Perjantaina oli lähtö siis kohti meidän mökkiä. Koko päivä oli yhtä hullun myllyä ja tuli kyllä juostua sadassa eri paikassa. Olin iha varma et olisin unohtanu puolet kamoista kotiin mut ainaki kaikki tärkeimmät (lompakko, puhelin jne) oli mukana! Nähtiin kavereiden kaa steissillä ja mentii siitä meiä autolle ja lähettii ajamaan kohti mökkiä. Pysähdyksen ja kauppa reissun jälkeen oltiin perillä vähän ennen 9. Tehtiin siinä sitten mahollisimman helppo ruoka: jauhelinhakastike ja pasta koska kaikilla oli jo siinä vaiheessa ihan kuoleman nälkä! Iltaa vietettiin juoden, syöden, pelaten eri pelejä ja kuunnellen musiikkia. Menin siinä sitten 2 jälkee nukkumaa, huomas että hullun mylly päivä oli vieny kaiken energian ( toisaalt joo ehkä ihan ymmärrettävää jos 2 yöllä väsyttää jo pikkasen :D ).
Lähtö valmiudessa. Mukana pelit isäntä vs emäntä, alias ja kimble.
Lauantaina käytiin päivällä kaupassa ja laitettiin sitten taas niin helppoa ruokaa ku lohkoperunat ja nakit (oltiin laiskalla tuulella). Illalla lämmitettiin sauna ja katottiin leffa. Pelattiin myös uusinta erä aliasta ja jaksettiinki yllättäen "bilettää" vähän pidempään ku edellisenä päivänä. Nukkumaan pääsin tosiaan vasta 6 aikaan :D Jätkät oli kuulemma bilettäny aamu 11 saakka et eiköhän neki vetäny taas aika hyvät pohjat tälle valvomiselle :D Mä olin kuitenki kuskina koko vklp niin oli pakko saada ees vähän unta.
Tää päivä mökillä meniki aika lailla siivotessa. Mä en käsitä miten nää viikonloput menee aina näin nopeesti?! Vastahan mä suunnittelin innoissani tätä reissua mut nyt se onki jo ohi. Sovittiin kyllä et mennään keväämmällä uudestaan, nyt siellä oli vielä aika paljon lunta! Lähtiessä sitten kaverimme P joka asuu jyväskylässä lähti ensin pihasta peruuttamaan ja ku mä sain käännettyä auton ja ajettua sen "sisäänkäynnin" luo niin P:n auto oliki menny kuusi aitaa päin. Eipä oltu muistettu sanoo ettei sitä autoo saa käännettyä siinä kohti joten P tietenki oli yrittäny ja seuraukset oli sitten se et auto oli jumissa ja etu puskuri puoliks irti. Siinä sitten tunnin verran koitettii saada autoo liikkeelle. Ensin kaivettiin kaikki lumet auton alta ja renkaiden välistä pois, sitten yritettiin työntää autoa liikkeelle huonoin seurauksin. Aikamme siinä yritettiin ja lopulta saatiin auto sieltä pusikosta veke. Toi koko auto episodi olis kyllä pitäny saada videolle! Naurettiin jälkeen päin sitä kuinka hirvee haloo siinä oli päällä :D
Kotona olin 8 maissa ja ei voi muuta sanoo ku et oli ihan mahtava reissu! Meille kyl sattuu ja tapahtuu aina mut onneks ne yleensä aika huvittavia kokemuksia :D En malta odottaa seuraavaa mökki reissua :)
Joo pahoittelut taas tästä pienestä tauosta.. oon ehkä maailman surkein bloggaaja! :D Kouluviikko on ollu vaihteeks niin hullu et yksinkertasesti aika on menny sit lähinnä kouluun. Mul on vielä 5 päivää koulua ennen ku alkaa harjottelu jonka takia ens viikkoki on varmaa semi crazy! Vähä pelottavaa ajatella et viikon päästä alkaa harjoittelu ja seuraavaks oon sit koulussa vasta lokakuussa (toinen harjottelu alkaa heti kesäloman jälkeen)! No mut nähää kuitenki sinä aikana varmaa luokkalaisten kaa ni ei tuu tällasta puolen vuoden breikkii :)
