tiistai 31. tammikuuta 2012
Silence
Tällanen viesti odotti mua eilen ku kävin kattomassa sähköpostit..
Toi on nyt ihan minimaalisen pienellä mut tärkein lause tässä viestissä tais olla toi LMFAO:n keikkakokoonpano muuttuu, se kertoo jo kaiken!
Mä ajattelin just täs yks päivä et jes enää pari viikkoo tohon keikkaan ja ku sitä ei oo peruttu viel tai tullu muita ilmotuksia niin kerranki joku keikka toteutuu tääl suomes. Niin no, eilen se "pelätyin asia" iski vasten kasvoja. Mua harmittaa ensinnäki toi Far east movement iha hemmetisti mut oisin voinu sulattaa viel sen et lämppärit jättää tulematta koska nään kuitenki lmfaon mut eihän se riitä vaan sielt tuleeki vaan toinen jäsen ja pari taustatanssijaa korvaa toisen...mä en vaa ymmärrä! Käyn tosi harvoin keikoilla ja pitkäst aikaa oli tulos sellaset esiintyjät jotka oikeesti ois halunnu nähä! Luulekohan joku oikeesti et aste ja random dj korvaa noi alkuperäset lämppärit?
Hirveetä vuodatusta yhestä keikasta mut yrittäkää kuvitella tilanne: liput ostettu lokakuussa, keikka myytiin loppuun mitä 15minuutissa, itellä vip lippu, odotusta jäljellä 2vko 2pvä -> ilmotus keikkakokoonpanon muutoksesta. No words.
Tunnisteet:
Vapaa-aika
Ostoslista
Lauantaina olis tiedossa sitte tuparit vol 2! Kutsulistalla on ehkä vähän liikaa ihmisiä tähä kolmioon mut eks se vähän niin mee et mitä enemmän porukkaa sitä paremmat bileet?! :D Tupareita varten pitäis käydä piipahtaa ikeassa et ihmisten ei tartte istuu lattialla. Istumatilaa meiltä kyl löytyy mut ei tarpeeks näitä bileitä varten ja samallahan sitä saa keittiöönki ne neljä tuolia ku nyt on tosiaan ollu vaan kaks. Mietin vähän ostoslistaa ikeaa varten ja tässä muutamia juttuja mitä pitäis ostaa tänne vielä.
Listalta löytyy siis pari baarituolia keittiöön, huopa (ehkä kakskin), säilytyspurkkeja, wc-paperiteline, koreja, kattolamppu, tyynyt parveketuolien päälle ja muutama jakkara. Huomasinpa että aika valkoseen painottu tää kollaasi. Värejä tuleeki varmaan enemmän mutta nyt näköjään onnistuin valitsemaan kaikista ne valkoset kuvat :D Ostoslista on siis ready ja enää pitäis päättää päivä et millon kerkee käymään ikeas..se on varmaa et ainaki ennen lauantaita on kerettävä :D
![]() |
| Kuvat: ikea.fi |
Listalta löytyy siis pari baarituolia keittiöön, huopa (ehkä kakskin), säilytyspurkkeja, wc-paperiteline, koreja, kattolamppu, tyynyt parveketuolien päälle ja muutama jakkara. Huomasinpa että aika valkoseen painottu tää kollaasi. Värejä tuleeki varmaan enemmän mutta nyt näköjään onnistuin valitsemaan kaikista ne valkoset kuvat :D Ostoslista on siis ready ja enää pitäis päättää päivä et millon kerkee käymään ikeas..se on varmaa et ainaki ennen lauantaita on kerettävä :D
Tunnisteet:
koti,
Vapaa-aika
maanantai 30. tammikuuta 2012
Viisi himoitunta tavaraa
"Kerro (ilman materiasyyllisyyttä), mitkä viisi tavaraa ostaisit, jos sinulla olisi kaikki maailman rahat."
On aika vaikee valita vaan viis tavaraa mutta tässä ne joita himoitsen tällä hetkellä ja ostaisin kyl varmasti jos mul olis kaikki maailman rahat :D
1. Michael Kors Link necklace silver
Oon aiemminki hehkuttanu tätä kaulakorua blogissa ja lovetan sitä edelleen iha kybäl! Toi kaulakoruhan on aika simppeli mut silti tosi näyttävän näkönen jonka takia haluaisinki sen.
2. Michael Kors Showstopper Glitz Chronograph Watch
Tääki kello on esiintyny blogin puolelle aikasemmin. Yksinkertanen syy: mulla ei oo kelloa ja tää on sairaan magee :D
3. Louis Vuitton M40156
Mul ei oo hirveesti merkkilaukkuja, ei oikeestaan ollenkaa ja oon pitkään himonnu jo tätä Louis Vuittonin laukkua. Se on tarpeeks tilava ja tykkään tosta mallista. Haluaisin vaikka kuinka monia merkkilaukkuja mut tää on nyt tällä hetkellä top 1 :)
4. Mulberry check scarf
Huivi jota oon himoinnu joku 100 vuotta, toi kertoo ehk kaiken :D
5. Iphone
En tiä kuinka hyvin tottuisin iphoneen mut oon miettiny sitä tosi pitkään et pitäiskö hankkia. Mul on kosketusnäyttönen puhelin mut siin on myös QWERTY näppis ja se on helpottanu hirveesti mun elämää sillon ku kosketusnäyttöön on menny kirjottaessa hermot :D Mut ei voi kyl muuta sanoo ku et on toi iphone vaan niin hieno!
On aika vaikee valita vaan viis tavaraa mutta tässä ne joita himoitsen tällä hetkellä ja ostaisin kyl varmasti jos mul olis kaikki maailman rahat :D
1. Michael Kors Link necklace silver
Oon aiemminki hehkuttanu tätä kaulakorua blogissa ja lovetan sitä edelleen iha kybäl! Toi kaulakoruhan on aika simppeli mut silti tosi näyttävän näkönen jonka takia haluaisinki sen.
2. Michael Kors Showstopper Glitz Chronograph Watch
Tääki kello on esiintyny blogin puolelle aikasemmin. Yksinkertanen syy: mulla ei oo kelloa ja tää on sairaan magee :D
3. Louis Vuitton M40156
Mul ei oo hirveesti merkkilaukkuja, ei oikeestaan ollenkaa ja oon pitkään himonnu jo tätä Louis Vuittonin laukkua. Se on tarpeeks tilava ja tykkään tosta mallista. Haluaisin vaikka kuinka monia merkkilaukkuja mut tää on nyt tällä hetkellä top 1 :)
4. Mulberry check scarf
Huivi jota oon himoinnu joku 100 vuotta, toi kertoo ehk kaiken :D
5. Iphone
En tiä kuinka hyvin tottuisin iphoneen mut oon miettiny sitä tosi pitkään et pitäiskö hankkia. Mul on kosketusnäyttönen puhelin mut siin on myös QWERTY näppis ja se on helpottanu hirveesti mun elämää sillon ku kosketusnäyttöön on menny kirjottaessa hermot :D Mut ei voi kyl muuta sanoo ku et on toi iphone vaan niin hieno!
Tunnisteet:
Asusteet,
Muoti,
Vapaa-aika
keskiviikko 25. tammikuuta 2012
Päivän salaatti
Oon pitkään halunnu kokeilla valmista caesar salaattia. Meinaan siis sellasta salaattia joka on valmiiks pusissa ja siinä tulee mukana kastike, parmesaani ja krutongit. Tänään kävin kaupan kautta ennen ku tulin kotiin ja koukkasin mukaan caesar salaatti pussin. Lisäsin salaattiin vielä kanat ja viinirypäleitä, suosittelen! Patonkia mulla ei ollu mutta paistoin sit salaatin oheen pari croisanttia ja ne sopi yllättävän hyvin siihen!
Tunnisteet:
Ruoka,
Vapaa-aika
tiistai 24. tammikuuta 2012
Unelmien sormus
Oon pitkään ettiny sellasta sormusta joka menee niinku kahteen sormeen ja siin on päällä kuvio tms..tulipas taas vaihteeks hyvin selitettyä :D Mutta siis löysin nellyltä just sellasen sormuksen mistä oon haaveillu ja tilasin itseasiassa kaks erilaista niin saa vähän vaihdeltuakin ettei koko ajan käytä samaa! Noi sormukset on aika simppeleitä ja haluisin vielä jonku saman tyyppisen jos olis ihan erilainen "kuvio". Mutta siis tässä nyt kuvina ne sormukset mitkä tilasin ja näistä saa ehkä vähän selvyyttä siihen mitä sormusta meinasin :D
Tunnisteet:
Asusteet
maanantai 23. tammikuuta 2012
Koti on melkein valmis!
