Niinku otsikkoki aika hyvin kertoo niin pitkästä aikaa multa löytyy kalenterista vapaatakin aikaa. Mun piti nähdä tänään töiden jälkeen kaverini P mutta loppujen lopuks onneks ei nähty (positiivisessa mielessä) niin sain pitkästä aikaa viettää päivän ihan kotona vaan. Kävin töiden jälkeen kaupassa ja päätin pitkästä aikaa tehdä tortilloja ruoaks. Jälkkäriks leivoin sitten mustikkapiirakan ku sain eilen ihan kiitettävän määrän mustikoita mun kaverin äidiltä.
Varsinki eilisen rumban jälkeen ihan kiva et tänää saa vaa relata. Menin eilen suoraan töistä muuttoavuks I:lle ja prosessi oli PIKKASEN isompi mitä oletettiin S:n kanssa. Meidän tosiaan piti mennä S:n kaa lintsille vielä muuton jälkeen mut se jäi sit haaveks se keissi. Roudattiin tavaraa sadasta eri osotteesta toiseen ja olin illalla ihan kuollu....mut sainpahan parvekkeelle yhen pöydän ja tuolin lisää + kylppäriin valkosen hyllyn, kantsii mennä pakukuskiks :D
Esittelen teille huomenna mun parveke projektin lopputuloksen ja valkosen kylppärin hyllyn. Nyt jatkan mun vapaailtaa mustikkapiirakan ja sinkkuelämän kera :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti