Selailin mun vanhoja kuvia läpi ja sielt nousi monii hauskoi hetkii mieleen. Kuvia on aina jälkeenpäin kiva kattoa ja siks me mun kaverin kaa päätettiinki et aina ku nähää tai tapahtuu jotain ni sit kuvataan! Vaikka ne hetket muistais viel monen kymmenenki vuoden päästä ni on iha eri asia jos sul on kuvii niistä, sit ne pysyy aina mielessä! Tässä muutama mun muistelma:
Tää oli yks ilta oisko ollu vuos tai kaks sitte kesällä ku käytii kaverin kanssa hakemassa mäkkäristä ruokaa ja sit mentiin hertsikan rantaan. Siel sit tuli joku älynväläys et poltetaan noi mäkkäritavarat tai osa niistä. Ei siis mitään tuhopolttoa tapahtunu vaan annettiin niitte hetki palaa ja melkee heti ne sammuki, mut tän verran sain ikuistettua. Se oli muutenki kiva päivä. Istuttiin vaan rannalla, juteltii, kuunneltiin musiikkia ja oli niin lämmintä.
Tähän kuvaan ei liity mitää kauheen erikoista. Otin tän mun siskon kalenterista ja must tää kuva vaan on kiva..ja se kalenterikin!
Täst on kai pari vuotta aikaa. Lähettiin iha extemporee nrj konserttiin. Siel oli paljon porukkaa mut se ei haitannu meininkii. Kaiken huipuks sielt sai kaikkii juttui ilmasiks mm. cocista, jäätelöä, huiveja jne!
Vappu 10 oli ehk paras vappu mitä on koskaan ollu! Sillon oli vaan iha huippu kivaaa!
Vuokatti- 10, mul oli kirjotukset ohi ja "loma" alkanu! Oltiin tuttavaperheen kanssa tuolla ja siel oli niin rento meininki et kaikki huolet unohtu. Vaik oli jo aika lämmintä ni pääsin snoukkaa parina päivänä.
Hiihtoloma pari vuotta sitten. Ollaan monta vuotta peräkkäin oltu Pudasjärvellä sukulaisilla ja siel on aina niin hauskaa. Tää on niitten mökiltä ku yritin ajaa tolla mankilla lumessa, ihan hyvin se meni :D
PENKKARIT! Niitä kannatti odottaa, ihan huippuu, ihan anytime voisin mennä uudestaaan!
Penkkarikarkit
Oltiin ennen lakkiaisii muutama päivä Pariisissa mun kavereiden kaa, se on niin paljon rennompaa olla matkalla kavereiden kaa ku perheen!
Moulin Rouge
Käytiin riemukaarella, kiivettiin joku miljoona porrasta ja toi katto missä on hirveesti vihreit kasveja niin suunniteltii et ostetaan se joskus mun kaverin kaa ja tullaan sinne rentoutumaan aina sillon tällön. Tottakai sinne tulis uima-allas, poreamme jne.
Yövyttiin mun kaverin siskon luona siellä Pariisissa. Tää kuva on siit rapusta.
Mökkireissu viime kesänä mun kaverin kanssa. Otettiin jtn ihme posekuvia meiän laiturilla ku siihen tuuli niin hyvin, saatiin hiukset lentoo ja huivit myös :D Tää mökkireissu oli iha mahtava, aika lens ku siivillä vaikka oltiinki kahestaan. Ruokaa meil ois riittäny varmaa seuraavaks vuodeks :D
Mökkireissu edelleen. Käytiin lähimmäisellä rannalla, oli ihana sää ja mentiin vaattet päällä uimaan.
Ku oltiin uimassa tai ylipäätänsä tehtiin jotain muuta niin soitettiin musaa koneelta (mökkireissu)
Pelattiin vähä vanhanaikasempaa pöytäfutista (mökkireissu)
Päivänvarjo toimii hyvin myös sateenvarjona (mökkireissu)
Kirjotukset oli ohi ja eka kunnon kevätpäivä vuos sitten. Olin kaverilla yötä ja lähettiin päivällä kävelylle.
