Tulispa kesää joooo!! Mä oon niin kyllästyny tähä talvi-kevä-talvi-kevät vaiheeseen. Kevät on ihanaa aikaaa et se sais nyt tulla kunnolla ensiks ja sit ei mee kauan ni on jo kesä<3 Kesäl paras tunne on se ku on niin vapaa olo. Ei oo kiire minnekää, ei tartte stressaa, voi tehä mitä haluaa..se on vaan niin ihanaa! Rakastan kesä iltoja, ne on parhaita. On lämmin mut ei kuitenkaa liian kuuma, sit auringonlasku ja ranta siihe lisäks viel ni siin on hyvä fiilis. Kesäl on muutenki paljo ilosempi(kai nyt ku ei oo kouluu). Ois kiva jos kesä jatkuis ikuisuuksiin, mut oikeestaan on iha hyvä et siit saa nauttii kerran vuodes vaan, sillon siit osaa ottaa irti kaiken ja sit sitä seuraavaa kesää on kiva odottaa!!





Kesäs on niin paljon asioit jost tykkään. Viime kesänä soitin vaan mun kaverille 10 illalla ja kysyin voikse nähä ja se vastas et JOO!! Mentii rannalle vaan hengailee,kuunneltiin musaa ja se oli vaan niin siistii, ihanan rentoo! Kesäl voi olla niin spontaaniki, kaikki tuntuu olevan paremmin sillon :D Vaikka nautinki kesästä ja lämpimästä ni mun mielestä viime kesä oli LIIAN kuuma. Olin viel italiassa käymässä ja siellä oli +40 joka päivä, varmaan enemmänki, sit ku tulin suomeen ni tääl oli melkee yhtä kuuma. Varjossaki oli huono olla, ei pystyny kunnol nukkumaa, koko aja oli ahdistava olla..tuulettimetki oli loppu KAIKKIALTA! Moni varmaan tykkäs niin kuumasta kesästä, mut mulle se oli liikaa. Toinen hyvä muisto tältä yli kuumalta kesältä on ku käytiin kattomas mun yhen toisen kaverin kanssa Street dance elokuva, se oli tositositosi hyvä! Sen jälkeen mentii rannalle, yhelle laiturille, kuunneltiin musaa ja tanssitiin niit biisei mitä siinä leffassa oli, eikä välitetty vaik ihmiset tuijotti, osotteli ja naureskeli. Se oli kyl hauskaaa!!! Viime kesästä mul on paljon hyviä muistoja. Mulle jotenki tärkeintä on se millanen fiilis on. Voin istua monta tuntia samassa paikassa kuhan mulla on vaan hyvä fiilis. Yleensä se hyvä fiilis tulee siitä seurasta ja tunnelmasta, sekä tietty paikasta. Mun yks lempipaikoista on mun kodin lähellä sijaitseva ranta, mä en tiedä mikä siitä tekee niin erikoisen, mut siellä mul on AINA hyvä fiilis :)








En oo koskaan ollu kesällä festareilla. En oikee laske elokuun loppua enään kesälomaan koska koulut on jo alkanu sillon, mut viime elokuussa olin Blockfesteilla tampereella ja ne oli mun ekat festarit. Se oli kyl tosi kiva kokemus, sielt löyty yks uus kaveriki. Ollaan menos tänä vuonna uudelleen, jälleen VIP lippujen kera. Ois kiva kädä Pipefesteilla mut ku ne on vuokatissa ni sinne on vähän matkaa, enkä oo oikee saanu ketää mun mukaa sinne. Joku vuos kyl ihan varmaan meen sinne!! Blockfest ja Pipefest on eniten sellaset festarit jos on mun tyyppistä musaa. Ehkä Blockfest lähtölaskenta alkaa meiän pääsiäisloman tampereen matkasta :)



Tän kesän suunnitelmissa on AINAKIN: Teltta retkeily jonneki ja siinä yhteydessä grillaus, kruisailu, mökkeily, kavereiden kanssa hengaaminen, terassi, huvipuistot, bileet ja paljon muuta! Mökkeily kavreiden kanssa kesällä tai no oikeestaan mihin aikaan vuodesta vaan on niin huippuu. Meiän mökin laiturilla on ihana istua, heilutella jalkoja vedessä ja kattoo maisemia. Matkalla luodaan se fiilis sinne koko reissulle ja se on kans yks parhaista asioista: kuunnella musiikkia, istua autossa ja fiilistellä! Mul tulee koko ajan mieleen kaikkee ihanii kesäjuttuja :D Varmaan pisin postaus ikinä..uups! Noo ei se mitään.
...rakastan myös autolla ajamista! Ikkunat auki, musa soi..se on vaan niin kivaa!!! Koht pitäis se kakkos vaihekki suorittaa, pelkkää rahastusta seki!