torstai 5. heinäkuuta 2012

My only love

En tiiä oonko täällä blogin puolella puhunu siitä että en aio ikinä hankkia iphonea!? No anyway olin aluks sitä mieltä kunnes tossa ehkä puol vuotta sitten aloin miettimään et mitä jos sen hommais mut siinä vaiheessa olin niin tyytyväinen mun vanhaa puhelimeen et aattelin vaan et antaa olla. Nyt kevään ja kesän mittaa mun nokia lakkas tykkäämästä musta ja aloin sit miettiä ihan kunnolla et ostanko iphonen vai jonku muun. Sunnuntaina puhuin sitten kaverini kanssa ja innostuin niin paljon et päätin et perkele me mennää hakee se maanantaina (...jotain pakotin kaverin mukaan).  Maanantaina musta sitten tuli onnellinen iphonen omistaja. Oon vieläki vähän hukassa tän puhelimen kaa mut onneks mul on kavereita jotka on vähän fiksumpia ku mä :D Tähän saakka oon ollu NIIIIIIN tyytyväinen tohon puhelimeen ku ihminen vaan voi olla. Haluisin koko aja vaa räplää sitä vaikka olisin töissä tai missä tahansa niin pakko vaan koskee siihen koska mulla on IPHONEE!! :D



Joo moi mul on vähä creepy käsi...näyttää iha jolleki feikki kädelle joho on vaa tungettu puhelin :D

Mä oon iha varma et tää mun innostus laantuu jossai vaihees mut kai sitä saa ees hetken aikaa olla onnellinen näinki pienestä asiasta?! :D Tuli nyt vähän iphone lässytystä mut koittakaa kestää, mä lähen nyt pakkaamaan, huomenna SUMMER UP!!

Ps. Toi otsikko on sit aika tosi läpäl !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti