Mun seuraavat 5 päivää keskittyy aika olennaisesti siihen et oon neljän seinän sisällä. Mä en oikeestaan pysty liikkumaan kotoa mihinkään. Ei, en oo pyörätuolissa vaikka ottaisin senki kyllä mielelläni vastaan mut joo jalkani mä oon onnistunu paskomaan (vaihteeks). Moneskohan saikku täs on nyt tän vuoden puolella menossa? Mikäköhän raaja mul on viel rikkomat?
Tosiaan..lähin eilen aamulla töihin päin ja näin sitten että mun bussi tuli ja lähin juoksemaan siihen. Samalla juostessa alamäkeä mun vasen nilkka taittu vasemmalle päin ja siinä kiiressä sanoin varmaan vaan ääneen et au, pistin kengän jalkaan ja juoksin siihen dösään. Dösäs sit tunsin kuinka mun jalkaan sattu mut en jotenki osannu aatella et kuinka paljon töihin pääsy tuottais vaikeuksia.
Hienointa täs on se et
1. mul ei ollu kiire siihen dösään, olisin kerenny viel kahel seuraaval
2. päätin viime hetkel et yritän keretä tähän dösään vaik olisin voinu kävellä sille toiselle pysäkille
3. lääkärit on urpoja eikä oikee osannu sanoo mitää (pääasia ettei oo murtumaa)
4. haluun töihin vaik mul ei ollu ku kaks päivää lomaa viimesen puolen vuoden aikana
....et joo kerrotteko taas tästä ajatuksenjuoksusta?! No joo nyt mun pitäis onnistuu "lomailee" mut ei oikeen pysty tekee mitää ku käveleminen on niin helvetin vaikeeta. Eilen olin aamun lääkärissä ja loppupäivän tapitin rakkauden anatomian 3.tuotantokautta. Haluisin kyl keksii jotain muutaki tekemistä, en jaksa kattoo seuraavat 5 päivää vaan eri tuotantokausii läpi. Tää liikkumispuoli vaan rajottaa aika paljon mut ainaki pystyn keskittyy paremmin tähän blogiin nyt mun saikun aikana ja ehkä saan vihdoin esiteltyy mun ostokset viimeselt kuukaudelt(?) jos enää muistan mikä on minkäki kerran ostos :D
Tänää illalla mun ihanat ystävät tulee tänne yöks (joo no ei oo muitakaan vaihtoehtoja ku en pääse liikkuu minnekää) ja aiotaan viettää kunnon tyttöjen juoruilta. Ajateltiin laittaa pizzaa, leipoo ja tehä drinkkejä. Sovittiin et tää kämppä pitää sotkee iha lattiasta kattoon et mulle riittää sit ens viikolle tekemistä....joo kauankohan tästäki jalkavammasesta jaksetaan heittää läppää :D No mut mä jatkan tuotantokausien pläräämist läpi ennen ku frendit saapuu ja laitan teille viel myöhemmin postauksen mun viime viikon sukulaistupareist. Adioos!