Eilen oli tosi kiva päivä! Käytiin kavereideni S:n ja I:n kanssa keilaamassa ja syömässä chicosissa. Sitten S:n poikaystävä soitti ja pyys meitä sen kaverille ja sittenhä me extemporee lähettiin sinne. Pelattiin aluks aliasta ennen ku muita ihmisiä tuli sinne ja sit vaan hengailtii ja kuunneltiin musaa, tosi rentoo! Mua rupes yhes vaihees kyl väsyttää niin paljon et meinasin nukahtaa siihe pöydän ääreen ja ku pääsin kotiin ni nukahdin melkein heti..kyl se koulu vie voimii :D
Tää päivä onki sit alotettu lähinnä sillä et oon pohtinu vähä ens viikonlopun mökkireissua! Oon kuunnellu biisejä läpi mitä vois laittaa 'matkalla mökille' listalle (suomeks siis mitä kuunnellaan autossa). Kaverit toivo et ei liian bilemusaa ja sellasia biisejä jota voi laulaa mukana... mun musamaun tuntien voi olla et paino pysyy aikalailla bilemusas mut yritän saada sinne muutaki, kyllähä mä nyt muitaki ku bilebiisejä kuuntelen :)
Yllä biisejä toiveiden mukaisesti. Tiedän aika hyvin jo ne bilebiisit ni nyt pitää kattoo sit vaan et tällasii tulee tasasesti bilemusan kaa :)
Oon ihan innoissani ens viikon mökkireissusta! Puhuttii tästä jo kuukaus sitten ja sillon tuntu et tulevaan viikonloppuun on ihan hirveen pitkä aika mut viikon päästähän se on jo edessä jeee! Musta on ihana lähtee mökille, siel on aina niin rento fiilis ja varsinki ku meil tulee olemaan ihan mahtava porukka matkassa mukana niin eihä siitä voi tulla muuta ku loistava reissu :) Kaikista parasta on se matka ku ollaan menossa sinne, se fiilis on jotain ihan huippua! :)
Kuvat: weheartit
Illemmalla mun kaveri tulee meille ja roudaa mut vissiin baariin..onneks kuulostan näin innostuneelta asiasta :D Täl hetkel haluisin vaan viettää illan himassa, kattoo tyylii leffan ja relaa. Niin moni viikonloppu on nyt menny niin etten oo kerenny oikee olee kotona mut ehkä tää fiilis nousee tästä, ainaki kaveri on iha ilmestymässä tänne seiskan aikaan :D Hyvää lauantaita kaikille :)
Tänää aamusta kävin palauttaa auton porukoille ja tulin sitten takasin kotiin nukkumaan. Aamupäivästä menin sitten näöntarkastukseen ja ihan aiheellinen käyntihän se olikin! Lasit jäi myymälään ja parin viikon päästä saan ne sitten uusilla vahvemmilla linsseillä. Tuleeko ees vähän vanha olo ku 2 vuotta sitten lasit sain ja nyt on jo näkö huonontunu :D Kotimatkalla törmäsin sitten kämppikseeni, käytiin kaupassa ja tultiin kotiin. Lounaaks tein simppelin salaatin johon lisäsin halloum juustoa:)
Sitten tässä lupaamani esittely ostamistani tuotteista (lauantaiset ostokset). Takin ja laukun kävin jo palauttamassa, tuntu siltä et ne saattais jäädä vaan kaapin pohjalle ni samalla ku kävin itiksessä palautin ne. Mutta esittelyssä siis uusi lompakko, leffat ja poncho :)
Lompakko, Mango
Poncho, Only
Leffat mitkä ostin: it's complicated, häät mielessä ja veijarit
Kohta puoliin lähen kaverini S:n luokse viettämään leffailtaa. Ihanaa kun on tiedossa pitkä viikonloppu, tiistaina vasta seuraavaks kouluun :) Hyvää viikonlopun alkua kaikille :)
Lauantainen shoppailu reissu meni hyvin, lompakko kärsi mukavasti mut eks se ollu vähän ideanaki ;)
Aikamoinen ennätys saatiin kaverini S:n kanssa ku tunnissa oltii käyty kaikki ne kaupat jossa haluttiin käydä :D Kauheen kassi määrän kanssa raahauduttiin S:lle päin ja just ennen rapun ovea kauppakassi hajos ja sit vähitellen poksahti pari muutaki kassia siitä..kiva ketjureaktio :D Onneks oltiin niin lähellä S:n kotia ni saatiin roudattua kaikki kamat semi hyvin sisään! Syötiin ruoaks sitten lohipastaa (S:n bravuuri!) ja ruoanlaiton ohessa sain sitten jalkaani pienen palovamman. Kuuma vesi kaatu aika reippaasti yli kattilan ja siitä sit samalla siivilää pitäen sain osan päälleni. Vahinkohan se tietenkin oli mut sillä hetkellä tuntu vaan et tää ei oo mun päivä, ei ainakaan hyvin alkanu :D
Vietettii iltaa sitten S:n luona ja pari meiän kaveria tuli sinne sitten myös. Myöhemmin jatkettiin baariin. Oli kyl tosi kiva ilta kokonaisuudessaan! Alun huono onni kääntyki sitten huippu illaks :)
Yllä olevat kuvat nappasin ku käytiin kaupassa ja oikeesti syy miks me ees ylipäätänsä otettiin ostoskärryt oli se ettei jaksettu enää kantaa kaikkii kamoi :D Ja niinku näkee kuvistakin niin hirveesti ei kyl ruoka ostoksia kärryyn mahtunu :D
Kaupungilta tarttui siis loppujen lopuksi mukaan 3 leffaa, takki, laukku, lompakko, villapaita ja poncho. Laittelen niistä sitten kuvia huomenissa :)
Ihanaa et on viikonloppu! Aamulla sai nukkua pitkästä aikaan niin pitkään ku halus! Kohta puoliin oon sit lähössä kaverini S:n kanssa kaupungille shoppailemaan (tähän kuuluu siis muutama "kunhan ensin.." lause). Siitä sit suoraan meen S:lle ja illalla lähetään sit bailaamaan. Tää ei ehkä välttämättä oo kauheen hyvä yhdistelmä et ensin käy shoppailee tilin tyhjäks ja sit mun pitäis mennä niitten kamojen kanssa vielä baariin ja sieltä himaan..voisko joku kertoo miten tää onnistuu? :D No ehkä keksin jonku loistavan keinon miten saan kaikki tungettuu yhteen valtavaan kassiin..tai sit vaan ryysin niitten kamojen kaa julkisissa :D Joka tapauksessa ihana päästä vähän kaupungille hömppäilee!
Ostetaan stadista sitten ruokamatskut S:lle ja tehdään niillä ruokaa, tälläydytään ja juoruillaan. Meidän kaverin I:nki pitäis tulla S:lle joten saadaa kunnon tyttöjen ilta aikaseks! Pitkästä aikaa jotenki kiva kokonainen päivä tiedossa. Meinaan niinku sitä että ihan päivästä saakka on suunnitelmia eikä pelkästään illaks :) Ainut asia mikä tässä masentaa on se et JO ylihuomenna mun pitäis olla takas koulunpenkillä..plaaah! Joo mut ehkä tota ei kannatta miettii nyt ettei mee fiilikset kokonaa, tänää meinaa pidetään hauskaa ;)
Kuvat: weheartit
Tässä vielä muutama hyvä biisi just bilefiilistä varten :) Hyvää lauantaita kaikille!
Nyt on taas ollu vähä hiljasta blogin puolella, sorry! Yritän vähän tsemppaa täst edes päin ettei tulis tällasii melkee 2 viiko taukoi :D Mutta siis asiaan..kävin tänää vihdoin varaamassa TATUOINTI AJAN!!! Oon ihan fiilareis ku tästä nyt on jo puhuttu siitä hmm..lokakuusta lähtien? :D Päätin nyt sit ensimmäisenä ottaa todennäkösesti sen kivuliaimman "vaihtoehdon" eli tohon jalkaan tekstin (kuva alapuolella). Se on sellanen jota oon miettiny toosi toosi pitkään ja tiedän et se sattuu mut kyl se kans on sen arvosta :)
Sain ajan vasta 27.3. eli tässä nyt hetki vielä odotellaan mut kyllä nää 3 viikkoa tästä nopeesti menee! Mun kaveri ottaa samalla yhden toisen tekstin käteen ni otettiin sit peräkkäiset ajat. On kiva ku siin on joku höpisemäs vieressä ni saa ajatuksii vähä muualle sitte! Enää pitäis miettiä fontti jolla haluan kyseisen tekstin ja oonki täs nyt selaillu dafontista mahdollisia vaihtoehtoja. Vaikee valita mut onneks täs on aikaa vielä et kerkeen rauhas valitsee just sellasen fontin joka miellyttää silmää :)
(aikamoinen ongelma yhestä fontista, mut toisaalt se on se tän tatuoinnin tärkein juttu :D )