![]() |
| Kuva: weheartit |
perjantai 19. lokakuuta 2012
SPLIT 20.10.-26.10. !
Tänää oli vika työpäivä ja matka häämöttääki jo huomenna. Duunipaikka jäi haikein mut hyvin mielin ja palaan sit takasin sinne kun valmistun koulusta ens keväänä! Huomenna on vihdoin kroatian matkan aika ja matkalaukku häämöttää tyhjyyttään. Tiedossa onneks on jo mitä tavaroita aion ottaa mukaan mut se et ne sais vielä siirrettyä matkalaukkuun on ihan toinen juttu. Mul on pitkä päivä takana eikä yhtää inspais pakata eikä herätä taas kuudelta mut sit ku tiiän mikä mua odottaa ni hoidan kaikki asiat kuntoon vaik kolmelta yöllä! Kirjotus ei oikeen nyt pelaa mut palailen sit viimeistään splitistä :) Adioos!
lauantai 13. lokakuuta 2012
Hopeisia koruja
Tänään kaverillani I:llä on tuparit uudessa kodissaan. Laukku ja kengät on jo päätetty ja niitten kaa piti sit miettiä et minkälaiset korut. Haluun ehdottomasti laittaa uuden kelloni joten sen rinnalle kaipaan hopeisia koruja. Kun käytän koruja haluun et ne sopii toisiinsa. En osaa niitä käyttäessä oikein yhdistellä hirveesti vaan pyrin laittamaan samantyyppisia esim. jos mul on kultaset korvikset niin haluun sen rinnalle kultasen kaulakorun ja rannekorui. Sama systeemi pätee nyt tähä hopee juttuun. Tää kuulostaa ehk vähän hassulle mut käytän hirveen vähän arkisin tai muuten koruja niin haluun sit vetää varman päälle. Jos käyttäisin enemmän koruja niin ehkä uskaltaisin yhdistelläki vähä enemmän.
Kaivoin siis laatikon syövereistä hopeisia koruja ja kokosin niistä parhaimmat vaihtoehdot lipastoni päälle. Korvisten osalta valinta oli helppo mutta sitten muiden korujen suhteen on vähän pohtimista (fifti fiti tilanteita).
En oo oikeestaan ihan varma mun asustakaa mut toisaalt hopee sopii minkä kanssa vaan.. Mut nyt lähen valmistautuu ennen ku tulee taas kiire. Hyvää lauantaita kaikille :)
Kaivoin siis laatikon syövereistä hopeisia koruja ja kokosin niistä parhaimmat vaihtoehdot lipastoni päälle. Korvisten osalta valinta oli helppo mutta sitten muiden korujen suhteen on vähän pohtimista (fifti fiti tilanteita).
| Sormi eksyny vähän yläkulmaan... |
En oo oikeestaan ihan varma mun asustakaa mut toisaalt hopee sopii minkä kanssa vaan.. Mut nyt lähen valmistautuu ennen ku tulee taas kiire. Hyvää lauantaita kaikille :)
keskiviikko 10. lokakuuta 2012
Synttärilahja
Mun synttäreistä on vierähtäny jo se kaks viikkoo mut en oo viel kerinny esittelee teille mun ihan lemppari lahjaa (osa syynä on kans ehkä se et sain sen vasta viikonloppuna)! Kyseinen lahja löytyy myös lahjatoivelistalta ( ei just se kyseinen merkki) jonka esittelin teille pari viikkoa sitten.
Sain siis vihdoin näyttävän kellon!!! Mun aikasempi kello oli michael korsin ja sain sen rippilahjaks. Koska se on tosiaan jo sen kuutisen vuotta vanha ni oli ehkä jo aikakin saada uus. Malliltaan entinen kello on paljon kapeempi ja se menee oikeastaan rannekorusta. Tykkään siit edelleen paljon mut halusin tilalle vähän isompaa ja blingimpää ;) Täs uudes kellos on just ne jutut mitä kaipasin!
Sain siis vihdoin näyttävän kellon!!! Mun aikasempi kello oli michael korsin ja sain sen rippilahjaks. Koska se on tosiaan jo sen kuutisen vuotta vanha ni oli ehkä jo aikakin saada uus. Malliltaan entinen kello on paljon kapeempi ja se menee oikeastaan rannekorusta. Tykkään siit edelleen paljon mut halusin tilalle vähän isompaa ja blingimpää ;) Täs uudes kellos on just ne jutut mitä kaipasin!
Tunnisteet:
Asusteet,
Muoti,
Vapaa-aika
maanantai 8. lokakuuta 2012
Haaveissa: oma koti
Mä oon sellanen ihminen et yleensä sanon asiat suoraan mut jotenki näis asunnois ollessa oon aika monta kertaa vaan jättäny sanomat asioita ja hoitanu hommat ite. Meil kaikil kolmel on kuitenki erilaiset tyylit elää ja toiset ei niinkää välitä siitä onko koti siisti vai ei. Nyt yksin ollessa oon koittanu pitää kodin yleissiistinä ja se on ollu mukavaa vaihtelua huomata et jos kavereitaki tulee kylää ni ei tartte raivata koko kämppää vaan pieni siistiminen riittää. Haluun et kaikki tääl tuntee olonsa kotosaks eikä kellekää tuu sellasta oloa et ois palanu takas vanhempien luokse koska se ei oo omilla asumisen tarkotus. Ja mä toivon kans et se toimii vastavuorosesti muhunkin.
![]() |
| Kuva: ikea.fi |
Mä en tosiaan tiedä miten saan ängettyä kaikki omat tavarat johoki pikku yksiöön..pitää sit soveltaa ja urakal :D Sohvan ja sängyn mahduttaminen samaan tilaan voi tuottaa pikkasen ongelmia mut toivotaan et löytyis joku iso yksiö! Ensimmäisen hankintalistal mul on sit sellaset tavarat jotka multa puuttuu eli tv ja sohvapöytä. Lisäks haluisin harmaan nukkamaton olohuoneeseen ja pentikin lampun/lamput. Muuten mul on kyl aika hyvin kaikki muut tavarat. Eniten kyl odotan sitä et saan ton new york taulun esille, se näyttää varmaa aika mageelle yksiös :)
![]() |
| Kuvat: ikea.fi |
Nyt tän kuun lopussa tää toinen kämppis muuttaa pois ja sen tilalle muuttaa tietenki toinen tyyppi. Mun mielest on outoo et ku tää on kuitenki ollu meiän kolmen koti ja me ollaa tehty täst oman näkönen ja meilt on yhes kerääntyny täält muistoi ni ku yks lähtee ni ei tää oo enää se sama koti. On seki kuitenki iso muutos et tulee kokonaan uus ihminen valmiisen kotiin. Ajattelin aina et asutaa täs kolmisteen vuos ja sit lähetään kukin omiin suuntiimme mut ei se ihan niin menny kuitenkaa. Harvoin ne suunnitelmat pitää loppuun saakka :)
Tässä tuli esille nyt se syy miks musta tuntuu et on mun aika lähtee nyt omilleni :) Toivottavasti selitys on tarpeeks selkee, sitä on välil vähä vaikee pukee ajatuksii sanoiks. Haluun lisätä vielä sen et oon mä kyl nauttinu asuu tääl ihan hirveesti, just näitten ihmisten kanssa :) Oon tutustunu näihin kahteen ihmiseen entistä paremmin ja tiedän et meist ei ois tullu näin läheisii ilman et oltais asuttu saman katon alla. En todellakaa kadu sitä et oon asunu kavereitten kaa ja tekisin ehdottomasti tän uudelleenki! Mun toinen kämppis sano aika osuvasti joskus, tosin pienessä tuiterissa mut kuitenki et "Me kolme ollaan vähän niinku pikku perhe. Me ollaan nähty toistemme heikkoudet ja vahvuudet, ollaan yhessä jaettu ilot ja surut ja me ollaa aina oltu toistemme tukena. "
Tunnisteet:
koti,
Sisustus,
Vapaa-aika
sunnuntai 7. lokakuuta 2012
Uutta vaatekaapissa!
Multa on jääny esittelemättä jo pitkältä ajalta uusia ostoksia. Nyt koitan taas saada itteeni niskasta kiinni ja esitellä useemmin uusia asusteita! Tällä kertaa esitelyssä on laukku, kahet kengät, huivi ja korvikset. Tää kyseinen reissu jolta nää tarttu messiin oli tosi nopee visiitti itiksessä: lähin hakemaan sukkia..sukat jäi itikseen ja muutama muu juttu tuliki sit tilalla mukana.
![]() |
| Koska en saanu aitoja valkosia tän mallisia uggeja niin ostin feikit. Ei harmita niin paljon jos nää menee pilalle ku et aidot menis. |
![]() |
| Finally löyty hilebileavokkaat :D |
![]() |
| RAKASTAN TÄTÄ HUIVIA!!! |
| Kultasten korujen keräys alkoi |
lauantai 6. lokakuuta 2012
Viikko 40
Nyt oon viikon verran sairastellu ja vähitellen rupee olee sellanen olo et tääl ollaan hengissä! Alkuviikko meni ihan omissa maailmoissa, en muista millon olisin viimeks ollu niin kipeenä mitä nyt oon ollu. Mun viikko on ollu hirveen mielenkiintonen: sohvalla makoilua, nukkumista, leffojen/tuotantokausien kattomista ja antibioottien vetelyä.
Eilen sain mun kaverit tänne iltaa viettämään ja tänään olis tarkotus mennä sit stadiin päin. Semi rauhallisel meiningil pitäis koittaa mennä ettei tuu sit mitää kauheet jälkitautii joka mun tapaukses olis salee se kaameista kaamein. Täl hetkel en todellakaa aio ottaa mitää jälkitauteja ku viimenen duuniviikko on alkamassa. Jotenki samaan aikaan oon tosi onnellinen et duunit loppuu mut sit toisaalt hirveen haikeeta ku oon ollu tuol samas mestas nyt sen 7 kuukautta. Ku alotin tuolla työt niin laskin tyyliin vaan päivii et millon tää loppuu et saan nukkuu aamusin pidempään ku viiteen mut nyt en haluis millään lähtee tuolta. Tää duunipaikka on kuitenki ollu tosi pitkään sitä arkipäivää mulle ja on tosi outoo et perjantaina kävelen viimestä kertaa niistä ovista sisään.
Kouluun on ihan jees mennä takas, lähinnä venaan eniten sitä et nään luokkalaiset. Siihenki rytmiin menee varmaa taas hetki tottuu ja siihen et oon taas koulussa, en töissä. Mut puol vuotta on enää jäljellä ja sit valmistun, hulluu miten nopeesti aika menee! Koulun jälkeen on semi selkeet suunnitelmat: teen töitä. Muutamaan vuoteen en varmaan jaksa opiskella ku lukion jälkeen on tullu se 3 vuotta opiskeltuu putkeen ni tartten nyt pienen hengähdystauon opiskelusta. Haluun viel kyl opiskella syvemmin tätä alaa mihin nyt valmistun mut en ihan heti.
Tän viimesen duuniviikon jälkeen mul on 2 viikkoo lomaa ennen ku koulu alkaa. Nyt ku oon saikkuillu sen verran urakalla ni en kyllä tarttis mitää lomaa ennen koulun alkua mut ehkä ihan hyvä et saa sen parin viikon hengähdystauon ku kesälomaakaan ei oo ollu...ja on se ehk ihan kivaki olla terve ni jaksaa paremmin tehä kaikkee. Mun suunnitelmat lomalle on sellaset et ekalla viikolla lähen turkuun moikkaa pariks päiväks yhtä kaveria ja muuten aion mennä päivä kerrallaan. Toisen viikon oonki sitten kroatiassa...jeaaaaaaaa siihenki on enää 2 VIIKKOOO!!!
Mul onki jääny täält blogin puolel jakamat yks semi "iso" juttu. Viikko sitten kävin vihdoin ottamassa mun ensimmäisen TATUOINNIN. Se tuli tosi extemporee ku alunperin mun aika oli marraskuulle varattu mut sit tää tatuoija tyyppi soitti et vapautuki aikasempi aika ja mä päätin sit parin päivän varotusajalla mennä ottamaan sen. Mua jännitti tosi paljon ja mietin viel et oisko pitäny kuitenki viel kerätä se pari kuukautta rohkeutta mut toisaalt tiesin et mun mieli ei tuu muuttumaan. Olin päättäny jo minkä halusin yli vuos sit ja se tuntu hyvältä ni mitä sitä enää vetkuttelemaan! Kerron teille tarkemmin täst tatuoinnista sit erillisessä postauksessa, tää oli vaan tämmönen ilmotusluontonen juttu :)
Toinen asia mitä oon tässä pohtinu jo jonki aikaa (luokitellaan kans semi isoks jutuks) on se et haluisin muuttaa yksin asumaan. Oon nyt melkein vuoden asunu kämppiksen kanssa josta viimeset 3-4 kuukautta oon asunu käytännössä yksin. Kämppis on sen verran paljon poikaystävänsä luona et ei sitä tääl juurikaan näy ja toinen kämppis muuttaa nyt kuun lopussa pois. Asun siis neliössä tällä hetkellä yksin. Monillehan tää olis unelmatilanne ja kylhän tää onki ihan jees mut tää on kuitenki myös muiden ihmisten koti. Sisustuksessa ja kaikissa muissa asioissa on päättämässä kaks ihmistä mun lisäks vaikka ne ei ookaa koskaa paikalla. Mä haluaisin ikioman kodin jonka voisin sisustaa just niinku haluan ja haluisin hoitaa kaikki muutki (esim. siivous, kokkaus, laskut) asiat ihan itekseni ilman kummempaa neuvotteluu. Palaan tähänki asiaan myöhemmin, nää oli tällaset tiivistelmät asioista mitä nyt oon täl viikol pohtinu entistä syvemmin :)
