IHMISSUHTEET:
1. Oletko saanut uuden ystävän tämän vuoden aikana? - Olen :)
2. Oletko tehnyt jotain tänä vuonna, mitä et ole ennen tehnyt? - Oon, moniaki juttuja
3. Oletko seurustellut tämän vuoden aikana? - Noup
4. Kerro pari parasta muistoasi tältä vuodelta? - mahtava duunipaikka, uudet kaverit, kroatian reissu, muutto (molemmat) , summer up, LMFAO keikka, kämppiksen synttäribileet
5. Oletko riitaantunut kenenkään ystäväsi kanssa kuluneen vuoden aikana? - Oon mut kaikki on onneks selvitetty :)
MINÄ:
1. Oletko muuttunut paljoa viimeisen vuoden aikana? - Varmaan sitä joka vuos jotain oppii. Oon ite yrittäny olla vähän spontaanimpi ja sosiaalisempi tänä vuonna sekä yrittäny olla enemmän sujut itteni kanssa. Enköhän mä siis jotenki oo muuttunu :)
2. Oletko saanut porttikieltoa minnekään tämän vuoden aikana? - Hahaaa, en :D
3. Oletko ollut elokuvissa YKSIN tämän vuoden aikana? - En, pitäisköhän kokeilla joskus? :D
4. Oletko ottanut tatuointia/lävistystä viimeisen vuoden aikana? - Oon, tatuoinnin :)
![]() |
| New years outfit |
RANDOM:
1. Kuka oli paras uusi tuttavuus? - Uudet kaverit
2. Piditkö uudenvuodenlupauksesi? - mikäköhän se oli? :D
3. Synnyttikö kukaan läheisesi? - ei
4. Kuoliko kukaan läheisesi? - joo :(
5. Missä maissa kävit? - Kroatia (...meikä on kunnon reissaaja :D )
6. Mitä haluaisit vuodelta 2013 sellaista, joka ei onnistunut vuonna 2012? - Voisin opetella puhuu suoraan niille ihmisille joille se on kaikista vaikeinta, niin mua ei häiritsis niin paljon kaikki asiat
7. Mikä päivämäärä säilyy muistissasi vuodelta 2012? - 5-8.7. / 14.7. / 28.9. / 19.10. / 20.10. / 3.11.
8. Vuoden suurin saavutuksesi? - Työn ja asunnon saaminen
9. …ja suurin epäonnistuminen? - Hmmm.. en oo tainnu epäonnistuu kauheen pahasti missään
10. Kärsitkö vammoista? - Joo jalan paskoin :D
11. Mikä oli paras asia, jonka ostit? - Kynsikone? Uggit? :D
12. Kenen käyttäytyminen ansaitsi kiitosta? - I
13. Kenen käyttäytyminen aiheutti ahdistusta? - Parin kaverin
14. Mihin käytit suurimman osan rahoistasi? - Shoppailuun, ikeaan, ruokaan, matkakorttiin (hemmetin seutu) :D
15. Mistä innostuit eniten? - Kämpästä, Kroatian matkasta, Summer upista
16. Vuoden 2012 ihmiset: P, I, S, J, K, K, E
17. Verrattuna tähän aikaan viime vuonna, oletko onnellisempi vai surullisempi? - Onnellisempi
18. Rikkaampi vai köyhempi? - Aika samois luulen :D
19. Mitä olisit toivonut tekeväsi enemmän? - Reissannu: käyny mökillä, ulkomail, suomeski vaik iha vaa
20. …entä vähemmän? - Duunii :D Emt...oli aika rankkaa olla putkeen töissä niin pitkä aika ku ei ollu muutenkaa pitäny vuotee kunnollist lomaa
21. Miten aiot viettää joulun? - No tää joulu meni jo, ens joulun oon varmaan porukoilla niinku aikasempinaki vuosina :)
22. Jos voisit mennä ajassa taaksepäin ja muuttaa yhden hetken menneestä vuodesta, mikä se olisi? – Heinäkuult tai lokakuult yks päivä
![]() |
| Kuvat: weheartit |
23. Rakastuitko vuonna 2012? - En, nyyh
24. Mikä oli mieluisin tv-sarja, jota seurasit? – Greyn anatomia, täydelliset naiset
25. Vihaatko tällä hetkellä ketään, jota et vihannut viime vuonna samaan aikaan? - Vihaa on tosi vahva sana mut sanotaanko et oon tosi pettyny yhteen ihmiseen joka on tehny mulle monta kertaa samanlailla eikä se tunnu ikinä oppivan (lähinnä pettäny luottamuksen) ja mä oon nyt saanu tarpeekseni
26. Mikä oli paras lukemasi kirja? - En lue kirjoi :D
27. …entä musiikillinen löytö? – Olly Murs, Swedish house mafia (silleen kunnolla), Jean-Roch
28. Mitä halusit ja sait? – Kameran objektiivin
29. Mitä halusit, muttet saanut? - Auton ...tää on kyl joka vuotinen haave, ehk ens vuonna :D
30. Mikä oli vuoden suosikkielokuvasi? - Hmm.. en hirveesti käyny leffas ja ne leffat mitä katoin ei ollu mitää ihmeellisii...madagascar 3? Ainaki se oli hauska :D
31. Mitä teit syntymäpäivänäsi? – olin porukoil syömäs ja illal katottii kavereiden kaa leffaa ja syötiin kakkuu :) (synttäribileet oli sit erikseen)
32. Ketä kaipasit? – T
33. Mikä tai kuka sai sinut pysymään järjissäsi? - Kaverit
34. Oletko joutunut tappeluun? - En
35. Oletko tehnyt mitään luvatonta vuoden aikana? – Mikäköhän on enää luvatonta mulle? Sillo ku asu kotona ja oli alaikänen ni ois ehk osannu vastaa tähä paremmi :D
36. Oletko juonut "perseitä"? - Onhan sitä pari kertaa tullu juotuu :D
37.Oletko tehnyt jotain, mitä olet katunut kauan jälkeenpäin? - Joo mut kyl neki asiat rupee vähitellen unohtuu :)


















