tiistai 21. toukokuuta 2013

UUSI KOTI

Kerroinki jo aikasemmassa postauksessa että sain yksiön. Ku kävin kattomassa sitä n. kuukaus sitten tiesin heti et saan sen, en tiiä miks, mul vaan oli sellanen fiilis. Siin kämpäs 28,5 neliöö ja se pohja on mun mielest tosi toimiva. Keittiöön mahtuu ruokapöytä mikä on hyvä et sillon se ei vie tilaa olkkarin/makkarin puolelt. Kaikenlisäks mun toiveis oli et tulevassa asunossa olis parveke vaik tiesin et joudun ehkä tinkimään siitä. Mun onneks tässä yksiössä on parveke, tilava sellanen jopa. En myöskään joudu karsimaan mun tavaroita ollenkaan vaan kaikki mahtuu sinne. Väsäilin paintilla pohjapiirustuksen mun uudesta asunnosta. Kuva ei todellakaa oo mittasuhtees ja se on tarkotettu lähinnä suuntaa antavaks et pystyy jotenki hahmottaa sitä kämppää.


Värimaailmaks oon aatellu sellasta valko-harmaata. Joo se on aika yleinen väri yhdistelmä vissiin mut nyt oon niin kyllästyny beigeen et haluun vaihteluu :D Kauheen isoo muutosta ei tartte tehä, ainoastaan matto ja päiväpeitto on väärän värisiä. Mietin myös et mul on beige lipasto, joka on muutenki tosi huonos kunnos et sen tilalle ostais kokonaan uuden. Sit tietenki tarttee kaikkee pikku sälää ja ne ei niin pikku sälät kuten kahvinkeitin & tv. Mut vähitellen vaan täytyy hankkia tavaroita, eihän mulla mikään kiire kuitenkaa oo. Pärjään ihan hyvin ilman tv:tä hetken ku puolet sarjoist näkee netistä ja leffoi voin kattoo mun tietsikalta. Kokosin muutamat jutut ikean sivuilta mun ostoslistalle, alla olevasta kuvasta näkyy vähän mun suunnitelmia.



Aika vaalee painotteinen kollaasi mut sitähän mä mun kämppään oikeestaan haluanki. Saatte sitten mun kämpästä tarkempia kuvia kun saan avaimet käteen ja pääsen muuttamaan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti