sunnuntai 17. maaliskuuta 2013
perjantai 8. maaliskuuta 2013
8.3.
Naistenpäivä onki menny aika rennoissa meiningeissä luokkalaisten kanssa. Mentiin koulun jälkeen keilaamaan ja sen jälkeen käytiin syömässä chicosissa. Jotenki huvittavaa et siinä ku ruokalistaa tutkittiin niin jostain kuulu aina välillä pohdintaa riittäkö rahat ja kuinka kalliita jotku annokset on...opiskelijoitako? :D Mut kaikki sai mahansa täyteen eikä ees tarttenu ottaa juoksu safkoi :D
Osa porukosta lähti sit chicosin jälkeen himaan ja muutaman kanssa jatkettiin sitten yhille juoruamaan.
Kotiin tulin vasta hetki sitten ja loppuillasta katon varmaan jonku leffan tai sit meen vaan nukkumaan :D Sain sovittua tänään vähän tarkemmin mun seuraavasta tatskastaki ja katotaan minkälaisia ideoita tältä tyypiltä tulee. Huhti-toukokuussa olis uus leima tulossa sitten, can't wait! :)
Huomenna meen kaverille istuu iltaa ja saa nähä jatketaanko siitä keskustaan päin vai ei. Ihan perus viikonloppu siis tiedossa :) Loppuun vielä haluun toivottaa kaikille naisille
Osa porukosta lähti sit chicosin jälkeen himaan ja muutaman kanssa jatkettiin sitten yhille juoruamaan.
Kotiin tulin vasta hetki sitten ja loppuillasta katon varmaan jonku leffan tai sit meen vaan nukkumaan :D Sain sovittua tänään vähän tarkemmin mun seuraavasta tatskastaki ja katotaan minkälaisia ideoita tältä tyypiltä tulee. Huhti-toukokuussa olis uus leima tulossa sitten, can't wait! :)
Huomenna meen kaverille istuu iltaa ja saa nähä jatketaanko siitä keskustaan päin vai ei. Ihan perus viikonloppu siis tiedossa :) Loppuun vielä haluun toivottaa kaikille naisille
IHANAA NAISTENPÄIVÄÄ!!!
Tunnisteet:
Vapaa-aika
keskiviikko 6. maaliskuuta 2013
Split pt 2
Kuvathan tunnetusti kertoo enemmän ku tuhat sanaa joten Split part 2 osio tulee kuvien muodossa :)
| meiän kämpän rappu |
| kiivettiin miljoona porrasta sellaselle "vuorelle", tässä näkymä matkavarrelta sinne |
| tässä portaat jota pitkin kiivettiin 'maisemapaikalle' |
| vanhaa kaupunkia |
| Brac saari |
| lautta matka takasin splittiin |
| rantabulevardi |
| ...seuraavana aamuna oli lähtö kotiin :D |
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)



























