maanantai 20. helmikuuta 2012

Shoppailua ja synttärit

Olin lauantaina kaverini I:n synttäreillä ja käytiin sitten perjantaina kaverini S:n kanssa ostamassa I:lle lahja. Jostain syystä eksyttiin vähän shoppailemaan siinä ohessa ja mukaan tarttuki sitten 2 tennarit (tonne säähän iha loistava valinta!), käsikoruja, pinnejä ja kaulakoru. Ostin myös gina tricotista ruutupaidan jonka aion varmaan kuitenki palauttaa. Shoppailu saldo ei ollu pahin mahollinen mut huvittavinta ehkä tilanteessa oli se että lähdettiin ostamaan kaverille lahjaa ja päädyttiinki shoppailee itelle tavaroita :D

Korissa myös S:n pinkit ballerinat


Loppujen lopuks löydettiin kuitenki synttärisankarilleki lahja. Ostettiin nomination pala, skumppa pullo, kakun pala (joka oli siis oikeesti pyyhe mutta vaan kakun muodossa, hyvin taas selitetty :D ) ja väsättiin oikein hieno kortti. Heitettiin myös sisälle mentäessä hileitä joissa oli siis luku 20. Oltiin kyl aika luovia :D

Kortin tekoa

Leikeltiin lehdistä korttiin tekstejä yms. , taustalla näkyy myös 20 hileet




Jotenki oon taas onnistunu kuvaamaan synttäreillä pelkkiä tarjoiluja :D Ei sitä tuu muistettuu kameraa yleensä muuten ku alussa mut ainaki muistan joskus 10 vuoden päästä mitä tarjoiltiin missäki juhlissa :D

Viikonloppu meni taas tosi nopeesti ja tuli kyl oltua monessa paikassa! Onneks mulla on koko ens viikko lomaa ni voi relaa ihan kunnolla :) Ens viikon lauantaina pidän sitten mä vuorostani kavereille bileet/illanistujaiset. Ajatuksena oli siis ihan vaan kutsua kavereita ja pitää rento ilta ja jos myöhemmin tuntuu siltä et halutaan jatkaa muualle niin sitten jatketaan :D On hyvä nyt kun saan relaa tän viikon ni on kiva sitten pitää lauantaina kavereille bileet :) Lauantaita odotellessa siis ;)

sunnuntai 19. helmikuuta 2012

LMFAO @ circus

Torstaina olin siis lmfao:n keikalla kaverini E:n kanssa. Mentiin circukseen 7 jälkeen ja katottiin jo siinä kampin ostoskeskuksesta ulos tullessa että sinne oli tulossa pikkasen ihmisiä. Jono siis oli circuksen ovelta sinne kampin ostoskeskuksen oville. Onneks meillä oli VIP liput ja päästiin jonon ohi! Alussa circuksessa oli dj ja sitten tuli aste esiintymään. En ite hirveesti pitäny asteesta, tuntu et se oli vaan sellanen nopee hätävara et otetaan nyt joku esiintymään. Asteen jälkeen tuli kauan odotettu lmfao ja voin kyllä sanoo et keikka oli tosi hyvä! Ei sitä edes huomannu et toinen niistä puuttu ku oli taustatanssijoita ja hirveesti eri rekvisiittaa. Jos far east movement olis ollu siel ni toi olis ollu iha täydellinen keikka!

Kun keikka sitten loppu 11 aikaa ni lähettiin ihan heti sieltä ylhäältä ulos päin mut jono oliki VÄHÄN pidempi ku mitä oletettiin. Mentii sit istuu hetkeks ja ajateltii et kyl toi jono tosta liikkuu mut en tiiä liikkuko se puolen tunnin sisällä metriäkään! No päätettii sit jossai vaiheessa mennä jonoon ja voin kyllä sanoo et oli kyl ihan hirveetä olla siin tungoksessa! Ihmiset töni ja huus ja oksenteli sinne kaikkialle et kyl siin vähitellen rupes kyrsiintyy siihe meininkii! Päästin sit puol 1 sieltä ulos et mitä me nyt jonotettiin tunti.. Ainakin sen oppii et jos circuksee menee vielä keikalle niin sit lähtee hyvis ajoin ennen loppua ellei haluu uudelleen kokee tota samaa! Tossa ehkä ainoat huonot puolet siitä illasta! Eikä toi loppukaa onnistunu pilaa iltaa, siitä vaan ei jaksanu enää lähtee jatkoille vaikka oltais päästy ilmasiks sisään!












Yllä muutamia kuvia keikasta. Varmaa vaikee arvaa minkä biisin noi oli just esittäny tos vikassa kuvassa :D

torstai 16. helmikuuta 2012

LMFAO, finally here!

Tänää olis tiedossa sit vihdoin LMFAO:n keikka! Päätettiin kaverin kaa kuitenki mennä sinne ku ollaan kerran vip liputki hommattu, eikä se nyt iha paska voi olla :D


Mul on fiiliksetki aika hyvin noussu ja odotan jo innolla tätä iltaa! Lämppärit ei oikee iske mut ei niille oikeen mitää voi. Olisin kyl niiiin halunnu nähä far east movementin, hitto! No sitä kovemmat odotukset on lmfaota kohtaaan ;D Saa nähä kuinka paljon sinne tulee porukkaa, voi olla aikamoinen ryysis narikas. Mut täs vaihees pitää taas kiittää itteään et on ollu niin fiksu et on hommannu vip lipun, ei tartte meinaa olla siel samas tungokses muitten kaa ja voidaa rauhas hengailla vip "aitiossa" :D Haha! En ikinä kyllästy toho vip sanan hokemisee, on se vaa niin hienoo :D Toivottavasti keikka on siis hyvä ettei oo maksettu turhaa, parin tunnin päästähän se selviää ;)

    

Tänää voi hyvillä mielin bilettää ku huomenna alkaa hiihtoloma, ihanaa! Huomenna ajattelin mennä kaupungille ja vissii käydä ottaa uudet rakennekynnet jeee :) Lauantaina on sitten 2 kaverin synttärit eli ohjelmaa ei ainakaa puutu tält hiihtoloman alulta :) Mut mä meen nyt laittautuu valmiiks ja kriiseilee mitä puen päälle! Hyvää loppuiltaa kaikille :)

tiistai 14. helmikuuta 2012

maanantai 13. helmikuuta 2012

Salaattia

Oon viime aikoina innostunu taas tekemään erilaisia salaatteja. Tein ruoaksi tänään ihan simppelin salaatin, niistä salaattikamoista mitä kaapista oikeestaan löytyi. Salaatti sisälsi siis kanasuikaleita, kurkkua, paprikaa, viinirypäleitä, jäävuorisalaattia ja kananmunia. Jännä että noinki yksinkertasista aineksista saa niinki hyvän makuisen kokonaisuuden! Alla vielä kuvina päivän salaattini :)



Paketti saapui

Tänään saapui sitten boozt:lta tilaamani paketti ja tässä kuvia "pakettikaaoksesta" (..huomaa siis että joku on odottanu vähän tätä kyseistä pakettia :D )








Oon edelleenki sitä mieltä et noi tossut on hassut mut jollain tapaa ne on kans toosi söpöt eli aion kyl pitää ne (..tohveleita ei voi koskaan olla liikaa) :) Takki lähtee takasin, ei sekää ollu sellanen ku olisin halunnu (oonko vähän liian kriittinen?) ja  huivi on vielä kysymysmerkki mut luulenpa et se jää kuitenki :D Eli jotain uutta sain mut takin metsästys jatkuu siis vielä, oisko kolmas kerta toden sanoo? :)

keskiviikko 8. helmikuuta 2012

Tilaus

Oon jo jonki aikaa halunnu uuden takin. Mullahan löytyy takkeja vaikka muille jakaa mut toi nykyinen toppatakki rupee jo vähitellen kyllästyttää joten kattelin netistä jos löytäisin jonkun uuden kivan takin. Mähä tosiaan kerkesin jo tilata membersiltä valkosen toppatakin mut se ei ollukaa niin kiva miltä näytti niin lähetän sen sitten takasin. Joten siis sitä suuremmalla syyllä oli hyvä syy katella uutta takkia ja löysin boozt:n sivuilta alesta just sen tyyppisen mitä oon aatelluki. Lisäksi matkaan lähti huivi ja tossut.  Alla kuvat tilaamistani tuotteista :)



Takki on valkoinen minkä ehkä huomasittekin :D Väri valinta vähän mietityttää mut kuhan sen kaa ei nyt missää mudassa pyöri ni eiköhän se ihan siistinä pysy :D Myöskään tossuista en ollu ihan varma, ne on vähän hassut mut näytti mukavilta ja lämpimiltä niin päätin kuitenki tilata ne. Toivotaan siis että kaikki tilaamani tuotteet etenki takki miellyttäis silmää :)

maanantai 6. helmikuuta 2012

Tuparit vol 2!

