirkkalehtiä ja rupesin selaamaan josko sieltä löytyis kivoja reseptejä. Oon keränny vissiin helmiikuusta asti noita pirkkalehtiä enkä oo hirveesti niitä selaillu jälkeenpäin mut otan sen silti joka kuukaus koska siel on aina jotain mitä haluu kokeilla. Nyt pitäis vaan osata päättää mitä tekee,laatia kauppalista ja mennä kauppaan. Ajattelin vielä et kävelisin parin kilsan päässä olevalle kaupalle, nyt ku tätä energiaa löytyy :)



Mulle tulee huomenna kavereita kattomaan meidän uudistunutta olkkaria ja sen takia juhlat onki nimetty uus olohuone bileiks :D Kaverit vähä nauro tolle juhlien nimelle ku pistin viestiä ja kaikki ei ihan hiffannu ideaa mut hey, tottakai kaikkee mahollista pitää juhlia ;D Tarkotus on viettää rento ilta: juoda, syödä, pelaa lautapelejä tms. Jotain pikkunaposteltavaa ajoin huomiseks keksiä, ehkä noista pirkkalehdistä löytyis jotain simppeliä :)

keskiviikko 14. marraskuuta 2012

Wednesday

Miten sitä taas pääty shoppailemaan? Mun piti mennä kaverini I:n kanssa vaan leffaan ja syömään mut sit jotenki taas sitä pääty muutaman kauppakassin kanssa kotiin :D Sitä koittaa aina löytää jonku hyvän perustelun ostamilleen tuotteille mut tällä kertaa tuli kyl hommattua sellasia juttuja mitä on jo pitkään pitäny ostaa: 2 farkut ja sukkia. Niiden lisäks tietty tuli ostettuu niitä "vähemmän tärkeempiä" juttuja: iphoneen kuori ja suojakalvo (tärkee!), kaulakoru, kynsilakka, meikkei, meikkipussi, pipo, tonttulakki (kaverin pikkujouluihin), keittiöpyyhe ja kylppäriin parit käsipyyhkeet....ainii ja glitter neule. Onhan tos jo aika hyvin tavaraaaa.... :D

Käytiin syömässä chicosissa ja vedettii molemmat hamppari meiningillä (ylläri). Oli kyllä niin täyttävä safka ettei tarttenu mitää leffaevästä ostaa. Oli itseasias ihan kiva olla vaihtelun vuoks leffas niin ettei syöny mitään. Aina melkeen roudaa sinne popparii tai karkkipussin mut tänää tuli todettuu et kyl sen leffan ajan pärjää ilman eväitäkin :) Käytiin siis kattomassa step up. Oli ihan hyvä, ehkä vähän väkisin tehty mut oli siin muutamii mageit tanssikohtauksii ja tykkään muutenki tanssileffoist, varsinki mis on hiphoppii/streettii tms. Ku käy kattoo tanssileffoi tulee aina semmonen epätoivo ku haluis iteki osata tanssii niin hyvin. Oon harrastanu tanssii nuorempana ja viimesimpänä ennen ku lopetin streettii. Kyl sitä aina välil miettii et jos oiski jatkanu ni mustaki ois voinu tulla perhanan hyvä tanssija mut kaipa se futis meni edelle ja oon ihan tyytyväinen siiheki et voi aina ihailla kuinka hyvii toiset on tanssii :) Mut nyt pakko mennä nukkumaan et jaksaa koulus huomen. Alla viel pari chicos kuvaa, öitä! :)


maanantai 12. marraskuuta 2012

Ikea ja joulufiilis

Kävin tosiaan perjantaina kaverini S:n kanssa ikeassa hakemassa muutamia uusia juttuja olkkariin. Mukaan lähti jalkalamppu (josta jo puhuinki), pikku vessaan hylly, 2 taulua kehyksineen, irtopohjavuoka ja muuta pikku tavaraa. S ostiki vähä enemmän tavaraa uuteen kämppäänsä mut hyvin saatiin kahestaan roudattua vaik usko meinaski jossain vaiheessa loppua kesken :D Kaikenlisäks jouduttiin lähtemään vielä takasin ku huomattiin S:n kotona että otettiin ruokapöytään väärä runko, huh huh mitä ravaamista! S jäi tavaroitaan kokoamaan ja mä lähdin kotiin päin ihan rätti väsyneenä, kumma miten yks ikean reissu vieki niin paljon voimia :D

Ikeaan oli tullu jouluosasto ja siel oli tosi kivan näkösiä juttuja, tuli ihan joulufiilis :) Tän joulun vietänki sitten vähän eri tavalla. Porukat lähtee pariks viikoks thaimaan lämpöön joten jään tänne yksin, nyyh! Ei vaa ihan kiva viettää vähän eri tyyppinen joulu. Ajattelin mennä puurolle sukulaisille ja loppu päivän vietän sit kotona kämppisten kanssa. Joulufiilistä saa kuitenki niin hyvin luotua koristeilla, kuusilla, lahjoilla, ruoalla yms et uskon et tulee ihan yhtä kiva joulu ku aiemminki :) Kaikenlisäks mul on 2 vko auto omas käytös (BILEEET!)... benziini pitäis sit vaa ite maksaa et voi tulla kalliit pari viikkoo mut ei se mitää :D

Aivan ihana huone!






Olohuone projekti edistyy hyvällä mallilla ja tänää saatiin vihdoin kattolamppu olkkariin ja keittiöön(eihä siihe menny ku se 5kk)..kui onnelliseks ihminen voi tulla pelkästä valosta?! :D Mun faija tulee sitten laittamaan taulut seinälle tällä viikolla ja sit olkkari on täysin valmis jeaa!! :D Perjantaina muutama kaveri tulee meille iltaa viettämään ja kattomaan meiän "upouutta" olohuonetta, kiwaa :)

torstai 8. marraskuuta 2012

Muutoksia olohuoneeseen

Meiä nykyinen koti ei oo ollu oikeen yhtään mun mieleen. Meillä on valkoset seinät kaikissa huoneissa mikä on vaan plussaaa (!!!!) mut jotenki olohuoneen järjestys on tökkiny ja pahasti. Huonekaluille en voi oikeen mitään, muuttaisin kyl osan niistä mut pitää miettii samalla kahen muunki ihmisen näkökulmast joten näil mennään.

Kävin mun toisen kämppiksen K:n kanssa huonekalukaupoilla ja sieltä tarttu mukaan kaikenlaista. K:n kanssa meillä on tosi samanlainen maku sisustuksen suhteen mikä on hirvee helpotus. Ostettiin kaikennäköstä kamaa mut koska muutoksen kohteena oli olkkari niin sinne hommattiin "rahi" jonka saa levitettyy myös patjaks sekä mustien tyynyjen päälle valkoset päälliset. Kuulostaa ehk aika vähältä mut ilme muuttu samantien. Eilen illalla sit sain tarpeekseni ja sanoin K:lle et nyt vaihtu järjestys. Käännettiin käytännössä huone vaan toistepäin ja heti ku näin lopputuloksen mietin et miks helvetissä ei olla aiemmin tehty näin :D Täst olkkarist tuli paljon avarampi, valosampi ja kutsuvampi, nyt tänne on kiva kutsuu kavereitaki käymään!










 
Väsäsin paintil tosi hienot kuvat alkuperäsestä olkkarin järjestyksestä ja nykysestä. Meillä on tosi paljon tummia huonekaluja mut valkosella matolla, verhoilla ja tyynyillä sekä beigellä rahilla se tummuus tasottuu. Noi vihreet pallot nois kuvissa on sit kasveja :D
 
Huomenna suuntaan kaverini S:n kanssa ikeaan ja haen muutamia juttuja joilla viimeistellään meiän olkkari. Seinät on tällä hetkellä aika autiot niin haen pari taulua ja niiden lisäks jalkalampun + muuta roinaa mitä sielt nyt tarttuu mukaan :D Oon niin innoissani siitä et vihdoin olohuone tuntuu mielusalta, se on kuitenki sellanen paikka jossa viettää paljon aikaa! Tuskin maltan odottaa miltä toi olkkari näyttää sit taulujen ja sen jalkalampun kera! Laitan ihan "oikeilla" kuvilla sit erillisen postauksen ku olkkari on ready :)