Eilen oli hyvä syy räpsiä meiän kämpästä kuvia ku siivosin koko aamun tätä huushollia. Keittiökin on vihdoin valmis ja oon saanu omaa huonettakin vähän siistittyä. Tässä siis vähän lisää kämpän esittelyä :)
![]() |
| Mun huoneesta puuttuu vielä pöytä ja taulut pitäis saada seinille vielä kans |
Tunnisteet:
koti
sunnuntai 22. tammikuuta 2012
Tuparit vol 1!
Koko aamun siivosin meiän kämppää tupareita varten. Tänään siis mun sukulaiset kävi juhlimassa mun uutta kotia. Saatiin eilenki sopivasti roudattua ruokapöytä kotiin ja koottua se. Monet toi tarjoiltavaa ja se helpotti hirveesti mun "urakkaa". Mun saldo siis tälle päivälle oli muffinsit ja siivous joka vei kyl viimesimmätki voimat :D Lahjaks sain mm. ikean lahjakortin, keittiöön tavaroita, lakanoita yms. eli semi hyödyllisiä juttuja :) Alla vielä kuvia tästä päivästä!
Nyt on sit ensimmäiset tuparit takana ja toiset on sitten parin viikon päästä, can't wait!!
| siivoilua |
| leipomista |
| tarjoiluja |
Nyt on sit ensimmäiset tuparit takana ja toiset on sitten parin viikon päästä, can't wait!!
Tunnisteet:
koti,
Vapaa-aika
perjantai 20. tammikuuta 2012
Versace for H&M- Suosikit
Olisin voinu tilata vaikka molemmat noista koruista mutta koska oon vähän jäljessä niin ne on kaikki myyty :/ Mut eipä se mitään, ehkä löydän jostain vielä jotku yhtä kivat tai vielä kivemmat :)
It's Friday, Friday
Tänää on ollu vähän niinku siivouspäivä. Oon pessy pari koneellista pyykkiä, purkanu viimesetkin banaanilaatikot ja järjestäny meiän parvekkeen kuntoon. Käytiin myös kämppiksen kaa kaupassa ja otettiin siinä matkaan sitten pizzat, ku ei jaksa laittaa ruokaa :D Mut eiköhän se oo ihan sallittuu et perjantaina voi kattoo vaan frendejä ja syödä pizzaa (ainaki joskus) ;)
Mun huone rupee vähitellen olee jo valmis kuhan saan vielä viimesetki tavarat laitettuu paikoilleen. Sitten edessä olis vielä maalausprojekti mut se siirtyy nyt parilla viikolla tän mun sairasloman takia. Mut helpottavaa on edes se et kaikki banaanilaatikot on nyt poissa :D
Illan suunnitelmissa ei oo mitään kummosempia. Alustavasti puhuttiin kaverin kaa et pidettäis vähän niinku illanistujaiset mut voi olla et hengailen illan ihan kotona vaan...sitä ku täs ei oo viel tarpeeks tullu tehtyy :D
Alla vielä muutama hyvä biisi, ne tuo ehkä vähän ees perjantai fiilistä mulle :D ..ja ehkä muilleki, hope so :)
Mun huone rupee vähitellen olee jo valmis kuhan saan vielä viimesetki tavarat laitettuu paikoilleen. Sitten edessä olis vielä maalausprojekti mut se siirtyy nyt parilla viikolla tän mun sairasloman takia. Mut helpottavaa on edes se et kaikki banaanilaatikot on nyt poissa :D
Illan suunnitelmissa ei oo mitään kummosempia. Alustavasti puhuttiin kaverin kaa et pidettäis vähän niinku illanistujaiset mut voi olla et hengailen illan ihan kotona vaan...sitä ku täs ei oo viel tarpeeks tullu tehtyy :D
Alla vielä muutama hyvä biisi, ne tuo ehkä vähän ees perjantai fiilistä mulle :D ..ja ehkä muilleki, hope so :)
Tunnisteet:
Vapaa-aika
torstai 19. tammikuuta 2012
Ylellistä
Huomasin tänää netissä surffailessa jutun tavaroista jotka maksavat maltaita. Esineet ovat ihan arkisia kuten ripsiväri ja farkut mutta niihin on lisätty timantteja, kultaa yms joten hinta on sitten ihan omaa luokkaansa. Listalle oli kerätty 16 tavaraa ja tässä osa niistä.
1. H. Coutures Beauty's Socialite Collectionin ripsarin
Ripsivärihylsy on 18 karaatin kultaa ja siinä on 2500 sinistä timanttia. Yhdessä huulipunahylsyn kanssa jossa on 1200 harvinaista vaaleanpunaista timanttia nämä maksavat 14 miljoonaa dollaria. Ja kaiken lisäks jos tän paketin ostaa, yhtiön toimitusjohtaja tuo sen henkivartijoiden saattelemana kotiovelle.
2. Models Own kynsilakka
Maailman kallein kynsilakka joka maksaa 130 000 dollaria. Lakan pullon päällä on 1118 timanttia joka selittääki varmaan minkä takia tämä kynsilakka on näin arvokas!?
3. The Mouawad 1001 Nights Diamond Purse
Iltalaukussa on 18 karaattia kultaa ja se on päällystetty 4 517 timantilla. Laukun kimpussa ahersi 10 kultaseppää kaikkiaan 8 800 tuntia. Hintaa tälle laukulle löytyy siis 3,8 miljoonaa dollaria.
4. PG Tips teepussi
Teeyhtiö teetti timanttipussin 75 syntymäpäiväjuhlaansa vuonna 2005. Timanttista teepussia koristaa 280 timanttia ja hintaa tälle pussille tulee noin 12 000 euroa. Miettikää et maksaa teepusissta 12 000 euroo ja sit käyttää sitä kerran? Kiva jos jollain on varaa :D
5. Hebano- Baldacchino Supreme sänky
Tämän sängyn hinta on 6,3 miljoonaa dollaria ja siihen on käytetty muun muassa 107 kg kultaa. Tätä sänkyä ei sitten hirveesti siirreltäis jos haluis vaihtaa huoneessa järjestyssä tai muuttaa!6. Clive Christian- Imperial Majesty hajuvesi
Tuoksu maksaa 200 000 ja se toimitetaan Baccarat-kristallipullossa johon on istutettu 5 karaatin briljanttihiottu timantti. Parfyymiä on myynnissä kaikkiaan 5 pulloa josta jopa 3 on käyny kaupaks.
Mitäköhän näistä tavaroista vois sanoo? Noi tavarat sais ihan hirveen paljon halvemmallaki ja vannon et on ihan yhtä hyviä. Ja jos kerran haluaa bling blingiä ni voi ostaa vaan sellasen feikki timanttisen tavaran :D Kyl kaiken näkösii juttuja keksitään. Mä vaan oon vieläki ihan hämmentyny noitten hinnoista :D Täältä löydät vielä alkuperäisen jutun.
Tunnisteet:
Vapaa-aika
Nam, muffinseja!
Kaverini P oli eilen täällä käymässä ja leivottiin sen kaa sitten muffinsseja. Teen sukulaisten tupareihin sunnuntaiks kans muffinseja ni tää oli vähän niinku testi versio :D Tehtiin suklaa valkosuklaamuffinseja (joo voisko olla yhtään enempää suklaata :D ) Ulkonäkö ei ollu kyl ihan täydellinen, sitä pitäis vielä työstää mut maku oli kyl tosi hyvä, aikamoinen suklaa pommi vaa :D Huono puoli noissa on vaan se et niist tulee helposti paha olo jos syö liikaa! Mutta tässä kollaasin muodossa eilinen muffinsien leipomis hetki :)
Tänää nään vielä myöhemmin kaveria ja sen kummempia ei tälle päivälle oo tiedossa. Kyl tää sairasloma rupee jo vähitellen puuduttaa ku ei oikee pysty tekee hirveesti mitää, plaah! Noh onneks kaverit on keksitty, vähän piristystä munki päiviin :)
Tänää nään vielä myöhemmin kaveria ja sen kummempia ei tälle päivälle oo tiedossa. Kyl tää sairasloma rupee jo vähitellen puuduttaa ku ei oikee pysty tekee hirveesti mitää, plaah! Noh onneks kaverit on keksitty, vähän piristystä munki päiviin :)
Tunnisteet:
Leivonta,
Vapaa-aika
tiistai 17. tammikuuta 2012
Uutta vaatekaappiin