Lauantaina mulla oli ihan hirvee kriisi meneillään ja soitin sit siskon auttamaan mua tänne. Piti koota loput ikean tuoleista, leipoa ja siivota. Siinä vaiheessa ku ekat vieraat tuli, olin vieläki ihan paniikissa et kerkeeks kaiken tekee jnejnejne :D Ihmisiä tuli loppujen lopuks aika paljon ku miettii meiän kämpän kokoa mut ei se haitannu, ihanaa et niin moni pääs ja halus tulla :) Mä en kerenny kauheesti istahtaa alas ku yritin kaikkien kaa vaihtaa muutaman sanan, sit menin ihmisiä vastaan ja saatoin myös, avasin rapun oven miljoona kertaa ja vastailin puhelimeen..KRIISI! :D Mut ainaki sain kovasti kehuja et kai nää tuparit sit onnistu ihan hyvin :)

Sitten ku ihmisiä rupes valuu kotiin päin niin kerkesin oikeesti relaa ees hetken! Ja oli kyl tosi kiva ku mun kaverit jäi tänne istumaan iltaa viel siinä vaiheessa ku muut oli lähteny. Ens kerran ku pidän bileet ni yritän sit keretä nauttii iteki vähän enemmän ja toisaalt sillo ei tartte stressaa tarjoiluista niin paljoo :) Mul oli kyl kivaa mut olisin halunnu ees hetken tehä jotain muuta ku juosta paikasta toiseen, mut se on kyl ehkä vähän emännänki tehtävä!

Ens viikonloppuna ajattelin pitää sit ihan illanistujaiset. Sain tuparilahjaks mm. isäntä vs emäntä pelin ja ajattelin et vois pelata sitä, laittaa jtn hyvää ruokaa ja hengailla. Sellasta rentoa meininkiä :) Viikonloppua odotellessa siis mutta sitä ennen vähän tupareiden kuvasaldoa :)






Mulla on muitakin kuvia kyllä ku pelkästään ruokaan liittyviä mut meillä oli niin paljon ihmisiä käymässä niin en viitti laittaa tänne sellasia kuvia jossa on mun kavereita, eikä se olis oikeinkaa niitä kohtaan! Joten saatte tyytyä ruokakuviin, sorry :)

perjantai 3. helmikuuta 2012

Tupareihin valmistautumista

Tänää suoraan koulusta kävin äidin kanssa ikeassa. Siitä suoraan menin kauppaan ostaa huomisia "ruokia" eli suomeks siis kaikkee pikku snacksii. Sitte menin porukoiden luota hakee työkaluja et saan koottua noi ikean tuolit ja siitä sit vihdoin pääsin kotiin! Aikamoista ravaamista ollu koko päivä mut onneks äiti kuskas mua paikasta toiseen! :D 

Ikeasta matkaan lähti 2 tuolia ruokapöytään, 4 jakkaraa, fleese, wc- paperirullateline (kuulostaapa hassulle sanalle), kasvi ja ruukku. Ikea listaa sai siis aika hyvin karsittuu ja nyt pitäis sit enää koota noi tuolit niin saadaa huomista varten vähän lisää istumatilaa :) Oon tosi väsyny mut yritän nyt saada osan noista tuoleista ees koottuu niin huomiselle ei jäis ku siivous! Huh huh miten tuparit voi stressaa! Noo ne on tän kaiken arvoset :)

Tässä alla vielä muutama kuva ostosreissun saldosta.






Hyvää viikonlopun alkua kaikille! :)

keskiviikko 1. helmikuuta 2012

Jump in

Aluks olin vähä sitä mieltä jump in:stä et "kuka tollasta käyttäis?" ja "onks tos ees mitää järkee?". Mul meni pitkään ennen ku ees opin sietää (ehkä vähän liian vahva ilmasu) sitä. Mul ei oo ollu siis missään vaiheessa mitään jump in:ä vastaan mut ajattelin etten ikinä hankkis itelleni tollasta. Nyt oon kuitenki ruvennu miettimään et tollanen vois olla kätevä just himassa tai vaik landella ollessa. Se on helppo vaan pukee päälle ja se vaikuttaa just rennolle asulle. Välttämätöntä ei olis saada just one piecen mut joku wnb merkkiki vois olla iha jees :)

En oo kyl ihan täysin vakuuttunu vieläkään tästä mutta oon miettiny enemmän asiaa ja oon ruvennu ehkä vähitellen pitämäänki jump in:stä. Voi olla etten ikinä ees hanki kyseistä asua mut enää se ei oo niin "vastenmielinen" ajatus :)

Alla muutamia kuvia jump in:stä joista ite tykkään (noi on noit perus) :)


Oon kans miettiny et tollanen one piecen hupparikin vois olla kiva. Se on sen verran pitkä et sitä vois käyttää vaik pelkästää legginsien kanssa, tykkään muutenki enemmän pitkistä huppareista! Eli voisin perjaatteessa ajatella ostavani tollasen hupparin ennen jump in:ä. Toisaalta..noitaki huppareita sais varmaa jostai halvemmallaki :)

Kuvat: onepiece.com