Sit ku oon vähän vanhempi ja on perhe ja ihan oma koti niin sillon haluan muuttaa omakotitaloon jossa on iso piha, mut ennen sitä haavena olis vaan eka oma koti, vuokralla.
Tykkään sisustaa ja loppujen lopuks musta tulee joku päivä sisustusarkkitehti joten ehkä se on ihan luonnollista että kiinnostusta löytyy sisustamiseen. Tässä joitain juttuja mistä ite tykkään. En löytäny ihan täydellistä huonetta mutta tässä on paloja asioista mistä tykkään ja mitä haluaisin omaan kotiini.
Työhuone:
 |
| Varjostin valkone tai muun värisenä niin perfect! |
 |
| Tää on ehkä lähinnä sitä mitä haluan |
Makuuhuone:
Olohuone/ruokahuone:
 |
| Lasipöytä, ei ehkä tän tyyppinen mutta haluan että se pöytä on joka tapaukesssa kirkasta lasia! |
Muut:
Rakastan pieniä yksityiskohtia!! Valokuvat, kasvit, lamput, koriste-esineet, korit, lehdet..niillä saa niin paljon ilmettä!
Kuvia tuli taas aika yllinkyllin mut koittakaa kestää :D
Emilia