![]() |
| tohon vielä kuorrutus päälle niin se on ihan loistava (ei testattu kuorrutusta tällä kertaa) |
Leipominen on kyl niin ihanaa! Muistan kuinka yläasteel leivoin joka perjantai kotona koska meil oli aina sillon köksää koulussa. Nyt se on sitten vähän jääny, tylsä sinäänsä, mutta aina välillä on kiva leipoa ja ruoanlaittaminen on ehkä tullu enemmän sen leipomisen tilalle. Muffinsit oli kyllä tosi hyviä mutta ne olis kaivannu sen kuorrutteen, joka testataan seuraavaks ehkä niitten laventeli muffinsien kanssa (..jos sitä laventelisokeria löytyis)! Oli rento päivä, ei mitään ihmeellistä, siskojen kanssa (..ihme ja kyllä) , hyviä leffoja katsellessa.
Ihanaa et on ollu vähä pilvisempää, ei siin pahtees ees jaksa tehä mitään!
Emilia

















Ei kommentteja:
Lähetä kommentti