maanantai 31. joulukuuta 2012

VUOSI 2012


IHMISSUHTEET:

1. Oletko saanut uuden ystävän tämän vuoden aikana? - Olen :)

2. Oletko tehnyt jotain tänä vuonna, mitä et ole ennen tehnyt? - Oon, moniaki juttuja

3. Oletko seurustellut tämän vuoden aikana? - Noup

4. Kerro pari parasta muistoasi tältä vuodelta? - mahtava duunipaikka, uudet kaverit, kroatian reissu, muutto (molemmat) , summer up, LMFAO keikka, kämppiksen synttäribileet

5. Oletko riitaantunut kenenkään ystäväsi kanssa kuluneen vuoden aikana? - Oon mut kaikki on onneks selvitetty :)


MINÄ:

1. Oletko muuttunut paljoa viimeisen vuoden aikana? - Varmaan sitä joka vuos jotain oppii. Oon ite yrittäny olla vähän spontaanimpi ja sosiaalisempi tänä vuonna sekä yrittäny olla enemmän sujut itteni kanssa. Enköhän mä siis jotenki oo muuttunu :)

2. Oletko saanut porttikieltoa minnekään tämän vuoden aikana? - Hahaaa, en :D

3. Oletko ollut elokuvissa YKSIN tämän vuoden aikana? - En, pitäisköhän kokeilla joskus? :D

4. Oletko ottanut tatuointia/lävistystä viimeisen vuoden aikana? - Oon, tatuoinnin :)

New years outfit

RANDOM:

1. Kuka oli paras uusi tuttavuus? - Uudet kaverit

2. Piditkö uudenvuodenlupauksesi? - mikäköhän se oli? :D

3. Synnyttikö kukaan läheisesi? - ei

4. Kuoliko kukaan läheisesi? - joo :(

5. Missä maissa kävit? - Kroatia (...meikä on kunnon reissaaja :D )

6. Mitä haluaisit vuodelta 2013 sellaista, joka ei onnistunut vuonna 2012? - Voisin opetella puhuu suoraan niille ihmisille joille se on kaikista vaikeinta, niin mua ei häiritsis niin paljon kaikki asiat

7. Mikä päivämäärä säilyy muistissasi vuodelta 2012? - 5-8.7. / 14.7. / 28.9. / 19.10. / 20.10. / 3.11.

8. Vuoden suurin saavutuksesi? - Työn ja asunnon saaminen

9. …ja suurin epäonnistuminen? - Hmmm.. en oo tainnu epäonnistuu kauheen pahasti missään

10. Kärsitkö vammoista? - Joo jalan paskoin :D

11. Mikä oli paras asia, jonka ostit? - Kynsikone? Uggit?  :D

12. Kenen käyttäytyminen ansaitsi kiitosta? - I

13. Kenen käyttäytyminen aiheutti ahdistusta? - Parin kaverin

14. Mihin käytit suurimman osan rahoistasi? - Shoppailuun, ikeaan, ruokaan, matkakorttiin (hemmetin seutu) :D

15. Mistä innostuit eniten? - Kämpästä, Kroatian matkasta, Summer upista

16. Vuoden 2012 ihmiset: P, I, S, J, K, K, E

17. Verrattuna tähän aikaan viime vuonna, oletko onnellisempi vai surullisempi? - Onnellisempi

18. Rikkaampi vai köyhempi? - Aika samois luulen :D

19. Mitä olisit toivonut tekeväsi enemmän? - Reissannu: käyny mökillä, ulkomail, suomeski vaik iha vaa

20. …entä vähemmän? - Duunii :D Emt...oli aika rankkaa olla putkeen töissä niin pitkä aika ku ei ollu muutenkaa pitäny vuotee kunnollist lomaa

21. Miten aiot viettää joulun? - No tää joulu meni jo, ens joulun oon varmaan porukoilla niinku aikasempinaki vuosina :)

22. Jos voisit mennä ajassa taaksepäin ja muuttaa yhden hetken menneestä vuodesta, mikä se olisi? – Heinäkuult tai lokakuult yks päivä

Kuvat: weheartit

23. Rakastuitko vuonna 2012? -  En, nyyh

24. Mikä oli mieluisin tv-sarja, jota seurasit? – Greyn anatomia, täydelliset naiset

25. Vihaatko tällä hetkellä ketään, jota et vihannut viime vuonna samaan aikaan? - Vihaa on tosi vahva sana mut sanotaanko et oon tosi pettyny yhteen ihmiseen joka on tehny mulle monta kertaa samanlailla eikä se tunnu ikinä oppivan (lähinnä pettäny luottamuksen) ja mä oon nyt saanu tarpeekseni

26. Mikä oli paras lukemasi kirja? - En lue kirjoi :D

27. …entä musiikillinen löytö? – Olly Murs, Swedish house mafia (silleen kunnolla), Jean-Roch

28. Mitä halusit ja sait? – Kameran objektiivin

29. Mitä halusit, muttet saanut? - Auton ...tää on kyl joka vuotinen haave, ehk ens vuonna :D

30. Mikä oli vuoden suosikkielokuvasi? - Hmm.. en hirveesti käyny leffas ja ne leffat mitä katoin ei ollu mitää ihmeellisii...madagascar 3? Ainaki se oli hauska :D

31. Mitä teit syntymäpäivänäsi? – olin porukoil syömäs ja illal katottii kavereiden kaa leffaa ja syötiin kakkuu :) (synttäribileet oli sit erikseen)

32. Ketä kaipasit? – T

33. Mikä tai kuka sai sinut pysymään järjissäsi? - Kaverit

34. Oletko joutunut tappeluun? - En

35. Oletko tehnyt mitään luvatonta vuoden aikana? – Mikäköhän on enää luvatonta mulle? Sillo ku asu kotona ja oli alaikänen ni ois ehk osannu vastaa tähä paremmi :D

36. Oletko juonut "perseitä"? - Onhan sitä pari kertaa tullu juotuu :D

37.Oletko tehnyt jotain, mitä olet katunut kauan jälkeenpäin? - Joo mut kyl neki asiat rupee vähitellen unohtuu :)

sunnuntai 23. joulukuuta 2012

Kuulumisia

Jännää et huomen on jo jouluaatto! Nyt ku porukat on thaimaassa, ollu jo viikon ni tuntuu ku joulu ois vaan yks päivä muiden joukossa. Mä oon nauttinu kyl ihan kybällä siitä et oon saanu käyttää autoo ihan vapaasti, käydä salilla ja hengailla vaan niiden kämpillä jos himas ei oo jaksanu olla. Kaikest huolimat on koko ajan kauheen tyhjä olo. Mä ajattelin et se ois iha easy juttu et joo ne on pari viikkoo thaikuis mut kyl oikeestaan on aika haikee olo (nyt ku mun siskot lukee tän ne on heti HÄÄHÄÄ...en myönnä tällasii juttui yleensä). Onneks on kuitenki sukulaisii joiden luona voi käydä jouluna ja joulupäivänä.

Oon menossa huomenna viettämään joulua mun tädin luokse. En oo oikee ikin ollu jouluruokien ystävä mut kuhan puuron saan ni oon happyhappy :D Poikkesin hongkongiin tänää ku olin tulossa isovanhempien luota hakemaan mun tädille joululahjaa. Sain vision tos yks päivä ku koitin miettiä et mitä sille keksis. Mun täti arvostaa hirveesti sitä et tekee ite ja se on muutenki aika luova ihminen joten siks lahjan miettiminen tuotti vähän vaikeuksia. Ostin sille lyhdyn jonka pohjan aion laittaa täyteen kiviä niin et keskelle jää kynttilän paikka (tietenkin). Hongkongis ei ollu valkosii kivii ni maalan ne eka valkosiks, sit liimaan ne lyhdyn pohjaan, laitan kynttilän ja sit se on done. Eihän se lyhty oo omatekemä mut halusin tuoda siihen jotain ite tehtyä ja uskon et mun täti tykkää sit :) Lyhdyn lisäks vien pipareita ja torttuja.

Tän päivän tavarasaldo

Eilen olin viettämässä iltaa kaverini I:n luona. Meitä oli pieni poppoo mut se oli tarkotuskin. Pelattiin lautapelejä, korttia, juotiin ja syötiin tosi nättejä muffinseja (vaikee arvata kuka koristeli) :D Tänä vuonna sovittiin kavereiden kanssa ettei osteta lahjoja, ollaan kuitenki suurimman osan kanssa tunnettu jo yli 5 vuotta ni se et pitää illanistujaiset (=yhdessäolo) joulun alla on hyvä lahja.






Aion vielä väsästä tätini lahjan tässä illan aikana ja sen jälkeen rentoudun sipsi kulhon ja leffan parissa :) Mukavaa aatonaattoa kaikille! :)

sunnuntai 2. joulukuuta 2012

Uudet ugg:t

Oon jonki aikaa jo miettiny et pitäiskö tilata toiset ugg:t! Noita nykysiä uggeja on tullu niin paljon käytettyä et koht ne kuluu jo puhki ni ajattelin et jos olis toiset ni vois vähä vuorotellen käyttää.. Muita talvikenkiä mulla ei oikein ole ja en oo myöskään löytäny mitää muuta mieluisia kun uggit. Monta hyvää syytä tilata siis toiset?! :D




Tilasin siis harmaat ugg classic shortit spartoosista. Kuulin myös että spartoos on myynyt vanhat liukaspintaiset ugginsa pois ja nykyään sieltä saa uudempaa mallia joissa pohjaa on paranneltu huomattavasti. Viime vuonna ku tuli heitettyy lipat portaisiin uggit jalassa ja käsivarteen tuli hiusmurtuma ni ihan hyvä tietää ettei näillä uusilla kengillä ei tartte ainakaan liukastella :)