perjantai 29. huhtikuuta 2011

I just wanna go to sleep

Tää viikko on sit menny lähinnä töitä tehdessä ja kruisaillessa. Oon niin poikki et tänään kyl tulee varmaa uni nopeesti! Pitäis vielä jaksaa lähtee puol 7 töihin ja pääsen sieltki taas yömyöhään mut onneks pääsen takas autolla osan matkasta. Latasin 4 levyllistä automusaa et niit kunnellessa on kiva ajaa!


Oli kyl taas niin hohhoijjaa aamu eilen! Ensinnäki oli tosi vaikee nousta ylös puol 8 ku piti olla töissä 9. Sain kyydin sitten steissille mut jäätiin itäväylälle ihan kivaan ruuhkaan ja olin junassa sitten vasta 8.50 . Juna meni tosi nopeesti huopalahteen mut mäpä lähinki kävelee väärään suuntaan. Kiertelin huopalahdes, munkkiniemes, etelä haagas,talissa ja en kyllä tiiä missä kaikkialla, mut loppujen lopuks tilanne päätyy niin et olin paikalla 10.30! Oujea! Olin kyl soittanu ja kysyny reittii paikan päälle, mut kyl oli taas sarjassamme 'tee hyvä vaikutus' tilanne. Tänään sit osasin jo aamul mennä sinne. Mut oli se kyl huvittava tilanne. Olin niin hukassa et varmaa kaikki ulkopuolisetki tajus sen :D




Tänään kävin sit vähä shoppailee vappu vaatteita ja mun kummitytölle lahjaa. Ite löysin sellasen kivan mekon/tunikan ja ihanan villapaidan. Siin on just hyvät vaatteet huomiselle ;) Kummityttö saa söpön pallomekon ja glitter legginsit. On se kyl hassu et vappuki tuli näin nopeesti. Kaverin kaa meil on suunnitelma mut se on mahollista mennä myös pielee jos sen poikaystävä ei pääse lomille. Mutta meille tulee silti hyvä vappu, no matter what! Kyllä me tilanne aina jollain tapaa pelastetaan :)




Väsymyksestä ja kaikesta muusta huolimatta mulla on hyvä fiilis huomiselle! Kyllä meidän suunnitelma toteutuu!! :)

Hyvää vappuu kaikille!


Emilia


sunnuntai 24. huhtikuuta 2011

Sekava päivä

Ikkunaremontti on takana päin ja pakettitalo tuntuu jo vihdoin kodilta. Kouluki on takanapäin ja nyt ois edessä vaan rästitöiden tekeminen. Pääsiäisviikonloppu on menny tosi nopeesti. To-la olin tampereella kavereiden kanssa. Se oli lähinnä vaan sellanen rentoutumis loma. Kierreltii vähä kauppoja, hengailtiin ja illalla sit käytiin ulkona. Ostin 3 paitaa joissa 2 niistä on ihanat tekstit awww! Mut toi reissu oli kyl just sitä mitä kaipasinki tähän väliin. Säätki on ollu ihan mielettömiä, tuol pärjää jo ilman takkia!!! Ihana päästä käyttää tennareita, ballerinoja ja korkkareita ja kaikkii pirteitä kesävaatteita!!







Tavallaan jotenki tosi tyhjä olo nyt ku tietää ettei tartte joka päivä raahautua koulun penkille mut toisaalta se on kyl tosi helpottava tunne, tätähän mä oon oottanu jo pitkään..kesälomaa!! Toukokuu on kiireinen kuu tai ainaki viikonloput on tosi täysiä:

30.4.  vappu
6.5.    keikalle
7.5.    vanhempien juhlat
13.5.  kaverin synttärit
15.5.  kaverin synttärit
20.5-22.5. mökille kavereiden kaa

että sellasta on tiedossa. Viikot menee sit varmaan kouluhommien parissa, töissä ja kavereiden kanssa. Luulen et on ihan hyvä et mul on viikonloput täynnä kuukaudeks eteenpäin, pysyn sentään jossain rytmissä :D Tänään aion vaan kattoa täydellisten naisten uusinnan ja relata..sen oon ansainnu!!






Kesää (vielä enemmän) odotellessa


Emilia

torstai 14. huhtikuuta 2011

Driving around..

Täällä sitä ollaan paketoidussa kodissa. Hassu tunne ku tulee kotiin ni ei oikein tiedä mitä vois tehdä ku ainoat ei paketoidut tavarat on mun sänky ja keittiö..hmmm!? Syy siis tähän on ikkunaremontti. Meille piti tulla se jo eilen ja tiistai iltana ahkerasti pakkailtiin asuntoa mut sit eilen ne tuli sanomaan että oho teiän ikkunat ei oo tullu, siirretään perjantaille..kivakiva! Huomenna sen sitten pitäis tulla puol 8 ja saman päivän aikana pitäis olla valmiina, niin ne lupas. Ois ihan kiva et viikonloppua ei tarttis viettää täällä paketti kodissa. Tuntuu ku ois muuttamas tai just muuttanu tänne. Sunnuntaina meilt katkastii nettiyhteyski ja yks päivä ilman nettiä tuntu jo siltä et nyt saa riittää mut maanantaina totesin vaan että se oli oikeestaan hyvä et netti oli hetken paussilla! Sain tehtyä koulutehtäviä täällä ilman mitää häiriötekijöitä. Koulua kun on enään jäljellä se 5 päivää ja siks yritän saada näitä töitä palautettua ennen ku se on ohi. On mul täs onneks kuukaus aikaa vielä tehä niitä ku todistukset saadaan vasta toukokuun lopussa mut ois helpottavampi tunne jos suurimmast osast tehtäväst ei tarttis enään stressata!







La-ti kävin joka ilta mun kaverin kaa ajelee. Se oli niin spontaanii taas ku lähetin vaan kaverille viestin lähetkö ajelee ja se vastaa heti JOO! Ihanaa et jotku kaverit on ees tollasii. Käytii iha vaa kruisailee ympäri helsinkii mm. pakilas, ogelis, hertsikas, roihikas, meltsis, vartiokyläs, pukinmäes, itikses,viikis jne. Mietittii et koht rupee loppuu paikat mis vois käydä, seuraavaks sit espoo ja vantaa :D no en tiiä oikeesti, mut kivaa se on ollu. Tulee niin kesä fiilis ku tiet on iha sulat ja voi vaa olla illal niin myöhää ku haluu. Mäki oon vihdoin tottunu toho meiä manuaaliseen taas vaik sitä automaattist on kyl ikävä! Mut se mikä on kiva on se et oon taas saanu takas sen autol ajamisen innon. Tekis mieli vaan lähtee koko ajan ajelee, se on kyl just siistiii! Kaiken lisäks radiost tuli just hyvii biisei sillon, vähä vanhempii biisei, ei aina tartte kuunnella niit samoi, just jees!












Tässä teille vielä vähän meiän automusaa:







..bassot täysil ni iha loistavaa! Sielt tuli paljo muuta hyvää musaa kans mut en nyt kaikkee viitti laittaa tähä enkä kyl ees muistakaa kaikkii..mut iltasin tulee selvästi parempaa musaa!! Sillon kantsii avata radio :)


Emilia

lauantai 9. huhtikuuta 2011

!

Miten voikaan väsyttää näin paljon? Heräsin puol 9 ja yöllä mua valvotti naapurin koira joka ulvo varmaan tunnin, en kestää!! Se tekee sitä tosi usein, varmaan viime keväästä saakka seki on ulvonu, eikö niinku voi tehä mitään ne tyypit sille et sais hiljaseks sen? Ne ei varmaan tajua että tänne kuuluu se tosi hyvin. Jos se päivisin ulvoo ei se haittaa ku sen äänen voi pettää musalla mut öisin..please haluaisin nukkua! Kyl mä onneks sen työhaastattelun ihan hyvin tsemppasin, mut se oli haastatellu 2 muutaki et en tiedä miten käy. Toivon kyl tosi paljon et saisin sen, tarttisin kesäks töitä ja toi olis just sopiva!! No tänää tai huomenna se selviää.. Ainaki on ihana sää ulkona!!






Tänään meen vielä kattomaan Elokuu leffan ja syömään Virgin Oil:n mun kaverin kaa. Ehkä tää väsymys tästä lähtee kohta puoliin siis, illal meen ainaki aikasin nukkumaan! Viimeset viikot alkaa koulussa ylihuomenna ja stressi on iha ylitsepääsemätön, mut koitan nyt saada tehtävät hoidettuu ennen koulun loppumista (ainaki suurimman osan) niin pystyn sit juhlii tampereelle ilman stressiä. Helpottava olo, et tääki on kohta ohi!


