maanantai 29. elokuuta 2011

Söpöilyä













Kuvat: weheart


Tällasii söpöi kuvii viel tälle päivälle pakkauksen ohessa. Oon ehkä maailman huonoin ihminen pakkaamaa, nääki tavarat riittäis tyylii kaheks viikoks mut minkäs sille voi, en ikinä opi :D

Nyt kohta puolii nokka kohti steissiä ja sieltä sitten tampereelle päin. Palailen reissun jälkeen taas blogin pariin, siellä tuskin saan mun minikoneessa nettiä toimimaan (oisko uuden koneen paikka?)

Moikkamoii =)

lauantai 27. elokuuta 2011

Lagi lauantai

Eilinen meni aika hyvin. Oltiin aluks kahen kaverin kaa kaisaniemen puistossa ja mentii sen jälkee sitten ruttopuistossa käymään jollon porukkaan oli liittyny muutama muuki tuttu. Sit mentii espalle jonka jälkee töölönlahdelle et aikamoista ravaamista kyl oli :D Mut ei se mitää mul oli ainaki kivaa ja aamulla oloki oli sen mukanen..uups! Eli tänää on ollu vaan tämmönen himapäivä, pitkäst aikaa. Ihan kiva välillä vaan olla ja kattoo maratoni leffoi tai nukkuu! Ens viikko stressaa taas jo ihan kiitettävästi ku tuntuu et joka päivälle on jotain, katotaan miten selviin perjantaihin. Alkuviikonha oon pois stadista ja sit otin töitä viel torstaille, huh huh! Sain eilen postissa lipun onnelan syyskauden avajaisiin ja ne ois just ens perjantaina, ehkä mä jaksan skarpata ja mennä bailaamaan, sen kyl näkee vast sillon!


Nyt aattelin kattoo jonku leffan, en tiiä viel minkä, ehkä tv:stä vois tulla joku hyvä? Katotaan jos huomenna sais vähän enemmän aikaseks :D

torstai 25. elokuuta 2011

Heipparallaa

Huomenna ois sitten taiteiden yö jälleen, vitsi että vuoski on menny nopee (kuulostan jo ihan joltai mummolta)! Mennää vissii stadii jotai heilumaan, en usko et niikää kattelee mitää juttuja mitä siel on, lähinnä vaa hengailee, oujea :D Ei mut ihan kiva mennä vaan ulos ei niinku baaribaariin vaan istumaan jonneki ja chillailee!


Maanantaina sain tietää että pääsin opiskelemaan tampereen lähelle varasijalta. Meen alkuviikosta sukulaisille ja käyn tutustumas siihen kouluun et voin tehä sit ratkasun muutanko vai enkö!? Siin onki mietittävää..kaikki kaverit jää tänne, perhe ja työ! Kylhän sinneki tottuis ja tavallaan ois kiva päästä pois helsingistä mut kyl se silti on tosi iso muutos eli ehkä ihan aihetta miettiä kunnolla!

Sain tänää postissa elloksen paketin mistä puhuin jo aiemmin ja sit odottelen vielä gina tricotista tilaamaani ponchoa. Elloksen käsikoru oli tosi ihana ja se tulee varmaa olemaan vakkarikoruna täs sit seuraavat pari kuukautta :D (kengät oli jo "vanhat tutut" vähän parempi kuntosina vaan)

maanantai 22. elokuuta 2011

Lahjatoive?

Mul on täs jo jonki aikaa ollu pohdinnassa mitä toivoisin synttärilahjaks? Haluun et se on jotain jonka muistan sit myöhemminki ku kysees on kuitenki 20 vuotta, tokat pyöreet :) On paljon asioita mitä tarvis ja siks mietin et voiks pyytää tv:tä vai pitäiskö olla joku esim. kello et sen sit muistaa aina millon on saanu sen!? Tässä vähän pohdintoja myös sellasia jota tarvitsen:




On se vaan aina niin vaikeeta! Ja tosiaan mun synttäreihin on viel se kuukaus mut kyl tää päätös pitäis kuitenki hyvis ajoin tehä, apuaaa :D Mikä on sit hyvä synttärilahja? Onhan se kuitenki tärkeetä et se on sellanen jolle tulee käyttöä ja jota tarvii kans..hmmm! Ehkä tää tästä selvii vielä, eri asia on kans et saako sen mitä on toivonu :D

lauantai 20. elokuuta 2011

Tällasta tänää

Perjantai eli eilinen meni yllättävän kivasti! Yleensä jossai vaiheessa iltaa saa joku draamaa aikaseks mut eilen kaikki meni just hyvin ja ylipäätänsä siit illast jäi tosi hyvä fiilis! Kävin eilen ottamassa myös ensimmäiset ripset ja oon tosi tyytyväinen näihin, en varmaa ikin enää luovu näistä, samoin ku en kynsistäkää :) Rakennekynsistä puheen ollen mult eilen lähti yks suomeks ehk repes ja oon lukenu jostai ku monet on sanonu sitä et se on huono puoli kynsissä mut mulla ei ollu aikasempaa kokemusta mut nyt voin kyllä kertoa et sattu ihan helvetisti!! Kynnet on ihanat mut en haluu kyl enää ikin kokee samaa..suomeks pitäis käydä huollattaa oikein väliajoin, multa on taas vaihteeks jääny uups.



Tää päivä on vaan menny lagaten ja pälpättäen puhelimes (lasku varmaan sitä luokkaa). Kaveri on tos naapuris käymäs ni ehkä mä sen kaa kohta meen vähä juoruilee :D Ylihuomen pitäis sit taas jaksaa raahautuu kouluu, tähä tää päätyy ku viikonloppusin koittaa olla ajattelematta koulua (koko ajan mielessä siis)!


Emilia

torstai 18. elokuuta 2011

Sellasta ja tällasta

Mun koulu on ollu kyllä "tosi rankkaa"! Tiistaina koulun yleis juttuja(perus alku staffii), eilen kerättii ulkoo kasveja ja piirrettiin ne, tänää oltii aamu fbs ja iltapäivä pelattii mölkkyy...hmmm mihinköhä kouluun oon oikeen menny? :D No ehkä tää on tätä ekan viikon löysäilyy ja ens viikol alkaa sit kunnon duuni :) Ei mua kyl haittaa vaik onki ollu rentoo mut sit toisaalt nää päivät ois voinu kans viettää muuten hehe :D

Huomen lähen ulos kavereiden kanssa yhtien tyyppien synttäreille, pääse vähä tuulettuu, en oo pitkää aikaaa käyny baaris! Ekan koulu viikon jälkeen sitä biletystä ehkä vähän kaipaaki ;)


Hyviä biisejä biletykseen ja iha muuhunki fiilistelyyn vaan :)

1. Pitbull feat Marc Anthony-Rain on me
2. Swedish house mafia- Save the world tonight
3. Jennifer Lopez feat Lil Wayne- I'm into you
4. Nicole Scherzinger feat 50cent- Right there
5. Lord Est feat Petri Nygård- Reggaerekka
6. Far east movement- Girls on the dancefloor
7. Snoop dogg-Sweat
8. Chris Brown- Beautiful people
9. Dj Antoine feat Kalenna- Welcome to st.tropez

Oma tän hetken ehkä kuunneillun biisi on nro 2! (biisejä 9 mikä on myös mun onnennumero :) )

maanantai 15. elokuuta 2011

Kuinkas sitten kävikään?

Tänään olin tosiaan shoppailemassa itiksessä pari tuntia (joka tuntu ihan riittävältä) ja mukaan tarttu vaikka mitä! Ei ihan kaikkee mitä listassa mut keskiviikkona tulee sit kaupungilta loputkin mukaan :)

2 huivia (oon iha friikkinä erilaisiin huiveihin), poncho ja mikä toi toinen nyt on viitta? :D

Valkonen kynsilakka, graffitti lakka, luomiväri, kynsiliima ja koristeita jolla aion koristella mun kynnet sekä vielä
tollanen "naru" jota voi käyttää vähän niinku vyönä tai sit ihan mihin haluu mut ite aattelin vyö tyyppisenä