Kevätpäivä
Mun yo juhlat vuos sitten. Oli ihan mahtavan lämmin päivä ja juhlat meni tosi hyvin. Mulla jäi tosi hyvä fiilis niistä juhlista vaikka olinki tosi poikki sen päivän jälkeen. Voisin juhlii uudelleenki!
Lahjojaaa
Tän kakun lisäks oli viel se super hyvä suklaajuustokakku!
Yks kamppi päivä. Ostettiin kaikkee mättöö ja syötiin niitä tuolla, kyl ihmiset vähän katto :D
Mulla on monia muitakin hyviä muistoja mutta tässä oli muutama. Kuvien pitäis kertoo enemmän ku tuhat sanaa mut en tiiä huomaako sitä kaikista kuvista, ainaki mä tajuan ja ehkä jokainen omalla tavallaan!
On kyl taas ollu sellanen päivä ettei oo tuntunu saavan mitää aikaseks, sellanen hidastemponen päivä! Illal ehk vähä vois jotain tapahtua tai parin tunnin päästä, ainaki tarkotus ois kaverin kaa jotain keksii, varmaa ajelee vaihteeks :D mut mielummi nii et on jotain tekemistä! Mun kaveri kävi tänään hakee meille blockfest liput VIHDOIN ja kaikenlisäks ne on VIP liput JEEEE!!! Eli seki asia järjesty, i'm soooo happyyy! Huomen ois tiedos sit The Hangover Part 2 + kaverin tuparit.
Tuntuu jotenki hassulta et mul on töitä, et mä sain töitä! Niin pitkään lähettelin hakemuksia, ravasin haastatteluissa ja aina jouduin pettymään mut tällä kertaa en ja tätä kyl kannatti odottaa! Kävin eilen kirjottaa työsopimuksen ja tiistaina on sit harjottelu ja siitä se lähtee. Nyt on ehkä varaa tehäki kaikkee. Mul on kunnon lista mitä pitäis toteuttaa mm. järkkärin korjaaminen, ipodin ja stereoiden korjaaminen, autokoulun 2 vaihe hmmm ruotsin risteily..siin ois muutama ja niihi kaikkii meneeki rahaa mut vähitellen noiki hoituu pois päivä järjestyksestä :)
Mun järkkäri ilman objektiivia
Kattelin täs yks päivä noit Ellen's Hidden Camera jaksoi ja ne on kyl niin hauskoja! Naureskelin vaa yksikseni tääl kotona ku kattelin niitä :D Hyvin niil kyl pitää pokka noil julkkiksillaki tossa. Laitan teille täst pari hyvää klippii:
Niit löytyy kyl muitaki mut noi on aika hauskoi! Joo mutta mä meen tekee kanasalaattia ja sit tunnin pääst tulee jännitävin salkkari jakso ikinä..en kyl tiiä mut pitäis ehk kattoo :D (oon aika nolo)
Olin työhaastattelus aamul ja tyylikkäästi sitten myöhästyin sieltä, oujea! Olisin ollu ajoissa ellen ois ajanu bussilla sitä pysäkkiä ohi..no ei voi mitään. Se haastattelija kuitenki sano et alusta huolimatta haastattelu meni hyvin, huh huh! Toivotaan siis parasta! Kohta puoliin lähen mun kaverille drinkki partyihin :) Tehdään mojitoo, margaritaa ja cosmopolitania PLUS katotaan sinkkuelämää tietty, se kruunaa kaiken! Eli siis en lähteny nytkään mökille koska mun isovanhemmat meni sinne -.- Voisinkohan joskus päästä käymään siellä? Eilen kans huomasin et KAIKKI blockfestin vip liput on loppuun varattu :( Ei se oo sama asia ilman vippiääää yhyyy! No ehkä me kuitenki jostai ne liput saadaa, onhan niitä tavallisiakin.
