keskiviikko 11. heinäkuuta 2012

SUMMER UP!

Mun viikonloppu lahdessa oli ihan mahtava!!! Lahtireissun isoin juttu oli tottakai summer up mut siihen liitty myös se aika jota ei vietetty siellä mukkularannassa. Sekä summer up + lahti itsessään teki tästä viikonlopusta ihan huikeen! Mä en oo pitkään aikaan saanu relattua niin kunnolla ku viime viikonloppuna ja tää reissu tuli just oikeeseen aikaan mun pikku kesälomalle.

Lähettiin perjantaina siinä puolenpäivän aikaan junalla kohti lahtea ja vaikka oltiin hyvis ajoin liikkellä ni kyl se juna oli silti ihan täynnä. Konnariki päätti rahastaa tietty siit meiän vaunusta liput ja vasta sen jälkeen ilmottaa et loput pääsee ilmasiks koska ne ei mukamas tienny että on jotku festarit lahdessa...just mun tuuria. Mun tuuri jatku about samaa rataa ku huomasin junassa et hey mul on kamera mut siin ei oo muistikorttia..onneks tolla iphonella saa ihan jees kuvia mut kyl siin vaihees rupes miettii et mitäköhä tästäki viikonlopusta tulee! Lahteen päästyä mentiin suoraan terdelle ku meillä oli siinä aikaa ennen ku saatiin meidän hotellihuone. Hotellihuoneen yhteydessä saatiin estrellan kassi josta löyty sisältä summer up aurinkolasit, pieni sipsipussi, summer up vklpn ohjelma ja juissi.


Joo...meidän huoneessa tosiaan oli pinnasänky??





Perjantaina käytiin kattomassa vaan paria artistia ja hengattii sit loppuaika vip alueella. Jotku oli tullu kuuntelemaan näitä artisteja veneillä siihen vieree...aika kätevää, pitäiskö ens vuonna tehä niin? 

Lauantaina mentiin paljon aikasemmin tapahtuma-alueelle ja oltiin siellä melkein alusta loppuun saakka. Sen huomas ihan selvästi et ku lauantaina oli mm. mohombi ja kapasiteettiyksikkö niin porukkaa oli PIKKASEN enemmän ku perjantaina. Ihan kiva sillee ku kapasiteettiyksikkö oli vikana ni rupes just sopivasti satamaan, mut ei se menoa onneks haitannu :) Lauantai oli ehkä artistikattaukseltaan parempi päivä mut kyl molemmat päivät summer upissa oli iha yhtä hyvät!










Kuvia mulla on paljon mut ne nyt on semi saman tyyppisiä ku kaikki on melkee samalta lavalta ni laitoin tohon vaan muutamista artisteista kuvia. Ja joo tiedän ei oltu kauheen hyvillä paikoilla mut ku tultiin vip alueelta aina tohon niin se lavan etuosa oli tietenki ihan täys mut kyl me nähtiin ihan hyvin kuitenkin vaik oltiinki vähä hassuis kuvakulmis.

Meillähän oli vip liput niinku aiemmin jo mainitsin enkä yhtää kadu sitä että maksettiin niistä niin paljon. Okei joo 130e siitä lipusta oli mun mielestä liikaa, ei se nyt niin luxusta ollu mut se että oli oma anniskelualue, wct, katoksellinen istuma-alue, järvi ihan vieressä kera laiturin jne ni kyl se toi tosi paljon viihtyvyyttä meiän viikonloppuun. Siinä laiturilla oli varsinki ihana istua ja relata vaan.




Sen parannuksen minkä ehkä vip lippuun tekisin olis se että vipeille olis ns. oma alue josta näkis lavalle niinku esim blockfesteil on. Muuten olin ihan tyytyväinen vip lippuun eikä koko viikonloppuna tarttenu ruoastakaan murehtia ku hotellilta sai aamupalan ja tuolta ruoan. Se summer up ruoka oli iha jees, ei ainakaa ollu mitää pakasteesta vedettyä :D

aamupalaa

vip alkuruoka

vip pääruoka

Summer up:n lisäks käytiin pyörimässä vähän lahden keskustassa..pääosin shoppailemassa ja tutustumassa lahden yöelämään :D Mut ei sitä oikeestaan muuhun jääny sen tapahtuman lisäks!Mä oon kyl ihan valmis menee ens vuonna uudellee ja katotaa jos saatais viel isompi posse messii :)

perjantai 6. heinäkuuta 2012

Summer up, here we come!

Tänään oon siis lähdössä summer uppiin mun kaverin kanssa. Ollaan odotettu tätä jostai huhtikuusta saakka ja nyt vihdoin se koittaaaa! Artistikattaus on aika huikee...kapasiteettiyksikkökin tulee mikä on iha mahtavaa koska siitähän on jo pari vuotta ku bändi jäi tauolle. Muitaki loistavii artistei on tulos summer uppiin ja  me mennää sinne kaikenlisäks vip -lippujen kera ;)

Kamat on pakattu ja mul on tyylii puol vaatekaappii mukana mut ei se mitään, pitäähän niit vaihtoehtoi olla ku ollaa jopa se 3 päivää siellä lahdessa. Mul on iha huikee fiilis ja odotan niin pajon tältä viikonlopulta (..joo odotukset aika korkeel mut niin pitääki olla), oon iha varma et tulee mahtava t festarit! Sain töistäki vapaaks tän päivän ja maanantain ni aion kyl nauttii ihan kunnolla! Mut mä lähden tästä vähitellen valumaan juna-asemalle, palaillaa sunnuntaina, JOU! :D

torstai 5. heinäkuuta 2012

My only love

En tiiä oonko täällä blogin puolella puhunu siitä että en aio ikinä hankkia iphonea!? No anyway olin aluks sitä mieltä kunnes tossa ehkä puol vuotta sitten aloin miettimään et mitä jos sen hommais mut siinä vaiheessa olin niin tyytyväinen mun vanhaa puhelimeen et aattelin vaan et antaa olla. Nyt kevään ja kesän mittaa mun nokia lakkas tykkäämästä musta ja aloin sit miettiä ihan kunnolla et ostanko iphonen vai jonku muun. Sunnuntaina puhuin sitten kaverini kanssa ja innostuin niin paljon et päätin et perkele me mennää hakee se maanantaina (...jotain pakotin kaverin mukaan).  Maanantaina musta sitten tuli onnellinen iphonen omistaja. Oon vieläki vähän hukassa tän puhelimen kaa mut onneks mul on kavereita jotka on vähän fiksumpia ku mä :D Tähän saakka oon ollu NIIIIIIN tyytyväinen tohon puhelimeen ku ihminen vaan voi olla. Haluisin koko aja vaa räplää sitä vaikka olisin töissä tai missä tahansa niin pakko vaan koskee siihen koska mulla on IPHONEE!! :D



Joo moi mul on vähä creepy käsi...näyttää iha jolleki feikki kädelle joho on vaa tungettu puhelin :D

Mä oon iha varma et tää mun innostus laantuu jossai vaihees mut kai sitä saa ees hetken aikaa olla onnellinen näinki pienestä asiasta?! :D Tuli nyt vähän iphone lässytystä mut koittakaa kestää, mä lähen nyt pakkaamaan, huomenna SUMMER UP!!

Ps. Toi otsikko on sit aika tosi läpäl !