Vastaa näihin:
1. Lempiruoka
2. Lempimakeinen
3. Lempielokuva
4. Mieluisin tapa tehdä käsitöitä
5. Lempiluettava
1. Lempiruoka
- Suosikkejani on wokki, uuniperunat+kanat, tomaattikeitto ja isän tekemä jauhenlihakastike
(se on vaan yksinkertasesti paras)
2. Lempimakeinen
- Oon ihan hulluna makeisiin (huono juttu!)! Suosikkeja on eri kakut, karkit, italialainen jäätelö,
keksit/karkit. Joskus on tullu syötyy vähän liikaa makeisia ja oon nyt sen takia taas pitäny
vähän breikkiä niistä, on parempi oloki!
3. Lempielokuva
- Vaikee valita suosikkeja ku tykkään niin monista ja katon kyl leffoi kans tosi paljon. Mut heti
ekana tuli mieleen tyttö sinä olet tähti, love actually, the hangover, sex and the city,
despicable me, street dance, step up jnejnejne. Top 1 on kyl edelleen tyttö sinä olet tähti!
4. Mieluisin tapa tehdä käsitöitä
- Tota..tähän en sano kyl muuta et tykkään tehän käsin esim. kollaaseja pahville mut mistään
käsitöistä en oo ikinä tykänny, siks olinki puutöissä ala-asteel :D
5. Lempiluettava
- En lue kirjoja melkee ollenkaa, viimeks oon lukenu kai pieni suklaapuoti josta kyl tykkäsin,
muuten sit mun lukeminen painottuu mm. cosmopolitaniin & vogueen. Pienenä luin paljon
enemmän, nyt se on vaan jääny..
keskiviikko 30. marraskuuta 2011
maanantai 28. marraskuuta 2011
"Kiitos tilauksestasi!"
Joo arvatkaa vaan..kylhän se tilaus sit kuitenki lähti! Ne vaatteet oli vaan yli-ihania etten voinu sille mitään :D Pari muutosta kuitenki tuli, tilasin sittenki mustana sen hameen ja tunikan/paidan vaikka ajattelin aluks että tilaisin vaaleenpunasena ( vai onkse nyt vaaleenpersikka?) mut ajattelin et musta on kuitenki käytännöllisempi ja se hame menee ehkä enemmän arkisissa tilanteissaki ku väri on vähä ei niin huomiota herättävä. Ehkä syynä oli myös se et ku en tosiaan oo mikää vaaleenpunasen ystävä mut joo anyway tilaus tehty ja jos rupee kaduttaa ni ainahan voin vaihtaa väriä vielä ;)
Yllä siis tuotteet jotka on tulossa kotia kohti. Huomasin just et aikalailla toi värimaailma painottuu tohon mustaan..noooh ei se mitää :D
Ja tosiaan se asuntonäyttö joka oli tänään niin välittäjä päätti sitten feidata meiät. Seistiin 40min siel kylmässä odottelemassa joo morjens! Ehkä se oli joku merkki et "älkää ottaka sitä asuntoa" :D Vielä pitäis sitten väsätä tässä illalla pienimuotonen "hakemus" toista asuntoa varten, onneks jätän kaikki aina niin viime tippaan..tuun kyl olee niin kuollu aamul! Joo ehkä nyt teen sen hakemuksen enkä päivittele täällä :D Öitä!
Yllä siis tuotteet jotka on tulossa kotia kohti. Huomasin just et aikalailla toi värimaailma painottuu tohon mustaan..noooh ei se mitää :D
Ja tosiaan se asuntonäyttö joka oli tänään niin välittäjä päätti sitten feidata meiät. Seistiin 40min siel kylmässä odottelemassa joo morjens! Ehkä se oli joku merkki et "älkää ottaka sitä asuntoa" :D Vielä pitäis sitten väsätä tässä illalla pienimuotonen "hakemus" toista asuntoa varten, onneks jätän kaikki aina niin viime tippaan..tuun kyl olee niin kuollu aamul! Joo ehkä nyt teen sen hakemuksen enkä päivittele täällä :D Öitä!
Tunnisteet:
Asusteet,
Muoti,
Vapaa-aika
Ellos- Partyguide
Selailin tossa elloksen sivuja ja löysin sieltä partyguide malliston johon kuuluu glamoröösi, moderni, klassinen ja rento tyyli. Mun mielestä toi idea on aika kiva, siin on vähän jokaiselle jotain. Ja voihan tietty noitakin tyylejä yhdistellä et ottaaki vaikka rennon ja modernin ;) Kokosin jokaisesta tyylistä omat suosikit tähän :)
Kuvat: ellos.fi
Mun ehdoton suosikki näistä neljästä on toi moderni niinku ehkä näkyyki vaatemäärästä :D En oo kyl todellakaa mikää vaalenpunasen värin fani mut tossa modernissa se toimii jostain syystä. Kakkosena noista tyyleistä tulee sit glamoröösi! Innostuin niin kovasti nyt noista et tekis mieli kyl tilata vaikka kaikki mut ehkä mä yritän valkkaan ne parhaimmat noista, vaikeeta! Ainaki haluun alarivistä hameen ja ton paidan/tunikan/mekon, sit ylärivistä paita ja ehkä housutkin..katotaan vaan jääkö noihin 4 :D
sunnuntai 27. marraskuuta 2011
Ja nyt on aika juosta katoksen alle sateelta suojaan..
Kävin kävelyllä täs alkuillasta kaverin kanssa ja huh huh mikä myrsky tuolla ulkona on. Harkitsin kyllä vakavasti ku kaveri soitti ja kysy lähenkö kävelylle että lähenkö tonne mut ajattelin kuitenki et ehkä se ei niin paha ookaa...joo arvatkaa vaa! Just ku oltii kävelemäs takas päin alko sataa ihan kaatamalla että siinä tilanteessa ku on kangastakki päällä ja tennarit jalassa rupes miettimään et miks ei voinu laittaa esim. kumppareita? Niin no sit läpimärkänä tulin kotiin mut ihan virkistäväähän se oli :D
![]() |
| Kuvat: weheartit |
Tosta säästä nyt ainaki opin sen että voisin ehkä mennä ostamaan sen tuulitakin ni kestäis vähän
paremmin vettä. En meinaa usko et ainakaa valkost jouluu täl menoo on tulossa ni vois olla ihan hyvä varautuu tällasii myrskyihin!
Rupesin tossa äsken leipomaan sämpylöitä ku toi sää on niin masentava, keksipä jotain tekemistä ku ei ulkonakaa oikee haluu olla. Nyt tässä odottelen et toi taikina kohois et pääsisin leipomaan sitten :)
On se ihan kiva et ees joskus sunnuntaisin saa tällasen "jaksan leipoa" kohtauksen :D
En oo vieläkään löytäny niitä papereita jotka tarttis siihen asuntoon et se urakka on vielä sitten tän leipomisen jälkeen edessä, katotaa vaa minkä näkönen huone on tän paperimylläyksen jälkeen! Mutta mä jatkan nyt leipomista että saan noi sämpylät joskus valmiikski, heips! :)
Ps, Jotta toi otsikko ei jää ihan hämärän peittoon ni se tulee tästä biisistä :)
Tunnisteet:
Vapaa-aika
Kreeiisi lauantaii
Eilinen oliki aikamoista häslinkiä. Aamulla tuli taas vaihteeks hirvee kiire lähtee sinne sukujuhliin ja samaan aikaan just kaikista kiireisimmällä hetkellä kaveri soittaa asuntoasioista. Juhlat meni ihan jees ja lähin sieltä sit vähän kesken ku kaverilla oli tosiaan ne tuparit. Nyt voin sit paljastaa teille mitä ostettiin: jalallinen kakkulautanen, irtopohjavuoka ja mudcake :) Kuvia niistä ei valitettavasti löydy, en just sillä hetkellä muistanu kameraa. Muutenki illasta on aika vähän kuvia ja ne kuvat mitä on, on tarjoiluista :D Mut hey eks ne oo ne tärkeimmät? ;D
Sellaset tarjoilut oli siis tupareissa :D Muuten ilta meni siellä ihan kivasti ja siinä vaiheessa ku muut lähti baariin ni mä suuntasin sitten kotia kohti. Ei ollu fiilistä mennä baariin ni mitä sitä turhaan sinne muitten mieliks lähtemään, kuitenki tupareiden emännällä oli seuraa ni pystyin hyvillä mielin lähtee.
Matkalla kotiin soitin sit toiselle kaverille näistä asuntojutuista ja se kerto et oli löytäny yhen asunnon johon pitäis pistää hakemus ja joku miljoona liitettä. Ku pääsin sit kotiin niin rupesin heti ettimään kyseisiä papereita ja arvatkaa vaa ku ei oo mitää tietoo missä ne on ni kuinka helpolla ne löytyy. Päätin suoraan mennä nukkumaan sit ja jatkaa aamulla. Eli mulla olis tänää pieni urakka edessä, kaikki tavarat vaan läpi..asunnon on parempi olla tän arvonen :D Hyvää sunnuntaita kaikille!
Ps. Huomen yks toinen asuntonäyttö, aika jännää!
Pps. Siel on TISKIKONE!!!
Sellaset tarjoilut oli siis tupareissa :D Muuten ilta meni siellä ihan kivasti ja siinä vaiheessa ku muut lähti baariin ni mä suuntasin sitten kotia kohti. Ei ollu fiilistä mennä baariin ni mitä sitä turhaan sinne muitten mieliks lähtemään, kuitenki tupareiden emännällä oli seuraa ni pystyin hyvillä mielin lähtee.
Matkalla kotiin soitin sit toiselle kaverille näistä asuntojutuista ja se kerto et oli löytäny yhen asunnon johon pitäis pistää hakemus ja joku miljoona liitettä. Ku pääsin sit kotiin niin rupesin heti ettimään kyseisiä papereita ja arvatkaa vaa ku ei oo mitää tietoo missä ne on ni kuinka helpolla ne löytyy. Päätin suoraan mennä nukkumaan sit ja jatkaa aamulla. Eli mulla olis tänää pieni urakka edessä, kaikki tavarat vaan läpi..asunnon on parempi olla tän arvonen :D Hyvää sunnuntaita kaikille!
Ps. Huomen yks toinen asuntonäyttö, aika jännää!
Pps. Siel on TISKIKONE!!!
Tunnisteet:
Vapaa-aika
perjantai 25. marraskuuta 2011
Thank God It's Friday!
Nyt on sit tuparilahja hankittu (en voi vielä paljastaa jos mun kaveri sattuuki lukee sen täältä, sorry!). Käytiin stockalla ja sokoksella pyörimässä ja sittenhän me saatiin älynväläys mitä otetaan. Sen voin kyllä kertoa että sokos on ihan sekava, oltiin ihan hukassa siel vaik ollaa miljoona kertaa käyty siellä, siin kaupas ei oo kyl mitää logiikkaa (..tai sit me ollaa jotenki tosi vajaita!?). Lahja härdellin jälkeen käytiin sitten syömässä cafe picnicissä. Otettiin molemmat uuniperunat 2 täytteellä ja perjantain kunniaks ihan pepsi maxit, vitsi miten luxusta :D
Ruoan jälkeen kävin viel kaverin mukana alkossa ja sitten suuntasin kotiin päin. Illalla meille tulee vielä pari vierasta ja huomen ois sit mega sukujuhlat jippiaijeij+tuparit joista oon ehkä vähän enemmän innoissani. Hyvää viikonlopun alkua kaikille :)
![]() |
| Levittäydyttiin vähän :D |
![]() |
| Namnam! Täytteenä kana+katkarapu |
![]() |
| Mieleen tulee viro tai laiva... |
Tunnisteet:
Ruoka,
Sisustus,
Vapaa-aika
In or out?
Selasin tässä cosmoa ja silmiin pisti ihan mielettömät kengät, PALJETTI UGG:T!!! Ihme ja kyllä, mä tykkäsin vaik en oiskaa osannu kuvitella ugg bootseihi paljetteja. Nää kengät tulee jakaa niin paljon mielipiteitä, oon iha varma. En oikee tiiä mikä niis vetoo muhun mut mun mielest ne on vaa älymageet. Ne jalashan vois perjaattees mennä baariinki ku siin on bling blingii jo valmiiks ;)
Mä ottaisin noista varmaan hopeet tai mustat, vitsi oon ihan totaalisen hämilläni vielä (hyvällä tavalla) , en jotenki sisäistä et uggeissa paljetteja :D Mut mun mielestä noi on totaalisen IN (jos se jäi täs viel jotenki epäselväks :D )!
Mä ottaisin noista varmaan hopeet tai mustat, vitsi oon ihan totaalisen hämilläni vielä (hyvällä tavalla) , en jotenki sisäistä et uggeissa paljetteja :D Mut mun mielestä noi on totaalisen IN (jos se jäi täs viel jotenki epäselväks :D )!
torstai 24. marraskuuta 2011
Tuparilahja mietintää
Tänää oon miettiny vähän tuparilahja vaihtoehtoja ku mul on lauantaina yhden kaverin tuparit siis. Ollaan huomenna yhden toisen kaverin kanssa menossa ostamaan lahjaa, idea on se et nähää stockan kellon alla ja sen jälkeen ei mitää hajuu :D Mut yleensä ne lahjat löytyy parhaiten sillee vähän extemporee ku et suunnittelis kauheen pitkään. Todennäkösesti käydää stockalla, anttilassa, sokoksella ja h&m homessa, aika perus paikkoi tuparilahjan ostoon.
Itelleni mieleen tuli esim. joku lautapeli, tyynyliinoja/pyyhkeitä, keittokirja, astioita tai muita sisustuselementtejä. Katotaan mitä sitten huomenna keksitään! Öitä :)
Itelleni mieleen tuli esim. joku lautapeli, tyynyliinoja/pyyhkeitä, keittokirja, astioita tai muita sisustuselementtejä. Katotaan mitä sitten huomenna keksitään! Öitä :)
Tunnisteet:
Sisustus,
Vapaa-aika
Top 5 hajuvedet
Lukion alussa en vieläkää käyttäny ollenkaa hajuvesiä, aina välillä ehkä joo mut en sillo ymmärtäny oikee niitten tarkotusta tai jotain, oli vissii vähä vajaa :D Mut sit jossain vaihees rupesin laittaa vähän ja sit tajusin vihdoin hajuveden idean, jeij! Ekana hajuvetenä mulla tais olla sellanen merkki ku Boum, maksaa joku 10e ja niit saa seppälästä. Mä käytän sitä vieläki välillä, mun mielestä se tuoksu on hyvä ja vaikka toi on halpa ni ei se hinta ei kerro välttämät sitä laatua.
En tykkää ite kauheen "vahvoista" hajuvesistä. Semmonen lempee tuoksu joka ei liian vahvasti pistä merkille on hyvä mut kyl sen tuoksun saa kans huomata ;) Tos Boum:ssa on se huono et se ei pysy kauheen hyvin se tuoksu mut muuten kyl tykkään. Oon myös käyttäny muita hajuvesiä (tietenki) ja tässä teille mun top 5 niistä :)

Listalta löytyy siis
Noista 5 en kyl osaa valita ehdotonta suosikkia, mun mielestä noi kaikki on hyviä ja suosittelen kaikkia ehdottomasti! Jos haluu halvan vaihtoehdon ni sit se on toi boum mut jos haluu vähän panostaa ni noi muut on jotain 30-70 e . Tällä hetkellä itellä on käytössä Paris Hiltonin Can can ja varalta löytyy vierestä tuttu ja turvallinen vaihtoehto Boum :)
En tykkää ite kauheen "vahvoista" hajuvesistä. Semmonen lempee tuoksu joka ei liian vahvasti pistä merkille on hyvä mut kyl sen tuoksun saa kans huomata ;) Tos Boum:ssa on se huono et se ei pysy kauheen hyvin se tuoksu mut muuten kyl tykkään. Oon myös käyttäny muita hajuvesiä (tietenki) ja tässä teille mun top 5 niistä :)

Listalta löytyy siis
- Naomi Campbell- Cat deluxe
- Body shop- Love etc
- Calvin Klein- Euphoria
- Paris Hilton- Can can
- Boum- Boum
Noista 5 en kyl osaa valita ehdotonta suosikkia, mun mielestä noi kaikki on hyviä ja suosittelen kaikkia ehdottomasti! Jos haluu halvan vaihtoehdon ni sit se on toi boum mut jos haluu vähän panostaa ni noi muut on jotain 30-70 e . Tällä hetkellä itellä on käytössä Paris Hiltonin Can can ja varalta löytyy vierestä tuttu ja turvallinen vaihtoehto Boum :)
Tunnisteet:
Hajuvedet
keskiviikko 23. marraskuuta 2011
tiistai 22. marraskuuta 2011
Talvi(ko?)
Marraskuun loppu eikä vieläkään lunta? ÄÄÄÄÄÄ missä se talvi viipyyy? Monet luokittelee marraskuun jo talveks mut mun mielest se on vast virallista siinä vaiheessa ku ensilumi sataa maahan. Siksi annoinki ittelleni hyvän syyn katella talvivaatteita. Mul on jo talvitakki joka kestää varmaa -100 asteen pakkaset ja oon hommannu hyvissä ajoin jo wnb ugg:t mut kaikki muut on oikeestaan vähä viel vaihees. Kattelin sen takia nellyn sivuilta talvivaate vaihtoehtoja, jos niistä saiski vaikka jotain inspistä :)
..tai sit jos löytäisin kaapista jonku kivan vaatteen jonka oon jo hylänny?
Rakastuin totaalisesti reunimmaiseen (oikeelta päin) villapaitaan! Ja ainiin, vaikka mul on paksu toppatakki tarttisin villakangastakin koska mun viime vuotinen villakangastakki on näköjää pöllitty tai syöty tai jotain sen tyyppistä, hyvä syy siis hankkia uus!
Kaulaliinoja ei voi ikinä olla liikaa, fanitan niitä ihan totaalisesti, mul vois olla vaik miljoona niitä ja silti haluisin lisää! Toi sininen pipo taitaa olla miesten mut ketäpä se haittaa, ei sitä kukaan tajuu :D
Se on hassu et kaikki talvivaatteet koostuu yleensä villasta tai joo tottakai ihmiset tarttee lämpimiä vaatteita ja ne lämmittää kaikista eniten. Mut kaupoissa ei hirveesti näy mitään perus t-paitoja, pitkähihasia, tunikoita, mekkoja...voihan niitäki käyttää talvella!? (enkä nyt meinaa et noita ei olis ollenkaa kaupoissa, vähemmän vaan) Ehkä mä jätän nyt nää talvivaate pohdinnat ja meen shoppaa puuttuvat "talvivaatteet" (en tänään) ennenku tulee OIKEESTI talvi!
+ katon salkkarit netistä :)
..tai sit jos löytäisin kaapista jonku kivan vaatteen jonka oon jo hylänny?
Rakastuin totaalisesti reunimmaiseen (oikeelta päin) villapaitaan! Ja ainiin, vaikka mul on paksu toppatakki tarttisin villakangastakin koska mun viime vuotinen villakangastakki on näköjää pöllitty tai syöty tai jotain sen tyyppistä, hyvä syy siis hankkia uus!
Kaulaliinoja ei voi ikinä olla liikaa, fanitan niitä ihan totaalisesti, mul vois olla vaik miljoona niitä ja silti haluisin lisää! Toi sininen pipo taitaa olla miesten mut ketäpä se haittaa, ei sitä kukaan tajuu :D
Se on hassu et kaikki talvivaatteet koostuu yleensä villasta tai joo tottakai ihmiset tarttee lämpimiä vaatteita ja ne lämmittää kaikista eniten. Mut kaupoissa ei hirveesti näy mitään perus t-paitoja, pitkähihasia, tunikoita, mekkoja...voihan niitäki käyttää talvella!? (enkä nyt meinaa et noita ei olis ollenkaa kaupoissa, vähemmän vaan) Ehkä mä jätän nyt nää talvivaate pohdinnat ja meen shoppaa puuttuvat "talvivaatteet" (en tänään) ennenku tulee OIKEESTI talvi!
+ katon salkkarit netistä :)
Tunnisteet:
Asusteet,
Muoti,
Vapaa-aika
Matkustaminen
Ite en oo mitenkää kauhee matkustajaihminen. Tykkään kyllä matkustella ja tutustuu uusiin maihin mut emmä varmaan osais olla kuukautta pidempää pois kotoa. En tiiä mistä se tulee koska viihdyn kuitenki aina ulkomailla ja kavereiden kanssa se on ihan huippuu mut silti ku tulee kotii ni on vaan tyytyväinen et oon taas kotona. Joskus on tuntunu matkal et on iha laskenu päivii et millon pääsee pois. Sitä on vaikee selittää mut ehkä se mitä nyt haen takaa on se että vaikka tykkään käydä ulkomailla ni se ei oo mulle kuitenkaa sellanen et 'pakko päästä joka vuos'. Ne reissut mitä ulkomaille oon tehny on ollu ihan huippuja ja oon käyny yllättävän monessa maassa ;)
Kun lähen matkalle ni panostan sit siihen kertaan et sit voi olla kunnolla siellä ku kerranki lähtee. En osaa sanoo tykkäänkö enemmän kaupunki vai rantalomasta, vois sanoo et fifti fifti, tykkään molemmista. Se tuo kivaa vaihteluu just et esim. ei aina oo rantalomalla vaan välil tekee iha kaupunki loma reissun. Ollaan puhuttu et lähetään kaverin kanssa elokuussa ayai navalle, se on semmonen kohde mitä ollaan mietitty jo jonki aikaa. En tiiä onkse vaa läppää mut kyl mä ainaki oon ihan messissä ;D
Yllä kuvat kohteista joissa haluan käydä: Ayai Napa (kun nyt ollaan sinne menossa), New York, Thaimaa ja Uusi-Seelanti. Joku päivä viel oon käyny kaikissa noissa :)
Kun lähen matkalle ni panostan sit siihen kertaan et sit voi olla kunnolla siellä ku kerranki lähtee. En osaa sanoo tykkäänkö enemmän kaupunki vai rantalomasta, vois sanoo et fifti fifti, tykkään molemmista. Se tuo kivaa vaihteluu just et esim. ei aina oo rantalomalla vaan välil tekee iha kaupunki loma reissun. Ollaan puhuttu et lähetään kaverin kanssa elokuussa ayai navalle, se on semmonen kohde mitä ollaan mietitty jo jonki aikaa. En tiiä onkse vaa läppää mut kyl mä ainaki oon ihan messissä ;D
![]() |
| Kuvat: google.com |
Tunnisteet:
Matkailu,
Vapaa-aika
maanantai 21. marraskuuta 2011
Dear santa
Kohta on kuukaus enään jouluun ja olis ehkä jo aika miettiä joululahjatoiveita. Mä voisin haluta kaikenmaailman iphonen, itouchin, ipadin, tvn jnejnejnejne mut silti mun lista ei koostu niistä. Jos saan jonku noista ni oon kyl enemmän ku innoissani mut ei se oo niin big deal jos eläisin vielä vähän pidempää ilman applen tuotteita. Mun lista koostuu pääosin tavaroista joita tartten ja sit tietty löytyy sellasiakin jotka vaan haluun ;)
Jouluruoista en oikeestaan välitä ollenkaa mut lahjojen avaaminen on sitäki hauskempaa :D Eniten kyl tykkään shoppaa lahjoja muille ja nähdä sitten niitten reaktion, oon siis ehkä enemmän innoissani muiden lahjoista ku omista :D Tässä tulee mun joululahja toivelista :)
1. Ikea lahjakortti (jotta voin shoppaa meiän kämppään kaikkee kivaa ;) )
2. Thomas Sabo rannekoruun koruja
3. Tohvelit
4. Sex and the city kaikki tuotantokaudet
5. Ugg:t
6. Koko astiastoa
7. Vaatelahjakortti (esim. gina tricot, h&m, stockman, mango, zara jnejne)
8. Leffalippuja
Sellaselta näyttää mun lista tänä vuonna. Voi olla mahollista et keksin jotain vielä tai oon unohtanu tosta jotain mut tossa nyt ainaki noi :)
Jouluruoista en oikeestaan välitä ollenkaa mut lahjojen avaaminen on sitäki hauskempaa :D Eniten kyl tykkään shoppaa lahjoja muille ja nähdä sitten niitten reaktion, oon siis ehkä enemmän innoissani muiden lahjoista ku omista :D Tässä tulee mun joululahja toivelista :)
1. Ikea lahjakortti (jotta voin shoppaa meiän kämppään kaikkee kivaa ;) )
2. Thomas Sabo rannekoruun koruja
3. Tohvelit
4. Sex and the city kaikki tuotantokaudet
5. Ugg:t
6. Koko astiastoa
7. Vaatelahjakortti (esim. gina tricot, h&m, stockman, mango, zara jnejne)
8. Leffalippuja
Sellaselta näyttää mun lista tänä vuonna. Voi olla mahollista et keksin jotain vielä tai oon unohtanu tosta jotain mut tossa nyt ainaki noi :)
Tunnisteet:
Vapaa-aika
Maanantai
Taas on sit maanantai, ihmeen nopeesti noi viikonloput menee! Aamusta lähin käymään kaartin poliisiasemalla. Vein sinne mun autokoulun 2 vaiheen todistuksen ja samalla jätin sit "vanhan" ajokortin sinne. Huomaa taas kuinka aikases oon liikkeellä ku kävin 2 vaiheen heinäkuussa ja kortti meni eilen umpeen, ois ehkä vähän tsempattavaa noitten aikataulujen suhteen :D (täs asias ei onneks ollu välii vaik veinki vähän myöhäs kortin). Sain sitten väliaikasen lapun jota pitää pitää henkilötodistuksen kanssa mukana aina ajaessa ja uuden kortin pitäis tulla 5viikon päästä, kivan pitkä aika!
Poliisiasema reissun jälkeen kävin sit kaupungissa nopsaa ostamassa lakan, kajaalin ja puuterin ja siitä sitten suuntasin sporalla tenttiin. Oli ihana olla niin aamusta liikkellä ku kaupungillakaan ei tuntunu olevan ketään. Kattelin siinä samalla sit näyteikkunoita ja aleksin jouluvaloja, kyl se joulu vaan sieltä tuleee :)
Nyt aion laittaa jotain hyvää ruokaa, kattoo greyn anatomiaa ja nauttii vaan rennosta maanantaista. Huomenna sitä pitäis taas jaksaa mennä kouluun, blaaah! :D
Poliisiasema reissun jälkeen kävin sit kaupungissa nopsaa ostamassa lakan, kajaalin ja puuterin ja siitä sitten suuntasin sporalla tenttiin. Oli ihana olla niin aamusta liikkellä ku kaupungillakaan ei tuntunu olevan ketään. Kattelin siinä samalla sit näyteikkunoita ja aleksin jouluvaloja, kyl se joulu vaan sieltä tuleee :)
Nyt aion laittaa jotain hyvää ruokaa, kattoo greyn anatomiaa ja nauttii vaan rennosta maanantaista. Huomenna sitä pitäis taas jaksaa mennä kouluun, blaaah! :D
Tunnisteet:
Vapaa-aika
sunnuntai 20. marraskuuta 2011
Hyvä salaatti
Eiliset pikkujoulut jäi sitten välistä ku jouduin töihin, harmitti kyllä mut eiköhä niitä pikkujouluja kerkee tulemaan vielä monet lisää ;) Tein kuitenki illalla sitten ku kotio pääsin sen mun "hyvän salaatin" (kutsun sitä hyväks salaatiks enkä ees tienny ennen eilistä miltä se maistu..jees just näin!) joka piti tehä jo perjantaina mut näinpä ne asiat jää. Katoin sit vielä salaattinautinnon jälkeen bad teacher leffan, oli ihan jees, ei mikään kauheen ihmeellinen. Palaten kuitenki salaattiin vielä ni mun mielestä se onnistu ihan jees ku kuitenki ekaa kertaa vasta kokeilin. Siihen tuli aika paljon aineksia et se on kyl täyteläinen, sopii hyvin esim. lounaaks.
Salaattiin tuli siis:
Pahoittelut muuten kuvien laadusta, kännykkällä otetut kuvat on vähä mitä on. Suosittelen siis kokeilemaan tätä salaattia :)
Tänään on tiedossa vielä serkun synttärit ja sitten pitäis vielä lukea yhteen huomiseen tenttiin.
Hyvää loppu sunnuntaita :)
![]() |
- Kanaa
- Salaattia (esim. jäävuorisalaatti & amerikansalaatti)
- Mozzarellaa
- Kurkkua
- Tomaattia
- Paprikaa
- Punasipulia
- Pastaa
- Rucolaa (mä laitoin eilen herneenversoa ku rucola unohtu kauppaan, toimi ihan hyvin niinki)
Pahoittelut muuten kuvien laadusta, kännykkällä otetut kuvat on vähä mitä on. Suosittelen siis kokeilemaan tätä salaattia :)
Tänään on tiedossa vielä serkun synttärit ja sitten pitäis vielä lukea yhteen huomiseen tenttiin.
Hyvää loppu sunnuntaita :)
Tunnisteet:
Ruoka,
Vapaa-aika
perjantai 18. marraskuuta 2011
Pikkujoulu asusteita
Oon tässä miettiny huomista asuvalintaani ku oon tosiaan menossa pikkujouluihin. Multa ei oikeen löydy oikeen mitään pikkujoulu mekkoa ja nyt on VÄHÄN liian myöhästä tilata! Kattelin kuitenki nellyn pikkojoulu mekko tarjontaa ja ihan hyviähän vaihtoehtoja siellä oli. Katoin myös samalla vaatteisiin sopivia kenkiä ja laukkuja.
Sellasia pikkujoulu teemasia asusteita löysin. Punanenhan tietenki on pikkujoulujen pääväri ;) Jostain syystä myös tossa kuvassa mallin pää on kadonnu? No ehkä tää kuva selvii ilman sen päätä :D Oisko niinku päätöntä pikkujoulua? ;D
Mä lähen tästä tekemään salaattia jota kutsun "hyväks salaatiks". Mun kaveri suositteli tätä kyseistä salaattia, laitan teille tänne vinkkiä jos se oli hyvä :) Mahtavaa viikonloppua kaikille!
Sellasia pikkujoulu teemasia asusteita löysin. Punanenhan tietenki on pikkujoulujen pääväri ;) Jostain syystä myös tossa kuvassa mallin pää on kadonnu? No ehkä tää kuva selvii ilman sen päätä :D Oisko niinku päätöntä pikkujoulua? ;D
Mä lähen tästä tekemään salaattia jota kutsun "hyväks salaatiks". Mun kaveri suositteli tätä kyseistä salaattia, laitan teille tänne vinkkiä jos se oli hyvä :) Mahtavaa viikonloppua kaikille!
Tunnisteet:
Asusteet,
Muoti,
Vapaa-aika
torstai 17. marraskuuta 2011
Mikäköhän muukaan ku asuntostressi?
Juttelin tänää mun kaverin kanssa näistä asunto jutuista. Ollaa nyt molemmat vuorotellen kateltu eri paikoista vaihtoehtoja mut ei oo oikeen löytyny mitään hyvää vaihtoehtoa. Kaveri haluais kallioon/valillaan/hermanniin/arabianrantaan, itte en haluais niin "keskustaan". En oo koskaan asunu keskustassa, oon aina jossain vähän matkan päässä, vähän ns. rauhallisemmalla alueella. Ois jotenki vaikee kuvitella itteni niin keskustaan, joo siit on hyvät kulkuyhteydet koulun ja muun kannalta mut silti se tuntuu jotenki vähän sellaselta et mielummin jostain muualta. Meitä on 2 muuttamassa ja tottakai haluun huomioida kaverinki mielipiteen, et täs vaihees ei voi vaan ajatella itteään. Ehkä siis munki pitäis olla vähän avarakatseisempi, eikä mitään oo kuitenkaa vielä lyöty lukkoon!
Marraskuun loppu lähenee kovaa vauhtia ja vielä ollaan asuntoa vailla. Luotan nyt kovasti et meiän hakemus huomattais ja saatais asunto, se ois niin perfect! Yks yö näin untaki et saatin asunto ja se oli siin unessa perjantai, sit rupesin vaan panikoimaan ku ei mulla ollu kaikkia papereita mitä ne tartti. Ehkä se oli enneuni ;)
Viikonloppuna ois tiedossa ekat "viralliset" pikkujoulut. Tarjolla olisi kuulemma ainaki pipareita, torttuja ja nakkiviillokkeja+salaperäisesti muuta syötävää, mitäköhä siihe kuuluu? Ajattelin että meen käymään siellä ainaki, onneks ei oo pitkä matka sinne! Muuten aion viikonloppuna vaan nukkua univelkoja pois! Tässä vielä yks rento biisi torstai iltaan (melkein perjantai) :)
![]() |
| Kuvat: weheartit |
Marraskuun loppu lähenee kovaa vauhtia ja vielä ollaan asuntoa vailla. Luotan nyt kovasti et meiän hakemus huomattais ja saatais asunto, se ois niin perfect! Yks yö näin untaki et saatin asunto ja se oli siin unessa perjantai, sit rupesin vaan panikoimaan ku ei mulla ollu kaikkia papereita mitä ne tartti. Ehkä se oli enneuni ;)
Viikonloppuna ois tiedossa ekat "viralliset" pikkujoulut. Tarjolla olisi kuulemma ainaki pipareita, torttuja ja nakkiviillokkeja+salaperäisesti muuta syötävää, mitäköhä siihe kuuluu? Ajattelin että meen käymään siellä ainaki, onneks ei oo pitkä matka sinne! Muuten aion viikonloppuna vaan nukkua univelkoja pois! Tässä vielä yks rento biisi torstai iltaan (melkein perjantai) :)
Tunnisteet:
Vapaa-aika
tiistai 15. marraskuuta 2011
Joululahja ideoita?!
Joululahjat on aina yks stressin aihe joulun lähestyessä. Tiedän suunnilleen 2 ihmiselle lahjat mut sit pitäis keksii viel ainaki 10 tyypille jotain et joo moi! Hain vähän inspiraatiota Lexingtonin, Ikean ja Pentikin sivuilta, näiltä sivuilta löyty paljon kivoja vaihtoehtoja!
LEXINGTON

PENTIK
IKEA

Pääosinhan nää lahjat on sisustukseen liittyviä juttuja mutta niistä on monelle. Joku kaveri joka asuu jo omillaan ,sukulaiset, perhe..siinä on jo monta ihmistä jolle saa tällasistakin tuotua iloa! Mä luulen et mun joululahjat painottuu tänä vuonna vähän tän tyyppisiin, ainaki jotkut :)
LEXINGTON

PENTIK
IKEA

Pääosinhan nää lahjat on sisustukseen liittyviä juttuja mutta niistä on monelle. Joku kaveri joka asuu jo omillaan ,sukulaiset, perhe..siinä on jo monta ihmistä jolle saa tällasistakin tuotua iloa! Mä luulen et mun joululahjat painottuu tänä vuonna vähän tän tyyppisiin, ainaki jotkut :)
Tunnisteet:
Sisustus,
Vapaa-aika
sunnuntai 13. marraskuuta 2011
Sunnuntai kuolema
Eilinen meni ihan kivasti ja lähin sit kuitenkin baariin vaik ei ollu oikeen fiilistä. Kaikki muut oli niin messissä ni ajattelin et kai mäki sit nyt meen. Kävelin tivoliin sisään ugg:t jalasssa, huppari ja tunika päällä ja ekaa kertaa en välittäny siitä miltä näytän baarissa. Must tuntuu et aina pitää olla jotenki tosi hienona ja sit on kauheet on paineet koko ajan miltä näyttää mut eilen en välittäny koska menin sinne mun kavereiden takii ja muutenki, who cares?
Olo oli kyl aamul sen mukanen et eilen on oltu jossain. Mul oli ihan hirvee päänsärky ja mun oli pakko turvautuu buranaan. Päänsärky helpotti mut olo ei oo vielkää oikee huipussa, todennäkösesti makaan tänää vaan sängyssä ja kerään "voimia". Tosi hyvä ku tää olo sattu isänpäivälle ja aamul piti oikee freshinä olla vaan "hyvää isänpäivää", joo moi teen puoliks kuolemaa. Ajattelin tän mun makoilun ohessa kattoo honey 2 jonka noi oli eilen vuokrannu, itellä on se ykkösosa.
Yllä vielä traileri kyseistä leffasta. Hyvää loppu sunnuntaita kaikille, ehkä mäki toivun tästä kuoleman tilasta vielä :D
Olo oli kyl aamul sen mukanen et eilen on oltu jossain. Mul oli ihan hirvee päänsärky ja mun oli pakko turvautuu buranaan. Päänsärky helpotti mut olo ei oo vielkää oikee huipussa, todennäkösesti makaan tänää vaan sängyssä ja kerään "voimia". Tosi hyvä ku tää olo sattu isänpäivälle ja aamul piti oikee freshinä olla vaan "hyvää isänpäivää", joo moi teen puoliks kuolemaa. Ajattelin tän mun makoilun ohessa kattoo honey 2 jonka noi oli eilen vuokrannu, itellä on se ykkösosa.
Yllä vielä traileri kyseistä leffasta. Hyvää loppu sunnuntaita kaikille, ehkä mäki toivun tästä kuoleman tilasta vielä :D
Tunnisteet:
Vapaa-aika
lauantai 12. marraskuuta 2011
Lauantai
Tänää jatkuu tää mun "busy viikonloppu". Ollaan menossa sukulaisten kanssa syömään ja siitä sit suoraan meen kaverille ja siitä yhille synttäreille ja ehkä vielä baariin. Oikee tuskastuttaa ajatella tota listaa, eihä se nyt paha oo mut lähinnä vaa juoksemista paikasta toiseen. Mut on kyl kiva päästä vähän tuulettumaan ja nähä kavereita joita ei oo pitkään pitkään aikaan nähny!
Aamulla mulle oli soittanu joku random numero ja ajattelin et se on töistä mut ei ollukaan ja sit heti juolahti mieleen et heiii asuntoheebot on soittanu et saan kämpän? Noo soitin sit takas mut sieltä ei kukaa vastannu ja odottelen nyt et jos vaikka saisinki sen kämpän. Mun tuuril se oli vaa joku puhelinmyyjä joka ajatteli piristää mun päivää 9 aamulla jollai sukkahousujen tilauksella.
Mä lähden tästä nyt valmistautuu juoksu päivää varten, tulee koht kiire, lähtö olis tos 35minsan päästä hmmmm...kyl mä kerkeen! Hyvää lauantaita kaikille :)
Aamulla mulle oli soittanu joku random numero ja ajattelin et se on töistä mut ei ollukaan ja sit heti juolahti mieleen et heiii asuntoheebot on soittanu et saan kämpän? Noo soitin sit takas mut sieltä ei kukaa vastannu ja odottelen nyt et jos vaikka saisinki sen kämpän. Mun tuuril se oli vaa joku puhelinmyyjä joka ajatteli piristää mun päivää 9 aamulla jollai sukkahousujen tilauksella.
![]() |
| Kuvat: weheartit |
Mä lähden tästä nyt valmistautuu juoksu päivää varten, tulee koht kiire, lähtö olis tos 35minsan päästä hmmmm...kyl mä kerkeen! Hyvää lauantaita kaikille :)
Tunnisteet:
Vapaa-aika
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)















































