perjantai 22. heinäkuuta 2011

!

Tuntuu et on ollu vaihteeks tosi kiireinen viikko vaik oonki pitäny töistäki tavallaan vapaata! Mut tää on tehny hyvää jotenki vaan et oon saanu olla ihan rauhas kotona! Eilenki mul oli pari kaverii käymäs ja istuttiin tossa meiän parvekkeella ja juteltiin, oli pitkäst aikaa kiva vaan olla. Viikonloppu on taas niin sarjassamme kiireinen ku siskolla on rippijuhlat niin siinä sitten valmistellaan niitä. Lauantaina pitäis myös mennä klo 7 töihin, herätys 5.15 nicenice! Rippijuhlis saa taas kertailla vähän perus kysymyksiä: "Mitä teet nykyään?" "Pääsitkö opiskelemaan?" "Missä oot töissä?". Noita kysymyksiä kun sata kertaa toistaa niin alkaa vähitellen puuduttamaan, mut onneks niitä ei ihan joka päivä tartte sukulaisille kertailla.



Yks mun kesäsuunnitelma listasta on jo toteutettu! Särkänniemen reissu tuli tehtyä pari päivää sitten mun kaverin kanssa, oli kyl tosi kivaa! Tuli taas jotenki semmonen tunne, että kyllä mä vielä sinne tampereelle muutan, mä vaan tykkään siitä kaupungista ja siks siellä on aina niin kiva käydä!


Emilia

sunnuntai 10. heinäkuuta 2011

Let's have a great summer


Tää kesä on kyl taas menny niin vauhdilla eteenpäin! En voi tajuu et nyt on jo heinäkuu, melkein puol väli. Eihä kesä oo viel nyt ohi mut kyl tää loppu kesäki menee tosi nopeesti ja must tuntuu et on viel 100 asiaa mitä haluis tehä mut ei vaa aika riitä, nyyh! Mut tässä nyt jotain mitä ihan varmasti aion toteuttaa, kyllä sitä aina jostain raosta aikaa löytyy :)

1. Telttailu jossain vaikka rannassa, mutta siis pointti on se että mennään kaverin kaa yöks ulos ja nukutaan teltassa. Paistetaan vaahtokarkkeja ja jotain hyvää ruokaa ja fiilistellään!
 




 
2.  Mökkeily meidän mökillä (ylläripylläri) kavereiden kanssa. En oo käyny mökillä vuoteen ja haluaisin päästä vaan rentoutumaan sinne!
 


 
 
3. Valmistuminen koulusta. Tarkoittaa siis sitä että mun pitäis saada pari puuttuvaa tehtävää tehtyä, palauttaa ne koululle ja saisin todistuksen. Sen ku saan hoidettua, haluun pitää valmistujaisjuhlat!
 

 
 
4. Pitää illanistujaiset kavereille ja laittaa yhessä hyvää ruokaa niitten kaa, istuu terasilla ja kuunnella musiikkia
 

 
 
5. Kruisailla ikkunat auki, musa täysillä kavereiden kanssa
 

 

 
6. Mennä särkänniemeen
 

 
 
7. Bilettää
 
8. Vuokrata mökin jostain läheltä ja viettää siellä luksus aikaa kavereiden kanssa
 
9. Valvoo koko yön jonku kaverin kanssa tai kavereiden kanssa ja tehä kaikkee hulluu!
 



 
 
Näit kuvia on taas aika paljon, mut mä tykkään laittaa paljon kuvia, koska niistä saa paljon enemmän irti ku pelkästä tekstistä! Kun on teksti+hyvät kuvat saa paremmin jaettua sen ajatuksen mitä hakee takaa.
 
 
Emilia

tiistai 5. heinäkuuta 2011

Cupcakes make the day

Eilen oli oikeastaan vaan semmonen kotipäivä. Sovittiin mun siskon kanssa et leivotaan laventeli muffinseja niinku harjotuksena ku niitä pitäis tarjoilla sen rippijuhlissa. Lähettiin sitten itiksestä hakemaan laventelisokeria mut sitä ei ollu siellä eikä ollu kaupungissakaan. Päätettii sit tehä sitruunamuffinseja. Käytiin vielä matkan varrella vuokraamassa 2 leffaa: Just go with it ja burleski.
















tohon vielä kuorrutus päälle niin se on ihan loistava (ei testattu kuorrutusta tällä kertaa)



Leipominen on kyl niin ihanaa! Muistan kuinka yläasteel leivoin joka perjantai kotona koska meil oli aina sillon köksää koulussa. Nyt se on sitten vähän jääny, tylsä sinäänsä, mutta aina välillä on kiva leipoa ja ruoanlaittaminen on ehkä tullu enemmän sen leipomisen tilalle. Muffinsit oli kyllä tosi hyviä mutta ne olis kaivannu sen kuorrutteen, joka testataan seuraavaks ehkä niitten laventeli muffinsien kanssa (..jos sitä laventelisokeria löytyis)!  Oli rento päivä, ei mitään ihmeellistä, siskojen kanssa (..ihme ja kyllä) , hyviä leffoja katsellessa.

Ihanaa et on ollu vähä pilvisempää, ei siin pahtees ees jaksa tehä mitään!


Emilia