sunnuntai 13. helmikuuta 2011

finally this week

Viikko taas vierähti tosi nopeesti ja huomen on taas jo maanantai.... se tietää sitä et keittiön palautus lähestyyy! Huomen en mee kuitenkaa kouluun koska toi mun työ on sen verran kesken vielä et jään tekee sitä kotiin et saan sen valmiiks sit tiistaiks. Saa siis nukkuuu vähä pidempään ees. Tarkotus ois huomen myös hakee vihdoin toho mun lautaan siteet et sil vois laskee sit kans! 

Eilen olin mun kaverin tupareissa ja heti ensimmäisenä ku pääsin paikalle huomasin että mun mekko oli jääny kotiin..siitä sit alko pieni puhelin rumba ja sain sit loppujen lopuks hoidettuu asian, huh! Ois ollu tosi kiva olla verkkareis. Ilta meni ihan kivasti ja menin sit mun kaverille yöks ku bussei ei enää sit siihe aikaa menny.


boolia

Aamulla ei ollu onneks kauheen paha olo mut ei tänään silti oikeen saanu aikaseks yhtään mitään vaik ois ehk pitäny! Eilen tuli taas sellanen olo että haluun mun rakennekynnet takas..niihin jää NIIIN koukkuuun!!! Ja mä niin lupaan et meen ottaa joko perjantaina tai hiihtoloman jälkeen ne kynnet. Rakennekynsien jälkeen omat kynnet näyttää iha hirveille tyngille. Nooo koht saan uudet! Jeejee!










Tää tuleva viikko on sellanen jota oon odottanu lokakuusta saakka tyyliin. Hiihtoloma alkaa perjantaina ja porukat lähtee sillon lomailee ja mä saan olla tääl kotona ees hetken rauhas, se on kaikest parast! Sillon ku hiihtoloma on alkanu ni pidän lauantaina sellaset dinner partyt mun kavereille eli teen ruokaa ja ostan juomaa ja mun kaverit tulee syömää ja juomaa tänne meille. Aion kattaa pöydän hienosti ja laittaa kynttilät ja kaikeee.Teen varmaa uuniperunoita ja kananfileitä ja sit jotain hyvää täytettä uuniperunoiden kaa plus salaattii, eiköhän sil tuu mahat täyteen! Oon jotenki niin innoissani siit et saan laittaa ruokaa ja mul on kunnol aikaa tehä sitä ku koulutyöt on takana ja koti on tyhjänä. Sit vielä sovittiin kavereiden kaa et jokainen pukee mekot päälle eli sit ne on ihan viralliset mekkopäivälliset. Viikonlopun jälkeen sit tuleeki jo himos jota on odotettu!!! Ihanaa päästä kavereiden kaa laskettelee ja mökkeileee ja tekee 5 päiväks iha mitä ite haluu! Se on sit eri asia miten tästä viikosta selvii, tuntuu et täl hetkel se on mahotonta mut aika pian kuitenki kaikki helpottaa.


 


Joo mutta tässä taas päivitys parist päiväst samalla. Tuntuu et koko ajan on jotain ettei millään ehtis kirjottaa, mut  palailen viimeistään asiaan ennen himosta!

Viikonloppua odotellessa..
Emilia

tiistai 8. helmikuuta 2011

Good day?

Eilen aamuna heräsin ihanaan auringonpaisteeseen ja tänään jo tuli taivaan täydelt lunta. Vedin sit heti tyylikkäästi ku lähin himas lipat 3 kertaa meiän alamäkeen, oujea! Sit pääsin kouluun ni huomasin et olin unohtanu mun tiilitalon  kaikki piirrustukset himaan..päivä senku paranee vaan! Nyt pitäis sit jaksaa väsää pienoismallii meiän keittiöstä. Ainut mitä hyvää täs on ni pääsin aikasin kotiin ja nyt mul on koko päivä aikaa tehä koulujuttui!
070211

Eilen oli suht jees päivä. Sain kauan odottamani laudaan ja oon niin innoissani siitä, mietin vielki vähä et onkse sittenkää hyvä tai kivan näkönen mut ehkä se sit paranee ku saan siihen siteet ja pääsen laskee..en malttais odottaa! Illal sit näin mun kaverii ja oli kyl vaihteeks niin hauskaa, en oo pitkää aikaa nauranu niin paljon! Sit puhuttiin jotain jätkistä oikee kovaa kääneen kirottii et miks ne on niin vaikeita ja miks me ollaan tällasii ettei osata heittäytyy..sit huomattii jonku puolen tunnin jälkeen et oho siin rakennukses oli ollu yhil miehil ikkuna auki ja ne oli kuullu kaiken mitä siel huudettii, mehä ei meinaa todellakaa puhuttu hiljaaa! Ne miehet rupes vaa yhtäkkii puhuu siel huonees jtn ja tajuttii et ei helvetti!!!! NIIN MEIÄN TUURIII!!! Lähettii vaa sit äkkii lipettiin. Ollaan meki kyl kans sen kaa sellanen parivaljakko..ehkä vähän liian realistisia ja samal pessimimistejä mut ainaki meilt löytyy huumorii näihinki asioihin ja ne pitääki ottaa vähä huumoril :)


uus lauta, mitä tykkäätte?


Mut tänään kyl aion vaan pysyy visusti neljän seinän sisällä ja kattoo tota lumisadet joka ei meinaa millään loppuu. Nyt on niin sellanen fiilis et tekis vaan mieli käpertyy peiton alle ja juoda kuumaa kaakaoo! Ehkä mä sen viel toteutanki...sit viel plussana hyvää musiikkia ni mikäs sen parempaa. Ehkä tää päivä täst kuitenki viel kääntyy ihan hyväks, koton on ainaki iha kiva olla joskus vaan ettei aina tartte juosta joka paikkaan!

 
Toi kuva tos yläpuolel kuvaa niin tän päivän fiilistä eli tänään on hyvä fiilis ainaki, ehkä se huomen ei oo enään niin mut päivä kerrallaan.. :)

torstai 3. helmikuuta 2011

long day..

Joo tallinan reissu on takana ja kärryllinen viinaa mukana...taidettii vähä innostuuu siel superalkos :D mut näist nyt ainaki riittää varmaa koko loppuvuodeks et ei mitään hätää! Matka meni muuten tosi hyvin, sää oli vaa kauhee: loskaa ja räntää. Mukaan tarttu 4 kynsilakkaa, panta ja kengät. Ei mitenkää ihmeellisii juttuja mut eks se pää pointti ollu siin super alkos? ;D

 
Täytyy miettii moneks sitä menis huome kouluu vai meniskö ollenkaa.. enäää 2 viikkoo ni on hiihtoloma, en malttais odottaa! Viikon pääst on mun kaverin tuparit ja sit sen jälkee heti melkee loma ja saan nauttii tyhjäst kämpäst ees hetken. Sit onki jo himos reissu jota oon odottanu lokakuust saakka..näin se aika rientää vaa mut ainaki kaikkee kivaa on tiedos ni kouluski jaksaa sit istuu, aina välil....

keskiviikko 2. helmikuuta 2011

here again..

Tulinpa tänne kuitenki vielä bloggailee vähä..
Surffailin tos netissä äske ja vastaan tuli tällanen..oon vielki aika frozen tost reaktiost:

http://www.youtube.com/watch?v=0OrXe7GPTLc&feature=youtu.be

..meneeköhän vähä överiks? No ainaki tää on hauska, tälle ei voi olla kyl nauramat!

Koitan miettii täs samal et mitä kaikkee sitä ostais huomen sielt tallinnasta? Ja pitäiskö laittaa noi rakennekynnet uudelleen? No se kaikki selvii sit huomen. Ihanaa ettei tartte mennä kouluu, ehkä se on iha sallittuu et saa nauttii yhen vapaanpäivän koulust..tosin joskus niit vapaapäivii saattaa tulla vahingos vähä enemmänki :D eihä se nyt paha juttu oo jos antaa itelle vähä aikaa eihä?! mut nyt vois kyl mennä latailee vähä akkuja, onneks laiva ei lähe sentää iha yli aikasin!

xoxo

Emilia

Ready,steady,GO!

Moikka!


Vannoin joskus mun siskolle etten aloittais blogin kirjottamista mut tässä sitä ollaan..
don't ever say never! Täällä voitte lukee kaikkee mun elämään liittyvää mm. musiikist, muodist, ruoanlaitost ja mun vapaa-ajast.


Huomenna ois tarkotus mennä viroon mun kavereiden kaa vähä shoppaa kaiken näköstä jännää. Joten palailen huomenna asiaan paremmalla ajalla.


Emilia