Perjantaina meillä oli vielä juhannussuunnitelmat osittain auki mut ilta meni lopulta tosi hyvin. Meiän piti mennä mun vanhempien luo grillaamaan mut siel ei ollukaan kaasupulloa joten tyydyttiin sit tekemään ruoat ihan pannulla ja uunissa. Ruoat onnistu tosi hyvin ja loppujen lopuks tajuttiin et siin oli ehkä PIKKASEN liikaa sapuskaa mut ei se mitään :D Kokkailujen jälkeen lähettiin sit kivinokkaan jossa yhellä kaverilla oli keikka. Ne oli kai virallisesti lavatanssit ja kyl siel muutama kavereista kävi pyörähtelemässä mut me lähinnä istuttiin siin rannalla muiden kavereiden kanssa ja kuunneltiin sitä musaa joka soi siel taustal. Siel oli myös kokko mikä oli tosi kiva ylläri. En oo vissii ikinä juhannuksena nähny kokkoa ni se teki sit viel kivan loppusilauksen siihen päivään :)
Herkkusieniin laitettiin tuorejuustotäyte ja pekoni ympärille, nam!
Uuniperuna idea vaihtu sipsi tyyppisiin perunoihin, suosittelen!
matkalla kivinokkaan...
...kera viinin
Oli taas erilainen juhannus ku viime vuonna mut tulipahan todettua ainaki se et stadissaki on ihan kiva viettää juhannusta :)
Tässä tulis nyt vähän kuvia meidän uudesta asunnosta :) Näis kuvis ei näy sisustusta viel ollenkaa ku tääl ei ihan viel oo täysin valmista mut saattepahan ainaki jonkilaisen käsityksen tästä huushollista :D
vasen: mun huone / oikea: keittiö
olohuone
muut makuhuoneet, toinen wc, osa "aulasta"
olohuone
parveke
Tää on oikeesti tosi simppeli tää pohja mut nois kuvis tää näyttää varmaa aika sekavalle (pohjapiirros löytyy täältä) :D Ja eihä täs kämpäs oo oikeestaan ihmeempiä ku kaikkial on valkoset seinät ja vaalee parketti (paitsi wc:ssä). Mut ehkä tästäkin asunnosta saa paremman kuvan ku näkee kuvat huonekalujen kanssa.
Yks asia mitä rakastan ylikaiken tässä asunnossa on näköala parvekkeelta. On vaan niin huikeeta et meidän partsilta näkee meren. Ja arvatkaa kuinka ihanaa on istuu lämpimänä päivänä tossa parvekkeella ja tuijottaa tota näköalaa! Vaikka tää kämppä ois iha hirvees kunnos voisin asuu täs pelkästään ton näköalan takii...tai no en ehkä :D Tässä vielä kuvat meidän partsilta :)
Voisinko vaikka opetella nukkumaan sillon ku on loma? Heräsin aamulla 8.15 plaaah, en olis onneks halunnu nukkuu yhtään pidempää -.- Hyvä puoli siinä et heräsin niin aikasin oli se et lähin ysin aikoihin pyörällä käymään kaupassa eikä siellä ollu vielä paljon ihmisiä ni sai rauhassa ostaa ruoat ja juomat tälle päivälle :) Suunnitelmat juhannukselle on vähän auki vielä mut mennään aika fiilis pohjalta. Aluks ainaki grillataan ja rentoudutaan ja katotaan mihin tie vie sit myöhemmin iltaa :)
Mun ruokauppa osuus
Tarkotuksen olis siis grillata herkkusieniä pekoni ja tuorejuustotäytteen kera, kanaa, perunoita + muita vihanneksia. Grilliruoan kylkeen tehdään vielä ihan perussalaatti halloumin kera. Eiköhän siinä oo jo aika hyvin ruokapuoli kunnossa :D Mä aion relaa kunnolla tänää, enkä stressaa yhtään mistään nyt kun kerranki on vapaata! Latasin ipodilleki vähän uutta musaa josta tulee siisti kesäfiilis :)
Ihanaa juhannusta kaikille, näyttikää lämmöstä ja rennosta meiningistä !!! :)
Tiiättekö sen tunteen ku oot pitkään miettiny jotain asiaa ja vihdoin saat toteutettua sen? Se asia voi olla mikä vaan mut se ku tän kyseisen jutun saa tehtyä niin siitä tulee niin hyvä olo. Mä sain tänää suoritettua yhen niistä asioista jota oon pitkään kelaillu. Ku alotin työt nykyisessä työpaikassa mietin että ku tulee lämmin niin rupeen pyöräilemään töihin. Odotin oikein innolla kevättä et pääsisin toteuttaa tän "haaveen" mut sit ku kevät tuli niin en koskaan saanu aikaseks lähettyy töihin pyörällä. Kyseessä on siis 17,7 km matka suuntaansa jonka takia ehkä ymmärrätte miks ei ihan huvittanu lähtee viiden aikaa aamulla pyöräilee. Eilen kuitenki tuli semmonen olo et ei perkele mä meen huomenna pyörällä töihin. Pakkasin illalla kaikki kamat valmiiks ja heräsin semi pirteenä (NOOT!) 4.45 . Koitin vielä aamulla keksiä jonku hyvän syyn miksen lähtis pyörällä mut päätin sit kaikesta huolimatta lähteä polkemaan.
Luulin et toi matka olis ollu ihan kuolema mut se meni yllättävän hyvin. Ku pääsin perille mulla oli NIIIIIIIIN helvetin hyvä fiilis et mun ois tehny mieli ruveta huutaa siin työpaikan pihassa et "MÄ TEEEEIN SEEEEEN!!!!". Sillo ku on ylpee itestään ja siitä mitä on saanu aikaseks ni voiks sen parempaa tunnetta olla? :)
Syy oikeestaan siihen miks tässä nyt on ollu melkein kuukauden tauko bloggailusta on tää muutto. Luulin et tää toinen muutto olis helpompi ja saatais kaikki asiat järkättyä yhtä hyvin ku aiemmin mut täs on ollu nyt niin hirvee härdelli et ei oo jääny kyl aikaa yhtää mihikää. Härdelli rupee vähitellen helpottamaan, koti näyttää kodille ja kaikkein parasta on se et stressi täs muutost on vihdoin veke! Saatiin nettiki reilu viikko sitten et nyt elämä on taas mallillaan :D
Viikonlopun oon oikeestaan vaan relannu ja kattonu 90210, johon oon muuten ihan koukus :D Mun kaveri kävi eilen täällä ja jäi yökski vielä mikä oli tosi kiva, saatiin pitkästä aikaa "juoruttuu" kunnolla :D Huomenna alkaa taas työviikko mut mikä on tosi ihanaa niin mulla on perjantai vapaa eli saan nauttia ihan kunnon juhannuksen :) Suunnitelmissa olis juhannuksena olla kavereiden kanssa ja grillaa. Se kuulostaa ehkä vähän tylsältä mut se mitä mä kaipaan täl hetkel on just lämmin kesäilta, kavereita, grillausta ja rentoa meininkiä..siin on mulle hyvä tapa viettää juhannusta :) Aluks aattelin ku suunnitelmat oli vähän kateissa et pystyttäisin kokon tohon meiän "takapihalle" ja istuisin siinä juhannuksen mut ehkä grillaus ja kaverit kuulostaa silti paremmalta :D
Laitan ens viikon aikan kuvia meidän uudesta kodista niin näätte vähän minkälaiseen luukkuun ollaan muutettu :D Tässä vielä muutama kiva biisi :)