keskiviikko 8. elokuuta 2012

Esittelyssä: parveke & kylppäri

Mun parvekeprojekti alko aikoja sitten enkä oikeen edellisessä kämpässä päässy kunnolla toteuttamaan sitä. Nyt uudessa kodissa meillä on paremmassa kunnossa oleva parveke joten halusin tehdä tästä parvekkeesta viihtysän (varsinki ku on toiii näkööalaaa....). Ajoin vielä ideoida jotain lisää nykyiselle parvekkeelle mutta tässä kuvat nyt tän hetkisestä tilanteesta johon oon yllättävän tyytyväinen :)
Tyynyt/ Ikea, tarvitaan vielä yks lisää


Kun oon ihan 100 prosenttisen tyytyväinen meiän parvekkeeseen saatte vielä sitten lopputuloksesta kuvia mut siihen voi mennä jonki aikaa ennen ku löydän sen puuttuvan osan :) Mut sillä välillä esittelen kylppärin valkosen hyllyn!

Mä en oo oikee ollu tyytyväinen meiän kylppäriin johtuen varmaan siitä et edellisen kämpän kylppäri oli vasta remontoitu ja ihan mielettömän siisti. Nykyinen kylppäri on ihan ok kunnossa muttei yhtä hyvässä ja oon siks koittanu saada sinne jotain et se näyttäis kivemmalle. Ku kävin ikeassa pari viikkoo sitten saatiin vihdoin suihkuverhot ja se teki ihan mielettömän ison muutoksen tohon kylppäriin..kuvitelkaa, vaan suihkuverhot!? Sitten vielä mun kaveri I lupas niitten vanhasta asunnosta kylppärin hyllyn meille. Nyt voin sanoo jo et kylppäri näyttää semi kotosalta..jos niin voi sanoo :D
Oon koittanu kuvata pääosin hyllyä mut tottakai siinä ohessa näkyy meidän kaunis kylppärikin mutta siis tässä hylly :D


Ala hylly kaipaa vielä  yhtä koria mutta se ei oo vielä löytäny paikalleen. Saatte kyllä meidän koko kämpästä esittelyn jossai vaiheessa, nyt on näkyny vaan palasia :)

Olin tänää taas töiden jälkeen shoppailemassa...en oo onneks viel tarpeeks shoppailukaa :D Ostin iphoneen kuoren ja näytönsuojan sekä muutaman paidan, hupparin, lompakon/ baarilaukun, hameen, aurinkolasit...olikohan muuta vielä :D Päätin vähän uudistaa vaatekaappii ja karsii KAIKKI vaatteet jotka lähtee kirpparille niin tottakai tilalle tarttetaan sit uusiiki vaatteita :D Mä oon huomannu et parasta on jos ei stressaa siit kuinka paljon shoppailee...tili kiittää joo mut sit jossai vaihees kuitenki ei tuu taas ostettuu mitää ( logiikka pelaa..). Esittelen teille mun tän päivän ostossaldon kuhan saan kuvattua sen :)






tiistai 7. elokuuta 2012

Vapaailta

Niinku otsikkoki aika hyvin kertoo niin pitkästä aikaa multa löytyy kalenterista vapaatakin aikaa. Mun piti nähdä tänään töiden jälkeen kaverini P mutta loppujen lopuks onneks ei nähty (positiivisessa mielessä) niin sain pitkästä aikaa viettää päivän ihan kotona vaan. Kävin töiden jälkeen kaupassa ja päätin pitkästä aikaa tehdä tortilloja ruoaks. Jälkkäriks leivoin sitten mustikkapiirakan ku sain eilen ihan kiitettävän määrän  mustikoita mun kaverin äidiltä.

Varsinki eilisen rumban jälkeen ihan kiva et tänää saa vaa relata. Menin eilen suoraan töistä muuttoavuks I:lle ja prosessi oli PIKKASEN isompi mitä oletettiin S:n kanssa. Meidän tosiaan piti mennä S:n kaa lintsille vielä muuton jälkeen mut se jäi sit haaveks se keissi. Roudattiin tavaraa sadasta eri osotteesta toiseen ja olin illalla ihan kuollu....mut sainpahan parvekkeelle yhen pöydän ja tuolin lisää + kylppäriin valkosen hyllyn, kantsii mennä pakukuskiks :D

Esittelen teille huomenna mun parveke projektin lopputuloksen ja valkosen kylppärin hyllyn. Nyt jatkan mun vapaailtaa mustikkapiirakan ja sinkkuelämän kera :)