Emilia

tiistai 5. huhtikuuta 2011

The Summer is magic

Tulispa kesää joooo!! Mä oon niin kyllästyny tähä talvi-kevä-talvi-kevät vaiheeseen. Kevät on ihanaa aikaaa et se sais nyt tulla kunnolla ensiks ja sit ei mee kauan ni on jo kesä<3 Kesäl paras tunne on se ku on niin vapaa olo. Ei oo kiire minnekää, ei tartte stressaa, voi tehä mitä  haluaa..se on vaan niin ihanaa! Rakastan kesä iltoja, ne on parhaita. On lämmin mut ei kuitenkaa liian kuuma, sit auringonlasku ja ranta siihe lisäks viel ni siin on hyvä fiilis. Kesäl on muutenki paljo ilosempi(kai nyt ku ei oo kouluu). Ois kiva jos kesä jatkuis ikuisuuksiin, mut oikeestaan on iha hyvä et siit saa nauttii kerran vuodes vaan, sillon siit osaa ottaa irti kaiken ja sit sitä seuraavaa kesää on kiva odottaa!!






Kesäs on niin paljon asioit jost tykkään. Viime kesänä soitin vaan mun kaverille 10 illalla ja kysyin voikse nähä ja se vastas et JOO!! Mentii rannalle vaan hengailee,kuunneltiin musaa ja se oli vaan niin siistii, ihanan rentoo! Kesäl voi olla niin spontaaniki, kaikki tuntuu olevan paremmin sillon :D Vaikka nautinki kesästä ja lämpimästä ni mun mielestä viime kesä oli LIIAN kuuma. Olin viel italiassa käymässä ja siellä oli +40 joka päivä, varmaan enemmänki, sit ku tulin suomeen ni tääl oli melkee yhtä kuuma. Varjossaki oli huono olla, ei pystyny kunnol nukkumaa, koko aja oli ahdistava olla..tuulettimetki oli loppu KAIKKIALTA! Moni varmaan tykkäs niin kuumasta kesästä, mut mulle se oli liikaa.  Toinen hyvä muisto tältä yli kuumalta kesältä on ku käytiin kattomas mun yhen toisen kaverin kanssa Street dance elokuva, se oli tositositosi hyvä! Sen jälkeen mentii rannalle, yhelle laiturille, kuunneltiin musaa ja tanssitiin niit biisei mitä siinä leffassa oli, eikä välitetty vaik ihmiset tuijotti, osotteli ja naureskeli. Se oli kyl hauskaaa!!! Viime kesästä mul on paljon hyviä muistoja. Mulle jotenki tärkeintä on se millanen fiilis on. Voin istua monta tuntia samassa paikassa kuhan mulla on vaan hyvä fiilis. Yleensä se hyvä fiilis tulee siitä seurasta ja tunnelmasta, sekä tietty paikasta. Mun yks lempipaikoista on mun kodin lähellä sijaitseva ranta, mä en tiedä mikä siitä tekee niin erikoisen, mut siellä mul on AINA hyvä fiilis :)










En oo koskaan ollu kesällä festareilla. En oikee laske elokuun loppua enään kesälomaan koska koulut on jo alkanu sillon, mut viime elokuussa olin Blockfesteilla tampereella ja ne oli mun ekat festarit. Se oli kyl tosi kiva kokemus, sielt löyty yks uus kaveriki. Ollaan menos tänä vuonna uudelleen, jälleen VIP lippujen kera. Ois kiva kädä Pipefesteilla mut ku ne on vuokatissa ni sinne on vähän matkaa, enkä oo oikee saanu ketää mun mukaa sinne. Joku vuos kyl ihan varmaan meen sinne!! Blockfest ja Pipefest on eniten sellaset festarit jos on mun tyyppistä musaa. Ehkä Blockfest lähtölaskenta alkaa meiän pääsiäisloman tampereen matkasta :)




Tän kesän suunnitelmissa on AINAKIN: Teltta retkeily jonneki ja siinä yhteydessä grillaus, kruisailu, mökkeily, kavereiden kanssa hengaaminen, terassi, huvipuistot, bileet ja paljon muuta! Mökkeily kavreiden kanssa kesällä tai no oikeestaan mihin aikaan vuodesta vaan on niin huippuu. Meiän mökin laiturilla on ihana istua, heilutella jalkoja vedessä ja kattoo maisemia. Matkalla luodaan se fiilis sinne koko reissulle ja se on kans yks parhaista asioista: kuunnella musiikkia, istua autossa ja fiilistellä! Mul tulee koko ajan mieleen kaikkee ihanii kesäjuttuja :D Varmaan pisin postaus ikinä..uups! Noo ei se mitään.








...rakastan myös autolla ajamista! Ikkunat auki, musa soi..se on vaan niin kivaa!!! Koht pitäis se kakkos vaihekki suorittaa, pelkkää rahastusta seki!