Eilen kävin hakemassa vihdoin mun pysyvän ajokortin ja samalla sitten kävin muutamien kauppojen kautta joihin mulla oli lahjakortit. Luppoaikaa löytyy tällä hetkellä vähän liikaaki ku oon nyt tosiaan 2 viikkoo saikulla ja senki takii sain eilen vihdoin hoidettuu ton ajokortti asianki :D Mutta siis paluu shoppailuun... Kävin Gina tricotin kautta ja sieltä tarttui mukaan huivi, paita/tunika ja legginsit, H&M:ltä taas täydennystä meikkivarastoon ja Stockmannilta Longchampin laukku. Tässä vielä kuvina eiliset ostokset :)
Tänää ei oo mitää kummempia suunnitelmissa (ylläri), siivoilen varmaan kotona sen verran ku pystyn. Pitäis keksii jotain nyt näille 2 viikolle muuten en kestä :D Vois ottaa tavotteeks et saisin noi viimesetki banaanilaatikot tyhjennettyy ja vietyy veke, siin on ainaki päiväks hommaa tai pariks jos puran ne toosi hitaasti :D
| Paita/tunika |
| Huivi |
| Gina Tricotin ostokset painottu aikalailla mustaan.. :D |
| Longchamp |
| H&M saldo, kuvasta puuttuu vielä aurinkopuuteri (tuli vähän ostettuu puutereita :D ) |
Tänää ei oo mitää kummempia suunnitelmissa (ylläri), siivoilen varmaan kotona sen verran ku pystyn. Pitäis keksii jotain nyt näille 2 viikolle muuten en kestä :D Vois ottaa tavotteeks et saisin noi viimesetki banaanilaatikot tyhjennettyy ja vietyy veke, siin on ainaki päiväks hommaa tai pariks jos puran ne toosi hitaasti :D
Tunnisteet:
Asusteet,
Meikit,
Muoti,
Vapaa-aika
sunnuntai 15. tammikuuta 2012
Maalausprojekti
Eilinen päivä kuluiki sitten remontoidessa olkkaria. Lähettiin kämppikseni K:n kanssa aamusta hakemaan maaleja. Siitä sitten koukattiin stadin kautta tikkurilan tarjoustaloon kattelee joitain pikkutavaroita mitä meiltä puuttu (siel oli alet!) kuten esim. suihkulasta. Kierroksen jälkeen palattiin kotiin ja pian siitä sitten K:n kaveri tuli. K ja sen kaveri repivät tapetteja irti 7h ja loppujen lopuks maalaamiseen meni tosiaan vaan se 15min. Mulle tuli käymään mun kaveri V ja sen kaa sit juoruttiin ja juotiin muutama sillä aikaa ku toiset ahkeroi :D Tarkotus oli eilen maalaa myös mun huone mut siirsin sen nyt sit ens viikolle. Tässä kuvia meidän tai no noiden eilisestä projektista :D
Lopputulokseen ollaan tosi tyytyväisiä. Oltiin tosiaan rtv:llä vaan silleen et "joo tää vois olla hyvä siihen seinää" ja sehä sopii just hyvin ton tapetin kanssa! Tänää pitäis vielä illalla sitten siivoo toi olkkari ja laittaa kalusteet takas paikoilleen, sit meidän olohuone on ready! :)
| Alkuperäset seinät |
| Lopputulos |
| Mun ja kaverini V:n ilta :D |
Lopputulokseen ollaan tosi tyytyväisiä. Oltiin tosiaan rtv:llä vaan silleen et "joo tää vois olla hyvä siihen seinää" ja sehä sopii just hyvin ton tapetin kanssa! Tänää pitäis vielä illalla sitten siivoo toi olkkari ja laittaa kalusteet takas paikoilleen, sit meidän olohuone on ready! :)
Tunnisteet:
Vapaa-aika
keskiviikko 11. tammikuuta 2012
Music
Mun oma ipod kaipas todellaki päivitystä musikin suhteen! Oon kuunnellu radiota viime viikolla normaalia enemmän ja sieltä osui muutamia kivan kuuluisia biisejä korvaan. Nyt tässä joku päivä ku aika sallii ni pitäis pistää taas musat kohilleen ipodiin. Tuntuu et oon kuunnellu noita biisejä jo liikaa ja vähitellen rupee kyllästyttää. Ja siis tosiaan mun ipodissa on yli 2000 biisiä mut ku en kuuntele kaikkia läheskää ni senki osalta vois päivittää ja poistaa kaikki sellaset jota ei jaksa enää kuunnella/ei oo kuunnellu ku kerra. Ohessa siis muutama biisi jotka päätyvät varmasti ipodille :)
Tunnisteet:
Musiikki
tiistai 10. tammikuuta 2012
Päivitys viime viikosta
Pitkästä aikaa pääsen bloggailee taas. Yksinkertanen syy siihen miks mitään postauksia ei oo vähään aikaan tullu on se et meillä ei oo ollu täällä kotona vielä nettiä. Tänää sit saatiin vihdoin nettiyhteys ja kotiki rupee vihdoin näyttää sellaselta paikalta jossa voi jo asua. Pienet projektit kuitenkin vielä kotiin on edessä: ruokapöytä ja muutaman seinän maalaus. Noikin jutut hoituu viikon sisällä ja sitten voi jo ruveta suunnittelemaan tupareita :)
Viime viikko meni pääasiassa kotia järjestellessä, tupareissa, kaverin synttäreillä ja kaverien kanssa hengailessa. Aika moni mun kavereista on kerenny jo käymään täällä meidän uudessa kodissa ja se on ollu musta kauheen kiva et ihmiset on jaksanu käydä täällä :) Tässä muutamia kuvia vielä mun viime viikosta.
Vierailut
Kaverin synttärit
Juhlat pidettiin euphoriassa. Näköalat oli ihan mahtavat ja tykkäsin paikasta muutenkin.
Koti
Muutamia kuvia olohuoneesta ja eteisestä/keittiöstä. Tällä hetkellä koti näyttää jo paljon siistimmältä ja kaikki muuttolaatikot on jo melkeen viety pois.
Sellanen oli pääosin mun viikko. Aika hyvin oon kans tapittanu leffoja ja sinkkuelämän tuotantokausia. Kaverilla on niin suuri dvd valikoima et ei tuu ainakaan tekemisen puutetta :D Huomenna pitäis jaksaa mennä kouluunki. Suoraan sanottuna ei innosta yhtään ku haluis vaan järkkäillä paikkoja kotona mut kerkeehän sitä illallakin :) Ajattelin vielä tän illan aikana kattoa jonku leffan ja mennä sitten nukkumaan. Heips!
Viime viikko meni pääasiassa kotia järjestellessä, tupareissa, kaverin synttäreillä ja kaverien kanssa hengailessa. Aika moni mun kavereista on kerenny jo käymään täällä meidän uudessa kodissa ja se on ollu musta kauheen kiva et ihmiset on jaksanu käydä täällä :) Tässä muutamia kuvia vielä mun viime viikosta.
Vierailut
![]() |
| Sisko ja mummo kävivät. He toivat mun sohvan samalla ja sitten vielä pienet tarjoilut mukanaan. |
![]() |
| Kaverin kanssa pidetään salkkarimaratoni ja ennen sitä tehtiin kanapastaa |
Kaverin synttärit
Juhlat pidettiin euphoriassa. Näköalat oli ihan mahtavat ja tykkäsin paikasta muutenkin.
Koti
Muutamia kuvia olohuoneesta ja eteisestä/keittiöstä. Tällä hetkellä koti näyttää jo paljon siistimmältä ja kaikki muuttolaatikot on jo melkeen viety pois.
![]() |
| Sohvan takana oleva vihreä seinä maalataan. |
Sellanen oli pääosin mun viikko. Aika hyvin oon kans tapittanu leffoja ja sinkkuelämän tuotantokausia. Kaverilla on niin suuri dvd valikoima et ei tuu ainakaan tekemisen puutetta :D Huomenna pitäis jaksaa mennä kouluunki. Suoraan sanottuna ei innosta yhtään ku haluis vaan järkkäillä paikkoja kotona mut kerkeehän sitä illallakin :) Ajattelin vielä tän illan aikana kattoa jonku leffan ja mennä sitten nukkumaan. Heips!
Tunnisteet:
Vapaa-aika
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)




















