Oon jonki aikaa jo miettiny et pitäiskö tilata toiset ugg:t! Noita nykysiä uggeja on tullu niin paljon käytettyä et koht ne kuluu jo puhki ni ajattelin et jos olis toiset ni vois vähä vuorotellen käyttää.. Muita talvikenkiä mulla ei oikein ole ja en oo myöskään löytäny mitää muuta mieluisia kun uggit. Monta hyvää syytä tilata siis toiset?! :D
Tilasin siis harmaat ugg classic shortit spartoosista. Kuulin myös että spartoos on myynyt vanhat liukaspintaiset ugginsa pois ja nykyään sieltä saa uudempaa mallia joissa pohjaa on paranneltu huomattavasti. Viime vuonna ku tuli heitettyy lipat portaisiin uggit jalassa ja käsivarteen tuli hiusmurtuma ni ihan hyvä tietää ettei näillä uusilla kengillä ei tartte ainakaan liukastella :)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti