torstai 29. joulukuuta 2011

Happy!

Saatiin tänää avaimet ja roudasin joitain keittiö tavaroita, lakanoit/pyyhkeitä ja muita pikkutavaroita meidän kämpille. Sitä ei voi oikeen vieläkään sisäistää et se tosiaan on nyt meidän asunto ja kohta asun siel ihan vakituisesti, oon vaan niin innoissani :D Voi olla et sit ku sinne saa kaikki muutki tavarat kuten sohvan, keittiö pöydän ja sängyn ni se rupee tuntuu jo vähän enemmän kodilta. Nyt se kämppä muistuttaa lähinnä melkee kaatopaikkaa :D

Otin myös kuvia meidän uudesta asunnosta ja koska nyt löyty pieni väli tähän kaiken kiireen keskelle niin tässä teille pieni kuva kooste meidän asunnosta :)


Keittiötä ja vähän eteistä


Kylppäri


Mun huone (tapetit TODELLAKI vaihdetaan :D )


Olohuone

Kaverini K:n huone

Ja kuuluisa apina seinä (huone siis maalataan)

Sellainen on siis meidän kolmio. En vois olla enempää tyytyväinen tähän asuntoon, onneks saatiin just toi! Saatte toiseen kuva koosteen asunnosta sit ku sisustus ja seinä rempat on kunnossa.

tiistai 27. joulukuuta 2011

Kuka voisi kellot pysäyttää?

Mun elämä painottuu aikalailla tällä hetkellä töihin, huonekalukauppoihin ja pakkaamiseen. Tiiättekö tunteen ku ei kertakaikkiaan aika tunnu riittävän yhtään mihinkään? Mä alotin pakkaamisen 3vko sitten mut silti loppujen lopuks mul on viel osa pakkaamatta ja tänään sain tietää et saadanki jo torstaina avaimet. Mul on kauhee stressi et saanko pakattuu kaikki nyt ajoissa ja mitä vielä tarttee uuteen kotiin. Kaiken huipuks just tähän väliin tulin sitten kipeeks, aina oikeeseen aikaan, huoh!

Ajattelin nyt siis että pidän tän viikon lomaa blogista ku mul ei vaan riitä aika nyt tähän ku on satamiljoonaa muuta asiaa mitä pitäis hoitaa, sorry :/ Pidän todennäkösesti ens viikon koulusta vapaata ku tätä hullunmyllyä ei nyt oikee joululomaks voi kutsua niin mulla on sitten paljon aikaa ja energiaa ku oon uudessa kodissa. Voisin esitellä teille myös meidän uutta kotia :) Hyvää uutta vuotta kaikille! :)Heipsis!

lauantai 24. joulukuuta 2011


MySpaceGraphicsandAnimations.com
  Hyvää joulua!!!
MySpaceGraphicsandAnimations.com

      Merry Christmas !!!
   
MySpaceGraphicsandAnimations.com

perjantai 23. joulukuuta 2011

Parasta joulussa...

...joulu musiikki, joulu suklaa, tortut, riisipuuro, tunnelma, valot ja koristeet, lahjat (tietty!), piparit ja yhdessäolo. Siinä muutamia juttuja mitkä on mun mielestä parhaita asioita joulussa. On vaikee määritellä mikä on oikeesti se paras asia mut jotenki se odottaminen ja kaikki valmistelut ja etenki se et nauttii itse aattona on tosi tärkeitä. Huomenna ku herää onki jo sitten jouluaatto :)

Aaton aatto

Tulin just töistä ja oli kyllä niin hullunmyllyä koko 6h! Hirveesti ihmisiä liikkellä ostamassa huomisia tavaroita. Työpäivä ei ollu pitkä mut nyt on kyl sellanen olo ku olis ollu pidempääkin töissä. Huominen aamu pitäis vielä töissä jaksaa ja sit pääsenki joulunviettoon :)

Tää päivä meneeki varmaa aikalailla leipoessa ja siivotessa. Paria kaveria pitäis vielä käydä moikkaa mut onneks molemmat asuu ihan lähellä :) Palailen vielä illalla, ehkä en oo sillon enään näin jäinen ja mul olis ehkä jotain järkevääki sanottavaa :D


Kuvat: weheartit

torstai 22. joulukuuta 2011

Ostoksia uuteen kotiin

Nonii nyt esittelen teille mitä mulle on tarttunu mukaan täs viime päivinä meidän kotiin liittyen. Maanantaina olin siis ikeassa, tiistaina ostin söpön radion ja eilen löyty vielä sellanen kiva kori :)




Ikea saldo siis lasinen kulho (esim. salaattiin), 4 alustaa ruokapöydälle, pannualusia, 6 lasia ja puulasta setti.






Kori löytyi etolasta ja söpö punanen radio clas ohlsonilta. Aika pikku juttuja mutta kivoja sisustus elementtejä kotiin :)

Huomenta

Eilen tosiaan olin luokan kaa kaupungilla ja oli itseasiassa yllättävän kivaa. Käytiin temperassa, hobbookissa ja primulan kahvilassa. Jäin sitten ite vielä kaupungille ostamaan parit lahjat ja löysinhän mä tietenki taas omaan kotiin muutaman kivan jutun :) Illalla kävin sitten vielä siskon kaa moikkaamassa isovanhempia ja laitettii niille kuusi pystyyn. Luulenpa että tänään koristellaan meiänki kuusi, olis ehkä jo aikaki :D



Söpö pieni kirjakauppa jossa oli vielä glögi ja pipari tarjoilu ;)



Näyteikkunakuvia


Vähän joululahja ostoksia

Kuusi pystytetty ja koristeltu

Sellanen kuvapläjäys eilisestä. Lähen tästä kohta puoliin taas kaupungille, pari lahjaa pitäis ostaa vielä. Meen käymään myös kavereiden kanssa aamupalalla, kätevää ettei tartte nyt syödä :) Kohta puoliin pitäis lähtee, tulee taas ihan varmaan kiire :D No mut heipsis, mukavaa torstaita :)

tiistai 20. joulukuuta 2011

Kohta on joululoma

Vihdoin sain sit joululahja ostokset hoidettua tai no siskolle ja yhelle kaverille pitäis vielä ostaa mut muuten. Mukaan lähti myös söpö punane pikku radio meiän uuden kodin keittiöön. Oon haaveillu tosta radiosta tosi pitkään ja päätin sit et jos niitä on vielä ni ostan sen. Väri valinta ei ollu ihan helppo mut päädyin sit punaseen joka loppujen lopuks oliki se paras ;)

Huomenna alkaa sit loma. Luokan kaa mennää aamul stadiin kattelee jouluvaloi, ryhmänohjaajan joku loistava älynväläys taas? No mut pikkujuttu se on ja jaksan sen voimal ku tiiän et sit alkaa joululomaa :) Oon kyl perjantain, lauantain ja ens viikol pari vuoroo töissä mut jää mulle onneks niitä lomapäiviäkin, pakko meinaan pakata viimesiä tavaroita et pääsen sitten muuttamaan heti ku mahollista :) Mut nyt nukkumaan, öitä :)



Kuvat: weheartit

Joulukonsertti

Olin sunnuntai illalla kuuntelemassa rajattoman joulukonserttia musiikkitalolla. Oon ollu pari kertaa aikasemminki kuuntelemassa rajatonta ja vaikka kuuntelenki tosi eri tyyppistä musiikkia ni jotenki noi rajattoman biisit ja sovitukset iskee muhun. Niillä on iha oma tyyli tehä musaa ja ne tekee just sitä mistä ite diggaa. Tuli sit samalla käytyy ekaa kertaa musiikkitalollaki, ei oikeen muuta jääny mielee ku et se tuntu kauheen sekavalta :D

Konsertin jälkeen jäi kyl kiva joulufiilis vaikka vieläkään ei voi käsittää että joulu on kohta ovella. Muutamia kuvia sain napsittua sieltä ylärivistä ja ohessa vähän konsertti tunnelmaa :)




Väliaika tarjoilut


Tuli ehkä taas vähän jouluun liittyvä postaus mut silt on ehkä vähän vaikee välttyä :) Eilen kävin ikeassa ja sieltä tarttukin pari kivaa juttua mukaan, laittelen niistä sitten myöhemmin kuvia tänne :)

4 yötä jouluun










Huii 4 yötä jouluun ja joulufiilis edelleen aikalailla kateissa. Oon aika myöhässä myös joululahjojen suhteen, en oo meinaa ostanu yhtäkään vielä :D Tänää ois sit tiedossa vähän joululahjojen shoppailua, toivottavasti keksin mitä ostan kelleki, ideoita on meinaa tasan se ZERO!

sunnuntai 18. joulukuuta 2011

All I Want For Christmas Is..