Tällaset viikko kuulumiset tällä kertaa. Mä meen nyt kokkailee lohta ja perunoita (namnam!), oon nin pitkään himoinnu just tota ruokaa ja vihdoin sain kaupasta hommattua ainekset. Ihanaa viikonloppua kaikille! :)
Eilen sain mun kaverit tänne iltaa viettämään ja tänään olis tarkotus mennä sit stadiin päin. Semi rauhallisel meiningil pitäis koittaa mennä ettei tuu sit mitää kauheet jälkitautii joka mun tapaukses olis salee se kaameista kaamein. Täl hetkel en todellakaa aio ottaa mitää jälkitauteja ku viimenen duuniviikko on alkamassa. Jotenki samaan aikaan oon tosi onnellinen et duunit loppuu mut sit toisaalt hirveen haikeeta ku oon ollu tuol samas mestas nyt sen 7 kuukautta. Ku alotin tuolla työt niin laskin tyyliin vaan päivii et millon tää loppuu et saan nukkuu aamusin pidempään ku viiteen mut nyt en haluis millään lähtee tuolta. Tää duunipaikka on kuitenki ollu tosi pitkään sitä arkipäivää mulle ja on tosi outoo et perjantaina kävelen viimestä kertaa niistä ovista sisään.
Kouluun on ihan jees mennä takas, lähinnä venaan eniten sitä et nään luokkalaiset. Siihenki rytmiin menee varmaa taas hetki tottuu ja siihen et oon taas koulussa, en töissä. Mut puol vuotta on enää jäljellä ja sit valmistun, hulluu miten nopeesti aika menee! Koulun jälkeen on semi selkeet suunnitelmat: teen töitä. Muutamaan vuoteen en varmaan jaksa opiskella ku lukion jälkeen on tullu se 3 vuotta opiskeltuu putkeen ni tartten nyt pienen hengähdystauon opiskelusta. Haluun viel kyl opiskella syvemmin tätä alaa mihin nyt valmistun mut en ihan heti.
Tän viimesen duuniviikon jälkeen mul on 2 viikkoo lomaa ennen ku koulu alkaa. Nyt ku oon saikkuillu sen verran urakalla ni en kyllä tarttis mitää lomaa ennen koulun alkua mut ehkä ihan hyvä et saa sen parin viikon hengähdystauon ku kesälomaakaan ei oo ollu...ja on se ehk ihan kivaki olla terve ni jaksaa paremmin tehä kaikkee. Mun suunnitelmat lomalle on sellaset et ekalla viikolla lähen turkuun moikkaa pariks päiväks yhtä kaveria ja muuten aion mennä päivä kerrallaan. Toisen viikon oonki sitten kroatiassa...jeaaaaaaaa siihenki on enää 2 VIIKKOOO!!!
![]() |
| Kuvat: weheartit |
Toinen asia mitä oon tässä pohtinu jo jonki aikaa (luokitellaan kans semi isoks jutuks) on se et haluisin muuttaa yksin asumaan. Oon nyt melkein vuoden asunu kämppiksen kanssa josta viimeset 3-4 kuukautta oon asunu käytännössä yksin. Kämppis on sen verran paljon poikaystävänsä luona et ei sitä tääl juurikaan näy ja toinen kämppis muuttaa nyt kuun lopussa pois. Asun siis neliössä tällä hetkellä yksin. Monillehan tää olis unelmatilanne ja kylhän tää onki ihan jees mut tää on kuitenki myös muiden ihmisten koti. Sisustuksessa ja kaikissa muissa asioissa on päättämässä kaks ihmistä mun lisäks vaikka ne ei ookaa koskaa paikalla. Mä haluaisin ikioman kodin jonka voisin sisustaa just niinku haluan ja haluisin hoitaa kaikki muutki (esim. siivous, kokkaus, laskut) asiat ihan itekseni ilman kummempaa neuvotteluu. Palaan tähänki asiaan myöhemmin, nää oli tällaset tiivistelmät asioista mitä nyt oon täl viikol pohtinu entistä syvemmin :)
Tällaset viikko kuulumiset tällä kertaa. Mä meen nyt kokkailee lohta ja perunoita (namnam!), oon nin pitkään himoinnu just tota ruokaa ja vihdoin sain kaupasta hommattua ainekset. Ihanaa viikonloppua kaikille! :)
Tunnisteet:
Kuulumiset
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)









