Kerroinki jo aikasemmassa postauksessa että sain yksiön. Ku kävin kattomassa sitä n. kuukaus sitten tiesin heti et saan sen, en tiiä miks, mul vaan oli sellanen fiilis. Siin kämpäs 28,5 neliöö ja se pohja on mun mielest tosi toimiva. Keittiöön mahtuu ruokapöytä mikä on hyvä et sillon se ei vie tilaa olkkarin/makkarin puolelt. Kaikenlisäks mun toiveis oli et tulevassa asunossa olis parveke vaik tiesin et joudun ehkä tinkimään siitä. Mun onneks tässä yksiössä on parveke, tilava sellanen jopa. En myöskään joudu karsimaan mun tavaroita ollenkaan vaan kaikki mahtuu sinne. Väsäilin paintilla pohjapiirustuksen mun uudesta asunnosta. Kuva ei todellakaa oo mittasuhtees ja se on tarkotettu lähinnä suuntaa antavaks et pystyy jotenki hahmottaa sitä kämppää.
Värimaailmaks oon aatellu sellasta valko-harmaata. Joo se on aika yleinen väri yhdistelmä vissiin mut nyt oon niin kyllästyny beigeen et haluun vaihteluu :D Kauheen isoo muutosta ei tartte tehä, ainoastaan matto ja päiväpeitto on väärän värisiä. Mietin myös et mul on beige lipasto, joka on muutenki tosi huonos kunnos et sen tilalle ostais kokonaan uuden. Sit tietenki tarttee kaikkee pikku sälää ja ne ei niin pikku sälät kuten kahvinkeitin & tv. Mut vähitellen vaan täytyy hankkia tavaroita, eihän mulla mikään kiire kuitenkaa oo. Pärjään ihan hyvin ilman tv:tä hetken ku puolet sarjoist näkee netistä ja leffoi voin kattoo mun tietsikalta. Kokosin muutamat jutut ikean sivuilta mun ostoslistalle, alla olevasta kuvasta näkyy vähän mun suunnitelmia.
Aika vaalee painotteinen kollaasi mut sitähän mä mun kämppään oikeestaan haluanki. Saatte sitten mun kämpästä tarkempia kuvia kun saan avaimet käteen ja pääsen muuttamaan :)
tiistai 21. toukokuuta 2013
sunnuntai 19. toukokuuta 2013
HUHUU!
Parin kuukauden hiljasuus täällä blogin puolella takana. Tää kevät on ollu ihan hirveetä hullunmyllyä. Tällanenki ihminen joka tarttee välillä sitä omaa aikaa ja vapaata ni on joutunu tottumaan siihen et himas kerkee vaan nukkumaan. Mä tiesin jo alkukeväästä et toukokuusta tulee todennäkösesti aika hektinen mut en aatellu et oikeesti näinki "paha". Mul oli tos kuukaus sitten what to do listalla about miljoona asiaa: valmistujaiset (kutsut, tarjoilu, mekko, nauha lakkiin), kämppä (mistä uus asunto, pakkaus, muuttoapu, raha), työt ja sit johonki väliin vielä kaverit. Mä en yleensä stressaa mistään mut nyt on pakko myöntää et on ollu välil niin hukassa et miettii miten jotku jaksaa päivittäin ravata paikasta toiseen.
Tällä hetkellä asiat alkaa olemaan semi järjestyksessä. Mä sain yksiön johon muutan 2 viikon päästä, oon pakannu suurimman osan kamoista, muuttoapuaki sain koulukavereilta, työkuviot on selkeemmät ku koskaan, valmistujaisiin liittyvät jutut lukuunottamat mekkoa on ok...ja mekkokin on tulossa postissa, tai no kaks..katotaan kumpi on parempi :D Mutta anyway voiton puolella ruvetaan olemaan. Sit ku mun muutto on ohi niin huokasen helpotuksesta et selvisin tästäki hullunmyllystä ja totuttelen siihen sit et kesäkuu näyttää kalenterissa aika tyhjälle.
Seuraavaks pitäiski sit miettiä vähän sisustusta mun pikku yksiöön...tosin se on kyl ehk kivointa hommaa päästä kiertelee ikeaan :) Ihanaa et saa ite päättää sisustuksesta ja se RAUHA...ei tartte miettii ku menee himaa et onks siel hirvee sirkus päällä! Vaikka tiedos on paljon kivaa niin samalla miettii sitä et nyt tää kouluki on ohi. Kaks vuotta on menny ihan törkeen nopeesti, ei sitä ees tajuu viel kunnol miten aika vaan rientää. Mä oon onnellinen et koulu loppuu mut toisaalt samalla pitää hyvästellä mun luokkalaiset. Tottakai me tullaan näkee jatkossa mut mul ei oo ikinä käyny niin hyvä tuuri luokan kanssa kun nytten, tietenki sitä jää kaipaamaan. Kamalaa aatella et mul on enään viis päivää kouluu...VIIS PÄIVÄÄ, oikeesti? Mihin tää aika katoo? Apua! Tää on niin jännä tunne olla samaan aikaan vähän surullinen ja onnellinen.
Eilen hyvästeltiin kans meiän kämppä loppubileiden merkeissä. Oli tosi onnistuneet bileet ja kiva et ihmisiä tuli niinki paljon paikalle. Alakertalaiset tykkäs tosi hyvää mut ekaa kertaa en välittäny siitä. Ne ihmiset on tehny meiän elämisest tuol kämpäs yhtä helvettiä joten mua ei kiinnostanu eilen, eikä kyl enää muutenkaa mitä ne sielt huutelee koska lähetää tosta kämpästä anyway pois. Oli se kyl ehkä vähän tarkotuski näpäyttää niit alakertalaisia, bassot jytäs siihen malliin et niitten korvis soi varmaan vieläkin :D Emmä ois halunnu missään vaiheessa et meiän välit alakerran asukkaisiin ois tällaset mut se niitten käytös on ollu kaikkee muuta ku kohteliasta niin ei siinä itekää jaksa hirveesti enää yrittää. Jos suoralta istumalta tuomitsee meiät idiooteiks pelkästään sen takia että ollaan nuoria niin ei oo kauheen hyvät lähtökohdat noillakaan asuu kerrostalos. No mutta mun ei tartte onneks enää välittää alakertalaisista, kahen viikon päästä pääsen omaan rauhaan ja eri osotteeseen...toivottavasti siel on vähän mukavemmat naapurit!
Tällä hetkellä asiat alkaa olemaan semi järjestyksessä. Mä sain yksiön johon muutan 2 viikon päästä, oon pakannu suurimman osan kamoista, muuttoapuaki sain koulukavereilta, työkuviot on selkeemmät ku koskaan, valmistujaisiin liittyvät jutut lukuunottamat mekkoa on ok...ja mekkokin on tulossa postissa, tai no kaks..katotaan kumpi on parempi :D Mutta anyway voiton puolella ruvetaan olemaan. Sit ku mun muutto on ohi niin huokasen helpotuksesta et selvisin tästäki hullunmyllystä ja totuttelen siihen sit et kesäkuu näyttää kalenterissa aika tyhjälle.
![]() |
| kuva: weheartit.com |
Seuraavaks pitäiski sit miettiä vähän sisustusta mun pikku yksiöön...tosin se on kyl ehk kivointa hommaa päästä kiertelee ikeaan :) Ihanaa et saa ite päättää sisustuksesta ja se RAUHA...ei tartte miettii ku menee himaa et onks siel hirvee sirkus päällä! Vaikka tiedos on paljon kivaa niin samalla miettii sitä et nyt tää kouluki on ohi. Kaks vuotta on menny ihan törkeen nopeesti, ei sitä ees tajuu viel kunnol miten aika vaan rientää. Mä oon onnellinen et koulu loppuu mut toisaalt samalla pitää hyvästellä mun luokkalaiset. Tottakai me tullaan näkee jatkossa mut mul ei oo ikinä käyny niin hyvä tuuri luokan kanssa kun nytten, tietenki sitä jää kaipaamaan. Kamalaa aatella et mul on enään viis päivää kouluu...VIIS PÄIVÄÄ, oikeesti? Mihin tää aika katoo? Apua! Tää on niin jännä tunne olla samaan aikaan vähän surullinen ja onnellinen.
Eilen hyvästeltiin kans meiän kämppä loppubileiden merkeissä. Oli tosi onnistuneet bileet ja kiva et ihmisiä tuli niinki paljon paikalle. Alakertalaiset tykkäs tosi hyvää mut ekaa kertaa en välittäny siitä. Ne ihmiset on tehny meiän elämisest tuol kämpäs yhtä helvettiä joten mua ei kiinnostanu eilen, eikä kyl enää muutenkaa mitä ne sielt huutelee koska lähetää tosta kämpästä anyway pois. Oli se kyl ehkä vähän tarkotuski näpäyttää niit alakertalaisia, bassot jytäs siihen malliin et niitten korvis soi varmaan vieläkin :D Emmä ois halunnu missään vaiheessa et meiän välit alakerran asukkaisiin ois tällaset mut se niitten käytös on ollu kaikkee muuta ku kohteliasta niin ei siinä itekää jaksa hirveesti enää yrittää. Jos suoralta istumalta tuomitsee meiät idiooteiks pelkästään sen takia että ollaan nuoria niin ei oo kauheen hyvät lähtökohdat noillakaan asuu kerrostalos. No mutta mun ei tartte onneks enää välittää alakertalaisista, kahen viikon päästä pääsen omaan rauhaan ja eri osotteeseen...toivottavasti siel on vähän mukavemmat naapurit!
Tunnisteet:
Kuulumiset
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)