Kuvat: weheartit

Villakangastakki

Kuinka vaikeeta voi olla löytää kiva villankangastakki? Oon koittanu kattoo netistä ja kierrellä eri kaupoissa mut millään ei tunnu löytyvän sellasta minkä haluais ja mikä ois vielä kohtuun hintanen. Haluaisin pitkän (kuitenki polvien yläpuolelle ulottuvan) villakangastakin jossa ei oo huppua ja siinä on napit, onko ihan mahdoton pyyntö?

Katoin nellyn sivuilta ihan muita juttuja ku ajattelin sitten samalla vilkaista minkälaista takkitarjontaa sieltä löytyy. En vieläkään löytäny ihan täydellistä mut tässä vähän sen tyylisiä takkeja mitä haen takaa.

Kuvat: nelly.com

lauantai 17. joulukuuta 2011

Löpinää

Eilinen kämppäpalaveri meni hyvin ja vietettiin rentoo perjantai-iltaa. Saatiin puhuttuu monet asiat läpi ja mulleki tuli vähän helpottuneempi olo. Parista asiasta oon eri mieltä mutten viittiny eilen nostaa niistä sit hirveetä haloota koska ne liitty sellasiin asioihin joita ei oo lyöty lukkoon. Sitä kyllä ihmettelin että kaverini K oli sitä mieltä että hän ei muuta samaan aikaan ku mä koska edellisen kämpän vuokrasopimus on 13.1. saakka. Musta olis ollu kiva et koska muutetaan kämppiksiks niin muutettais semi samoihin aikoihin mut mä sit näköjää elelen reilun viikon yksin, ei kai siinä mitään.

Eiliset kuvat on aika hämäriä ja oikeestaan melkeen ainuut mitä sen illan aikana tuli räpsittyä mutta kaipa niistä selvää saa :)



Eli eilen ei tapahtunu mitään hirveen erikoista. Juotiin viiniä, kuunneltiin koneelta musaa, katottiin huonekaluja netistä ja löpistiin :D (siks myös kuvat ei oo mitään kauheen hääppösiä)

Tänään oon sit jatkanu mun pakkaus urakkaa vähän eteenpäin siivouspäivän ohessa. Kohta oon menossa tohon naapuriin kaverini V:n luokse käymään, sen kummempaa ei oo sit tänää tiedossa. Alla vielä pari kuvaa mun muuttourakasta. Heipsis! :)

Jätesäkit on viety jo pois ja noi tyhjät laatikot on suurin osa saatu jo täytettyy, huone on ehkä vähän siistimpi mitä tässä kuvassa :D (tosin en tiiä voiks se muuttohässäkän keskellä olla kauheen siisti?)

perjantai 16. joulukuuta 2011

Ilta

Viikko on taas lopussa ja ihana ajatella et joululoma lähenee. Tää viikko on tullu nukuttuu niin huonosti et on vaan tosi helpottunu olo ku on perjantai. Illaks oon menossa kaverini K:n luokse jonka kanssa ollaan sitten parin viikon päästä muuttamassa kämppiksiks. Tarkotus olis sopia vähän kämppään liittyvistä asioista ja puhua ns. säännöistä. Tosin ei meille kyllä mitää sääntöi tuu mut jotain käytännönjuttuja lähinnä meinasin. On tosi helpottavaa vihdoin saada nääki sovittua ku ei me ollaa oikee täs kaiken hässäkän keskel keretty puhumaan kämppään liittyvistä seikoista.

Kuva: weheartit
Varmaan juodaan pari mut ei mitään sen kummempaa biletystä oo tiedossa, rentoa illanviettoa vaan. Ennen ku lähen pitäis vielä siivoo huone, täytyy hoitaa nopeesti pois alta et pääsen lähtee kohta puoliin. Hyvää viikonloppua! :)

torstai 15. joulukuuta 2011

Zara home

Yllätyin ku huomasin että sellainenki kauppa kuin zara home on olemassa (voiks noin ees sanoo? :D ). Nyt ku oon vielä niin innoissani tästä muutosta ja siitä että pääsee sisustamaan ekaa omaa kotia niin netistä tulee kateltuu tosi paljon kaikkia sisustus sivustoja. Zara homelta löytyi tosi paljon kivo juttuja (ylläri)  ja sain taas vähän lisää inspistä et miten sisustaa sitten oma koti.







Kuvat: zarahome.com