![]() |
| Tyynyt/ Ikea, tarvitaan vielä yks lisää |
Kun oon ihan 100 prosenttisen tyytyväinen meiän parvekkeeseen saatte vielä sitten lopputuloksesta kuvia mut siihen voi mennä jonki aikaa ennen ku löydän sen puuttuvan osan :) Mut sillä välillä esittelen kylppärin valkosen hyllyn!
Mä en oo oikee ollu tyytyväinen meiän kylppäriin johtuen varmaan siitä et edellisen kämpän kylppäri oli vasta remontoitu ja ihan mielettömän siisti. Nykyinen kylppäri on ihan ok kunnossa muttei yhtä hyvässä ja oon siks koittanu saada sinne jotain et se näyttäis kivemmalle. Ku kävin ikeassa pari viikkoo sitten saatiin vihdoin suihkuverhot ja se teki ihan mielettömän ison muutoksen tohon kylppäriin..kuvitelkaa, vaan suihkuverhot!? Sitten vielä mun kaveri I lupas niitten vanhasta asunnosta kylppärin hyllyn meille. Nyt voin sanoo jo et kylppäri näyttää semi kotosalta..jos niin voi sanoo :D
Oon koittanu kuvata pääosin hyllyä mut tottakai siinä ohessa näkyy meidän kaunis kylppärikin mutta siis tässä hylly :D
Ala hylly kaipaa vielä yhtä koria mutta se ei oo vielä löytäny paikalleen. Saatte kyllä meidän koko kämpästä esittelyn jossai vaiheessa, nyt on näkyny vaan palasia :)
Olin tänää taas töiden jälkeen shoppailemassa...en oo onneks viel tarpeeks shoppailukaa :D Ostin iphoneen kuoren ja näytönsuojan sekä muutaman paidan, hupparin, lompakon/ baarilaukun, hameen, aurinkolasit...olikohan muuta vielä :D Päätin vähän uudistaa vaatekaappii ja karsii KAIKKI vaatteet jotka lähtee kirpparille niin tottakai tilalle tarttetaan sit uusiiki vaatteita :D Mä oon huomannu et parasta on jos ei stressaa siit kuinka paljon shoppailee...tili kiittää joo mut sit jossai vaihees kuitenki ei tuu taas ostettuu mitää ( logiikka pelaa..). Esittelen teille mun tän päivän ostossaldon kuhan saan kuvattua sen :)



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti