Oon menossa huomenna viettämään joulua mun tädin luokse. En oo oikee ikin ollu jouluruokien ystävä mut kuhan puuron saan ni oon happyhappy :D Poikkesin hongkongiin tänää ku olin tulossa isovanhempien luota hakemaan mun tädille joululahjaa. Sain vision tos yks päivä ku koitin miettiä et mitä sille keksis. Mun täti arvostaa hirveesti sitä et tekee ite ja se on muutenki aika luova ihminen joten siks lahjan miettiminen tuotti vähän vaikeuksia. Ostin sille lyhdyn jonka pohjan aion laittaa täyteen kiviä niin et keskelle jää kynttilän paikka (tietenkin). Hongkongis ei ollu valkosii kivii ni maalan ne eka valkosiks, sit liimaan ne lyhdyn pohjaan, laitan kynttilän ja sit se on done. Eihän se lyhty oo omatekemä mut halusin tuoda siihen jotain ite tehtyä ja uskon et mun täti tykkää sit :) Lyhdyn lisäks vien pipareita ja torttuja.
| Tän päivän tavarasaldo |
Eilen olin viettämässä iltaa kaverini I:n luona. Meitä oli pieni poppoo mut se oli tarkotuskin. Pelattiin lautapelejä, korttia, juotiin ja syötiin tosi nättejä muffinseja (vaikee arvata kuka koristeli) :D Tänä vuonna sovittiin kavereiden kanssa ettei osteta lahjoja, ollaan kuitenki suurimman osan kanssa tunnettu jo yli 5 vuotta ni se et pitää illanistujaiset (=yhdessäolo) joulun alla on hyvä lahja.
Aion vielä väsästä tätini lahjan tässä illan aikana ja sen jälkeen rentoudun sipsi kulhon ja leffan parissa :) Mukavaa aatonaattoa kaikille! :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti