sunnuntai 27. maaliskuuta 2011

Tyyli on meidän oma juttu
































































Tässä kuvaputki tyyleistä mistä tykkään. Kaikissa kuvissa ei oo ehkä kaikki sellasia juttuja josta tykkään mutta tärkeint ei oo se, vaan se miltä yleisesti se asu näyttää, ei kaikki voi tykätä kaikesta. Mut jos on kiva kokonaisuus ni se näyttää hyvälle vaik kaikista yksityiskohdista ei tykkäiskään. Oisin voinu laittaa vaik kuinka paljon kuvia tohon, mut se ois ehk menny jo vähän tylsäks. Se mistä mä tykkään ni koostu aika monista jutuista, ei oo yhtä tyylii pelkästään mistä tykkäisin. Mut ainakaa en tykkää maihareista! Onneks on niin paljon vaihtoehtoja olemassa et jokainen voi pukeutuu niinku haluaa ja olla persoonallisia. Se tekee meistä just niitä keitä me ollaan!


Emilia

torstai 24. maaliskuuta 2011

Shoppausta, shoppausta, shoppausta!

Tänää päätin käydä shoppailee vaikka lupasin etten menis, mutta aina sitä tuntuu olevan tavaraa jota tarvii. Sitäpaitsi mulla oli hyvä syy, piti löytää joku tunika/mekko huomiseks(..ainahan niitä hyviä syitä keksii!) Kävin sit itiksessä ku ei kaupunkiin aina jaksa lähtee. Kiertelin mm. Gina Tricotis, H&M:ssä, Anttilassa, Spirit Storessa, Vilassa... Matkaan tarttu:


Aurinkopuuteri+Eyeliner, tohon kehykseenki pitäis keksii joku kuva



Korvakorut+minilompakko (kätevä jos lähtee viihteelle)

Ripset


Aurinkolasikotelo (..vihdoin!)

Lisäks ostin yhen tunikan. Oon myös shoppailu vähä näitten 2 viimesen viikon aikana ja sielt on mm. tullu tällasta mukaan:


Alennukses olevia boxeja!! Täydelliset naiset 4+5, Sinkkuelämää 3, The Hills 2 ja Jätä Se -elokuva

Hiusväri (tänään värjään!)


Laukku (tulee postissa ens viikolla)

Shoppailu on kyl ihanaa. Vaik ei tossa hirveesti ookaan tavaraa eikä kaikkia niin silti on hyvä fiilis :) Huomiseks on kaikki valmiina synttäreille, ei tartte stressaa niistä! Ja nyt tuli hankittua vihdoin tavaroita joita on miettiny ostavansa jo kuukausia. Shoppailu listalla olis vielä ballerinat, tennarit ja villakangastakki. Mut ennen niitä hoidan kännykkälaskun, sit voin sen jälkeen hyvillä mielillä ostaa noi :)


Emilia


P.s. IHANAAA!! Aurinko paistaa, oisko kevät vihdoin tääl jo :)

lauantai 19. maaliskuuta 2011

Easy viikko

Melkee koko viikko menny sit siihe et oon ollu kipeenä. Toisaalt ihanaa et on saanu vaan levätä mut sit ku toi matikka on edes jo keskiviikkona ni siin on koko ajan ollu semmonen pieni stressi päällä et pitää lukee. Nyt vaan toivois et ois terve ja tää jalkaki parantuis lopulta. Kyl arkeenki vähitellen ois kiva palata, ku on kotona ni sitä vaa löhöö ja ei tee mitää erikoista. Se on kivaa välil mut nyt se riittää jo! Mul loppuu koulu kuitenki jo kuukauden päästä ni sit saa taas löhöillä :)


Haluaisin muuttaa jo omaan kämppään. Ois ihanaa sisustaa se oman maun mukaan ja tehä ihan mitä huvittaaa. Vaikka nytkin saa tosi vapaasti mennä ni on se ihan eri asia kun on sit oma koti. Voisin hyvin muuttaa mun jonku kaverin kaa, se ois ehkä kivempiki, ei heti kolahtais niin nopeesti se yksinäisyys ja sit ois kuitenki omaa rauhaa. Tekis mieli vaan mennä ikeaan ostamaan sohva ja ruokapöytä jne mut pitää kyl hetki viel malttaa :) Tänäänki kattelin gigantista tarjouksia kuinka siel oli halpoja kahvinkeittimiä ja leivänpaahtimia, mut mitäpä mä niillä vielä teen? Astioita oon jo keränny ja aterimetki mulla on et niihi ei sit niin paljo tartte pistää rahaa, mikä on kyl tosi helpotus. Vois sit toivoo viel valmistujaislahjaks vaik kattiloit tai paistinpannuja mitkä viel menee jotenki mun kaappiin!



Tykkään aika modernista tyylistä. Ruskee, valkonen, beige on ihan lempivärei sisustukses. Tykkään myös punasesta, mustasta ja vihreestä. On kiva yhdistellä tummaa ja vähän kirkasta. Voi olla et kaverin kaa tulis vähän erimielisyyksiä tyylistä mut eiköhä kaikest pääse loppujen lopuks kompromissiin. Ehkä sen takia miks oon näin paljo kiinnostunu eri sisustuksista on se et opiskelen siihe liittyvää alaa ja muutaman vuoden päästä (toivottavasti) teen jo töitä tällä alalla, se ois huippuu! Must on kiva ottaa riskejä ja huomata et kuinka ne sopiiki sit loppujen lopuks. Ihan ehdoton juttu jonka haluun ku muutan pois on sellanen New York taulu, semmonen iso mustavalkonen, se ois kyl niiiin hieno! Kuitenki tärkeint oma kodis on se et se näyttää omalta ja se on sellanen missä viihtyy. Mä haluisin olohuoneest tosi kotoisan, et siel vois löhöö mut sit kuitenki ku tulis vieraita ni se toimis niinki. Hirveesti ei kyl pysty vaikuttaa varsinki ku muuttaa vuokralle et millanen keittiö on tai tapetit mut omil sisustuksil siit saa just omanlaisensa. Just ne pienet esineet/koriste-esineet tuo heti tosi paljon sisustukseen, niistä mä tykkään!




Noist kuvist näätte esimerkkejä siitä mistä mä tykkään. Sisustus on kyl ihana juttu ja aihe, siit vois jauhaa loputtomiin. Tää viikonloppu menee sit viel sairastelles ja kattoo pääseks jo maanantaina kouluun. Ens perjantaina ois yhet synttärit tiedossa, kattoo oonko jo siihe mennes parantunu. Tänään vois vaihteeks ottaa taas tosi easysti! Vois kattoo vaik jonku leffan ja syödä nachoja, not bad at all!

Emilia

maanantai 14. maaliskuuta 2011

I like..

Tänään on miettiny vähä kaikennäköstä. Eilen mun kaveri oli meil yötä, katottiin 2 leffaa: vaihtamalla paranee ja kaukorakkautta, molemmat oli hyviä! Mentii sit vähä illemmal viel ulos, juteltiin ja käveltiin, oli jotenki tosi rentoo ettei sitä huomannu kuinka paljo loppuje lopuks oli kävelly. Takas päin tullessa sit sattu pieni haaveri, satutin mun jalan silleen suht pahasti. Saan sit linkkaa täs varmaa seuraavan viikon ainaki, oujea! Helpompi ois ehk suoraa hommaa vaa pyörätuoli :D



Se mihin oikeestaan otsikko viittaa ja se miten alotin tän ni mietin tänää kaikkee mist tykkään. Haluisin ihan hirveesti ottaa tatuoinnin, jonku kivan jol on kuitenki joku tarina. Rakastan koruja, kenkiä ja laukkuja! Ne on vaan sellasia mihin en koskaan kyllästy ja niit voi olla miljoonia ja silti haluu vielä lisää. Tykkään myös shoppailla (tietty..) ja löytää jotain kivaa ja vaik ei löytäiskää ni on kiva katella vaatteita tai muita tavaroita ja haaveilla niistä. Kaverit on ihan parasta! Ne on vaan sellasii voiman lähteitä ja sellasia keiden kanssa kokee elämänsä parhaat hetket ja joiden kaa on aina ihana olla! Tykkään myös sellasist illanistujaisist, hyvä porukka, ei liian iso, ruokaa ja hyvää seuraa, se on niin rentoo! Ootan niin paljon et muutan omaan kämppään, sit voin kutsuu kavereit vaik joka päivä sinne. Muoti on sellanen jota en hirveesti tuo esille, tykkään yhdistellä eri vaatteita ja lukee muotilehtiä jne, mut vast viime vuosin oon oppinu ottaa riskejä ja aattelemaan vaan sitä omaa tyyliä..sitä kaut oon jotenki viel enemmän ruvennu tykkää muodista. Uskallan vihdoin näyttää sen ja miettii liikaa sitä mitä muut aattelee mun vaatteista. Ei aina jaksa panostaa, eikä tarviikaan, saa ihan luvan kaa olla lökäri päiviä, mut sit sellasen päivän jälkeen on taas kiva laittaa jotain vähä hienompaa päälle! Valokuvaus, se on kans yks asia mist tykkään. Mun järjestelmä kamera on ollu nyt vaan rikki muutaman kuukauden ja heti huomaa sen kuinka kaipaa kuvausta. Haluis ottaa vaan kameran käteen ja lähtee kuvaamaan. Pitäis viedä korjattavaks sekin. Lumilautailu, hyvä ruoka, kesä, matkustelu,musiikki, sisustus, ruoan laitto, leipominen, kynsilakat, leffat, tuotantokausi boxit..listaa vois jatkaa ikuisuuksiin! On niin paljon asioita mist loppujen lopuks tykkää ku sitä rupee tarkemmin miettimään. Yks asia minkä oon aina halunnu opetella on se et haluisin oppii skeittaamaan. Niin hullulta ku se kuulostaaki ni joku päivä toteutan sen vielä!













yes, i like it!...ja pakko viel lisää! SINKKUELÄMÄÄ! IHANA! Katoin just sen leffan telkkarista, niin hyvä fiilis tulee. Niil on niin hyvä kaveri porukka ja niin hyvä meininki. Siit ei voi muutaku tykkää. Mut nyt nukkuu, huomen taas paluu arkeen..uuu jea, i like it! .. ainaki melkee


Keep reading

Emilia