Tänään on miettiny vähä kaikennäköstä. Eilen mun kaveri oli meil yötä, katottiin 2 leffaa: vaihtamalla paranee ja kaukorakkautta, molemmat oli hyviä! Mentii sit vähä illemmal viel ulos, juteltiin ja käveltiin, oli jotenki tosi rentoo ettei sitä huomannu kuinka paljo loppuje lopuks oli kävelly. Takas päin tullessa sit sattu pieni haaveri, satutin mun jalan silleen suht pahasti. Saan sit linkkaa täs varmaa seuraavan viikon ainaki, oujea! Helpompi ois ehk suoraa hommaa vaa pyörätuoli :D

Se mihin oikeestaan otsikko viittaa ja se miten alotin tän ni mietin tänää kaikkee mist tykkään. Haluisin ihan hirveesti ottaa tatuoinnin, jonku kivan jol on kuitenki joku tarina. Rakastan koruja, kenkiä ja laukkuja! Ne on vaan sellasia mihin en koskaan kyllästy ja niit voi olla miljoonia ja silti haluu vielä lisää. Tykkään myös shoppailla (tietty..) ja löytää jotain kivaa ja vaik ei löytäiskää ni on kiva katella vaatteita tai muita tavaroita ja haaveilla niistä. Kaverit on ihan parasta! Ne on vaan sellasii voiman lähteitä ja sellasia keiden kanssa kokee elämänsä parhaat hetket ja joiden kaa on aina ihana olla! Tykkään myös sellasist illanistujaisist, hyvä porukka, ei liian iso, ruokaa ja hyvää seuraa, se on niin rentoo! Ootan niin paljon et muutan omaan kämppään, sit voin kutsuu kavereit vaik joka päivä sinne. Muoti on sellanen jota en hirveesti tuo esille, tykkään yhdistellä eri vaatteita ja lukee muotilehtiä jne, mut vast viime vuosin oon oppinu ottaa riskejä ja aattelemaan vaan sitä omaa tyyliä..sitä kaut oon jotenki viel enemmän ruvennu tykkää muodista. Uskallan vihdoin näyttää sen ja miettii liikaa sitä mitä muut aattelee mun vaatteista. Ei aina jaksa panostaa, eikä tarviikaan, saa ihan luvan kaa olla lökäri päiviä, mut sit sellasen päivän jälkeen on taas kiva laittaa jotain vähä hienompaa päälle! Valokuvaus, se on kans yks asia mist tykkään. Mun järjestelmä kamera on ollu nyt vaan rikki muutaman kuukauden ja heti huomaa sen kuinka kaipaa kuvausta. Haluis ottaa vaan kameran käteen ja lähtee kuvaamaan. Pitäis viedä korjattavaks sekin. Lumilautailu, hyvä ruoka, kesä, matkustelu,musiikki, sisustus, ruoan laitto, leipominen, kynsilakat, leffat, tuotantokausi boxit..listaa vois jatkaa ikuisuuksiin! On niin paljon asioita mist loppujen lopuks tykkää ku sitä rupee tarkemmin miettimään. Yks asia minkä oon aina halunnu opetella on se et haluisin oppii skeittaamaan. Niin hullulta ku se kuulostaaki ni joku päivä toteutan sen vielä!

yes, i like it!...ja pakko viel lisää! SINKKUELÄMÄÄ! IHANA! Katoin just sen leffan telkkarista, niin hyvä fiilis tulee. Niil on niin hyvä kaveri porukka ja niin hyvä meininki. Siit ei voi muutaku tykkää. Mut nyt nukkuu, huomen taas paluu arkeen..uuu jea, i like it! .. ainaki melkee
Keep reading
Emilia