Tää kesä on kyl taas menny niin vauhdilla eteenpäin! En voi tajuu et nyt on jo heinäkuu, melkein puol väli. Eihä kesä oo viel nyt ohi mut kyl tää loppu kesäki menee tosi nopeesti ja must tuntuu et on viel 100 asiaa mitä haluis tehä mut ei vaa aika riitä, nyyh! Mut tässä nyt jotain mitä ihan varmasti aion toteuttaa, kyllä sitä aina jostain raosta aikaa löytyy :)
1. Telttailu jossain vaikka rannassa, mutta siis pointti on se että mennään kaverin kaa yöks ulos ja nukutaan teltassa. Paistetaan vaahtokarkkeja ja jotain hyvää ruokaa ja fiilistellään!
1. Telttailu jossain vaikka rannassa, mutta siis pointti on se että mennään kaverin kaa yöks ulos ja nukutaan teltassa. Paistetaan vaahtokarkkeja ja jotain hyvää ruokaa ja fiilistellään!
2. Mökkeily meidän mökillä (ylläripylläri) kavereiden kanssa. En oo käyny mökillä vuoteen ja haluaisin päästä vaan rentoutumaan sinne!
3. Valmistuminen koulusta. Tarkoittaa siis sitä että mun pitäis saada pari puuttuvaa tehtävää tehtyä, palauttaa ne koululle ja saisin todistuksen. Sen ku saan hoidettua, haluun pitää valmistujaisjuhlat!
4. Pitää illanistujaiset kavereille ja laittaa yhessä hyvää ruokaa niitten kaa, istuu terasilla ja kuunnella musiikkia
5. Kruisailla ikkunat auki, musa täysillä kavereiden kanssa
6. Mennä särkänniemeen
7. Bilettää
8. Vuokrata mökin jostain läheltä ja viettää siellä luksus aikaa kavereiden kanssa
9. Valvoo koko yön jonku kaverin kanssa tai kavereiden kanssa ja tehä kaikkee hulluu!
Näit kuvia on taas aika paljon, mut mä tykkään laittaa paljon kuvia, koska niistä saa paljon enemmän irti ku pelkästä tekstistä! Kun on teksti+hyvät kuvat saa paremmin jaettua sen ajatuksen mitä hakee takaa.
Emilia



















Ei kommentteja:
Lähetä kommentti