Eksyin sitten aamulla ennen shoppailu kierrosta elloksen sivuille ja nää lähti sitten tilaukseen. Ballerinat ei oo ehkä kätevimmät tällasilla säillä mut niit voi käyttää esim baareissa tms. ja mullahan tosiaan on jo tollaset, ne on vaan niin kulunu puhki jo et päätin tilata uudet :)


Sellanen satsi lähti sitten mukaan. Oon tosi tyytyväinen ja vielä tyytyväisempi oon sit keskiviikkona ku löydän loputkin :) Nyt sit varaaman kynsien huoltoaika ja perjantaina oonki sitten menossa laittamaan ekat ripset, panostan siis oikeen kunnolla tällä viikolla itteeni :)

Shopping day!

Huomenna olis tiedossa viikon odotetuin päivä eli palkkapäivä! En oo pikään aikaan päässy kunnolla shoppailemaan ku rahanmenoja on vähän joka suuntaan. Tässä muutama juttu jota oon jo miettiny etukäteen ja joista todennäkösesti suurimman osan ostan:




1. Korkokengät
    Haavena ei oo ehkä just kuvan mukaan pinkit mut jotku kivat korkkarit, mahollisesti sellaset
    jota vois ehkä talvellaki käyttää

2. Kynsikoristeita
    Nyt ku mulla on ollu nää rakennekynnet koht jo melkein 3viikkoa niin haluaisin koristella niitä
    erilailla ja kynsikoristeilla niist saa tosi mageet :)

3. Laukku
    Laukkuja omistan noin miljoona mut joukkoon mahtuu aina yks kiva lisää ;)

4. Meikkejä
   
5. Koruja
    Tykkään koruista, en vaan oikeen osaa käyttää niitä, ehkä ois aika opetella

6. Vaatteita
    En oo pitkää aikaa ostanu uusia vaatteita, nyt haluun ostaa vaatekaapin täyteen upouusia vaatteita
    jota voi sit käyttää koulussakin

7. Kynsilakka/lakkoja
    Ihan ehdottamasti haluan valkosen kynsilakan mut ehkä niitä tarttuu muutama muukin mukaa
    niinku usein tuppaa käymään :D

Huomenna sitten selviää mitä tarttu mukaan. Katotaa vaan niin puolet enemmän mitä oon suunnitellu :D


Emilia

torstai 11. elokuuta 2011

Höpötystä

Tänää aamulla sit reippaana lähdin pilatekseen mun kaverin kanssa. Sovittii jo etukäteen et pyöräillään paikan päälle ja jos sataa ni sit mennää vaik julkisilla. No lähettii sit pyörillä ajelee ja ei menny kauaa ku rupes sataa kaatamalla. Loppumatka oli sit kiva ajaa perille ja ehkä "ihanin" tunne oli se ku mentii sisää ja pilatekseen ku oli ihan läpimärkä. Pyörät jäi sit sinne ja tultiin julkisilla takas, kaatosateessa pyöräily vol 2 ei oikee innostanu! Mut kokemushan toiki :)

Pilateksessa oli kiva käydä, tykkään siitä ja sitähän oon suositelluki aiemmi! Jotenki paljon virkeempi olo ku on saanu ittensä liikkeelle jo aamusta. Illalla ois vielä tiedossa leffailua kavereiden kanssa (morsiusneidot).




Huomenna mennää sit juhlimaan vikaa lomaviikonloppua. Toivon et olis hyvä sää illalla, aamulla saa sataa mut ei illalla koska haluttais mennä ulos vielä ku voi! Mäki siis "joudun" jo koulunpenkille tiistaina niinku aika moni muuki siks ois kiva vielä fiilistellä viimeisiä lomapäiviä. Ja onha täs onneks tulos blockfestit ja taiteiden yö et eiköhä se aika siel kouluski mee nopeesti ku on jotain mitä odottaa :)


Emilia

keskiviikko 10. elokuuta 2011

Ugg innostus

Eilen ku kirjottelin tai no oikeestaan yöllä syysvaatteista niin nyt tuli kauhee innostus noista ugg kengistä! Oon käyttäny jo monta vuotta uggeja ja nyt haluaisin tälle vuodelle taas uudet. Selailin vähän netistä eri vaihtoehtoja ja löysin just sellaset mitkä haluan. En vielä kerenny tilaamaan niitä mutta viimeistään syyskuussa pistän tilauksen sit menemään :)



Täytyy sit vielä päättää mistä ne tilaa, netistä tilaaminen on onneks paljon halvempaa varsinki jos tilaa jenkeistä tai australiasta. Viime vuonna tilasin australiasta ja tuli kyllä paljon halvemmaks ku jos oisin ostanu suomesta. Suosittelen siis!

Emilia

Autumn in my heart

Sateiseina iltana (joilleki yönä) on kiva miettiä syksyä! Mä tykkään syksystä, joo mulla on synttärit sillon mut se ei oo ainut syy :D On ihanan värikästä, ei oo liian kuuma ja rakastan käyttää villapaitoja, ponchoja ja tietty uggeja ku tulee tarpeeks kylmä! Tässä jotain fiilistelyjä syysvaatteista:












Jos jotain negatiivista syksystä löytyy on se et suurimman osan siitä joutuu istumaan koulussa ja ehkä myös se ettei pysty olemaan enään niin paljon ulkona sit varsinki ku tulee kylmä. Tosiaan siis pääsin kouluun, oon kyl oikeestaan aika innoissani, oonhan mä jo lomaillu huhtikuusta saakka :D Mut kyl se kouluki välillä puuduttaa vaik nyt opiskelen sellast mikä kiinnostaa et ehkä ne aamut on rankimpia, unikeko ku oon :D


Syysfiiliksissä

Emilia

perjantai 5. elokuuta 2011

Lucky day?

Nyt jotenki on tullu viel enemmän hinku muuttaa kotoo pois! Kaverit tuntuu melkee kaikki muuttavan ja katoin yks päivä ikean kuvastoa ja oon niin  suunnitellu jo kaiken valmiiks, se kämppää vaa puuttuu viel..(isoin ongelma ehkä?) Mut ei se kämppä puolikaa ihan huonossa jamassa oo, laitoin hakemuksen vetämään ja tilanne näyttää aika hyvälle tällä hetkellä, odotan vaan et saan sen asuntotarjouksen :)

Tänää tulee täydennyshaun tulokset ja odotan jo et pääsisinköhän mä jonneki opiskelemaan! Tää ois ihan huippu päivä jos saisin opiskelupaikan JA asuntotarjouksen..toivoo on hyvä elätellä!



Mut mä meen nyt pakkailee ja laittaa itteni kuntoon, kohta puoliin lähen ajamaan kohti mökkiä (VIHDOIN!) mun kaverin kanssa, can't waait!!

Hyvät viikonloput kaikille

Emilia

maanantai 1. elokuuta 2011

Unelmieni koti

Sit ku oon vähän vanhempi ja on perhe ja ihan oma koti niin sillon  haluan muuttaa omakotitaloon jossa on iso piha, mut ennen sitä haavena olis vaan eka oma koti, vuokralla.

Tykkään sisustaa ja loppujen lopuks musta tulee joku päivä sisustusarkkitehti joten ehkä se on ihan luonnollista että kiinnostusta löytyy sisustamiseen. Tässä joitain juttuja mistä ite tykkään. En löytäny ihan täydellistä huonetta mutta tässä on paloja asioista mistä tykkään ja mitä haluaisin omaan kotiini.

Työhuone:


Varjostin valkone tai muun värisenä niin perfect!





Tää on ehkä lähinnä sitä mitä haluan



Makuuhuone:










Olohuone/ruokahuone:







Lasipöytä, ei ehkä tän tyyppinen mutta haluan että se pöytä on joka tapaukesssa kirkasta lasia!










Muut:







Rakastan pieniä yksityiskohtia!! Valokuvat, kasvit, lamput, koriste-esineet, korit, lehdet..niillä saa niin paljon ilmettä!

Kuvia tuli taas aika yllinkyllin mut koittakaa kestää :D


Emilia