Vaikka aamu ei ihan menny suunnitelmien mukaan (tarkotus oli olla siis ajoissa siellä haastattelussa) niin silti mul on sellanen fiilis et täst päiväst tulee hyvä!
Viikonloppu ei mennyt ihan suunnitelmien mukaan. Perjantai joo mut lauantain mökille lähtö jäi vähäsen. En tiiä mikä siinä sit tuli mut ei oikeen saatu kavereita lähtemään kuitenkaa ja sit multaki meni fiilikset ja annoin olla. Voi olla et meen sit nyt tulevana viikonloppuna mökille mut jos en ni sit on varasuunnitelma olemassa onneks :D Lauantaina olin sit Lauttasaares kattomas euroviisuja vaik ne ei oikeestaan mua ees hirveesti kiinnosta. Menin autol sinne ja oli sit ite kiva kattoo muita siellä ku ne vaa ryyppäs. Mut oikeestaan ei se mua haitannu, oli kiva vaan olla siel! Sitäpaitsi mul oli fantaa, sillä pärjäsin hyvin :D Sunnuntaina olin sit kaverin luona kattomas greyn anatomiaa ja syömäs pizzaa, not bad at all! Päätin jo sillon et en aio kattoo matsia koska olin aika varma et Suomi häviää. Ku tulin kotiin istuin sit kuitenki viimeset 3 minuuttia tv:n ääres ja sinä aikana tuli 3 maalia. Ehkä osasin hyvin ajottaa tän matsin kattomisen, parhaat palat :D Oli kyl ihan mahtavaa et suomi voitti, VIHDOIN!!! Ansaittu voitto!!
Oon täs tuskaillu ku mun pitäis..tai no ei pidä mut aion tehä mun siskon rippijuhliin sellasen suklaa juustokakun niin et saanko sen onnistumaan?! Juhlat on kyl vast kesäl mut kyl pitäis vähän treenatakin. Yleensä sen kakun on tehny yks tuttava joka osaa tehä sen täydellisesti mut ku oon ite yrittäny niin se on kyl täydellistä kaukana :D Ihan hyvää kyl mut pitäis saada sen verran vielä skarpattua et sen sais näyttääki ihan kivalle.. mut ehkä harjotus tekee mestarin! Kesäl on sit täydellinen kakku siellä juhlissa :) hope so..
Tykkään ylipäätänsäki leipoo ja laittaa ruokaa. Usein kavereiden kaa ollaan vaan testattu jotain reseptiä, vähän jännitystä et tuleeks meiän aikaansannoksesta syötävää! Oon saanu kans lahjaks keittokirjoja mikä on musta tosi kiva, tulee enemmän tehtyy niit ku on edes resepti. Joku kerta listaan tänne teille mun suosikkireseptejä!
Tein yhe lisäyksen tähä blogiin.. isonsin vähän kuvia koska mun siskon mielest pienemmät näyttää tyhmälle! Ehkä se oli oikeessa..
IHANAAA KESÄ ON TÄÄLLÄÄ!!! Oli niin outoo lähtee aamul töihi ku oli huppari vaan päällä. On niin tottunu siihe et saa olla kunnon toppavarusteet päällä. Mut kyl se huppariki on tuolla liikaaa. Ihmiset monet on jo shorteseissa ja topeissa, se on kesän merkki se!
Lauantaiset juhlat meni hyvin ja meiän esityski meni mun mielestä yllättävän hyvin siihe nähden kuinka vähän oltiin harjoteltu! Löysin mekon ajoissa, se ei ollu se sama minkä olin jo aiemmin bongannu mut silti yhtä hyvä! Päätin kerranki repästä ja ottaa keltasen mekon. Keltanen kuulostaa monille aika AUTS valinnalta mut toho mekkoo se sopii, kesäinen! Odotan viikonloppua ihan hirveesti! Tää viikko menee taas töitä tehdessä, mut perjantaina on mun kaverin synttärit ja lauantaina lähen mökille kavereiden kaa. Mennään perjantaina ensin syömää ja sit baariin jos meil on oma pöytä eli ollaan aika VIP :D Pitää sit vaa suht ajois tulla kotii et jaksaa lauantaina ajaa mökille. Odotan oikeestaan eniten sitä mökkiä. Tottakai kiva mennä juhlimaan kaveria mut mökil mul on kaikist parhain olo. Siel on niin rentoo! Meiän mökki ei oo kauheen iso eikä mikään erikoinen mut se tekee siit just mökin. Jos meillä olis joku huvila joka on ihan viimesen päälle ni joo se ois hienoa mut se ois vähän ku lähtis kotoo toiseen kotiin. Mökin idea on just se et siel ei oo nettii ainakaa eikä tv:tä! Meil on tv mut netti on kyl pahin. Ei sitä tv muutenkaa tuu tuijotettuu ku on kavereiden kaa. Se on niin käsittämätöntä et vaikka ei ois mitää tekemistä ja ois viikon siel landel ni aika menee ku siivillä ja sen jälkeen ku tulee takas on niin hyvä olo ku on rauhas saanu relaa! Mul on ihan hirvee määrä automusaa mitä voidaa sit kuunnella lauantaina autos ja fiilistellä :)
Mun olo on viime aikoina ollu jotenki sekava. Tuntuu et täs vauhdis ei pysy perässä ollenkaan! Elämä vaan menee eteenpäin mut ite tuntuu et on viel jossai viime viikossa. Hassuu et mun vanhempienki juhlat on jo melkein ylihuomenna. Muistan hyvin ku puhuttiin niistä vuos sit ja et ei oo mitään kiirettä minkään suhteen ni nyt se hetki on sit käsillä. Meil on bändiesitys niille mut en tiedä yhtään miten se tulee menemään. Tottakai luotan meiän porukkaan, siin on hyviä tyyppejä jotka osaa soittaa mut tää esityski luo paineita. Sitä vaan stressaa et toivottavasti se menis hyvin! No se ajatus on kuitenki tärkein eks jea?!
Juhlat ei oo kyl ainut asia jotka stressaa tai siis niihin kyl liittyy just tääki et ku pitäis joku kiva mekko löytää, samoin jotku kivat kengät! Löysin muutama viikko sit täydellisen mekon, en tosin sovittanu sitä vielä mut kuitenki ja koska tääkin asian on jääny vähän roikkumaan niin en tiiä onks niitä enään. Meen huomenna kattomaan ja toivon et niit olis ja se olis just hyvä päällä! Mut en jaksa ottaa tätä niin vakavasti. Jos sitä ei oo niin löydän kyl uudenki, ei sen tartte olla mikää iltapuku! Mekkojahan on muutenki joka puolella nyt niin ehkä sikski oon ottanu asian niin rennosti koska tää ei oo se number 1 juttu, on sata muutaki asiaa. Yritän ylipäätänsä elämässä olla stressaamatta. Aina se ei onnistu, okei harvoin se onnistuu mut yritän silti ottaa asiat rennosti. Sen huomaa et asiast kyl järjestyy jos ei liikaa stressaa. Pitää vaan koittaa pitää jalat maassa.
Ehkä tää täst helpottaa ku toukokuu on loppusuoralla. Kavereilki alkaa loma ni niilki on aikaa mulle :D eivaa.. kesäl helpottaa muutenki tää kauhee kiire, pääsee rentoutumaaan! Ku tää viikonloppu on ohi ni ollaan taas yks viikonloppu lähempänä toukokuun loppua. Lauantaina pääsee illal sit kavereiden kaa vähän tuulettumaan, ihanaa! Sitä mä just kaipaanki :)