Tuntuu et on ollu vaihteeks tosi kiireinen viikko vaik oonki pitäny töistäki tavallaan vapaata! Mut tää on tehny hyvää jotenki vaan et oon saanu olla ihan rauhas kotona! Eilenki mul oli pari kaverii käymäs ja istuttiin tossa meiän parvekkeella ja juteltiin, oli pitkäst aikaa kiva vaan olla. Viikonloppu on taas niin sarjassamme kiireinen ku siskolla on rippijuhlat niin siinä sitten valmistellaan niitä. Lauantaina pitäis myös mennä klo 7 töihin, herätys 5.15 nicenice! Rippijuhlis saa taas kertailla vähän perus kysymyksiä: "Mitä teet nykyään?" "Pääsitkö opiskelemaan?" "Missä oot töissä?". Noita kysymyksiä kun sata kertaa toistaa niin alkaa vähitellen puuduttamaan, mut onneks niitä ei ihan joka päivä tartte sukulaisille kertailla.
Yks mun kesäsuunnitelma listasta on jo toteutettu! Särkänniemen reissu tuli tehtyä pari päivää sitten mun kaverin kanssa, oli kyl tosi kivaa! Tuli taas jotenki semmonen tunne, että kyllä mä vielä sinne tampereelle muutan, mä vaan tykkään siitä kaupungista ja siks siellä on aina niin kiva käydä!
Emilia
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti