perjantai 6. heinäkuuta 2012

Summer up, here we come!

Tänään oon siis lähdössä summer uppiin mun kaverin kanssa. Ollaan odotettu tätä jostai huhtikuusta saakka ja nyt vihdoin se koittaaaa! Artistikattaus on aika huikee...kapasiteettiyksikkökin tulee mikä on iha mahtavaa koska siitähän on jo pari vuotta ku bändi jäi tauolle. Muitaki loistavii artistei on tulos summer uppiin ja  me mennää sinne kaikenlisäks vip -lippujen kera ;)

Kamat on pakattu ja mul on tyylii puol vaatekaappii mukana mut ei se mitään, pitäähän niit vaihtoehtoi olla ku ollaa jopa se 3 päivää siellä lahdessa. Mul on iha huikee fiilis ja odotan niin pajon tältä viikonlopulta (..joo odotukset aika korkeel mut niin pitääki olla), oon iha varma et tulee mahtava t festarit! Sain töistäki vapaaks tän päivän ja maanantain ni aion kyl nauttii ihan kunnolla! Mut mä lähden tästä vähitellen valumaan juna-asemalle, palaillaa sunnuntaina, JOU! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti