Lähettiin perjantaina siinä puolenpäivän aikaan junalla kohti lahtea ja vaikka oltiin hyvis ajoin liikkellä ni kyl se juna oli silti ihan täynnä. Konnariki päätti rahastaa tietty siit meiän vaunusta liput ja vasta sen jälkeen ilmottaa et loput pääsee ilmasiks koska ne ei mukamas tienny että on jotku festarit lahdessa...just mun tuuria. Mun tuuri jatku about samaa rataa ku huomasin junassa et hey mul on kamera mut siin ei oo muistikorttia..onneks tolla iphonella saa ihan jees kuvia mut kyl siin vaihees rupes miettii et mitäköhä tästäki viikonlopusta tulee! Lahteen päästyä mentiin suoraan terdelle ku meillä oli siinä aikaa ennen ku saatiin meidän hotellihuone. Hotellihuoneen yhteydessä saatiin estrellan kassi josta löyty sisältä summer up aurinkolasit, pieni sipsipussi, summer up vklpn ohjelma ja juissi.
| Joo...meidän huoneessa tosiaan oli pinnasänky?? |
Perjantaina käytiin kattomassa vaan paria artistia ja hengattii sit loppuaika vip alueella. Jotku oli tullu kuuntelemaan näitä artisteja veneillä siihen vieree...aika kätevää, pitäiskö ens vuonna tehä niin?
Lauantaina mentiin paljon aikasemmin tapahtuma-alueelle ja oltiin siellä melkein alusta loppuun saakka. Sen huomas ihan selvästi et ku lauantaina oli mm. mohombi ja kapasiteettiyksikkö niin porukkaa oli PIKKASEN enemmän ku perjantaina. Ihan kiva sillee ku kapasiteettiyksikkö oli vikana ni rupes just sopivasti satamaan, mut ei se menoa onneks haitannu :) Lauantai oli ehkä artistikattaukseltaan parempi päivä mut kyl molemmat päivät summer upissa oli iha yhtä hyvät!
Kuvia mulla on paljon mut ne nyt on semi saman tyyppisiä ku kaikki on melkee samalta lavalta ni laitoin tohon vaan muutamista artisteista kuvia. Ja joo tiedän ei oltu kauheen hyvillä paikoilla mut ku tultiin vip alueelta aina tohon niin se lavan etuosa oli tietenki ihan täys mut kyl me nähtiin ihan hyvin kuitenkin vaik oltiinki vähä hassuis kuvakulmis.
Meillähän oli vip liput niinku aiemmin jo mainitsin enkä yhtää kadu sitä että maksettiin niistä niin paljon. Okei joo 130e siitä lipusta oli mun mielestä liikaa, ei se nyt niin luxusta ollu mut se että oli oma anniskelualue, wct, katoksellinen istuma-alue, järvi ihan vieressä kera laiturin jne ni kyl se toi tosi paljon viihtyvyyttä meiän viikonloppuun. Siinä laiturilla oli varsinki ihana istua ja relata vaan.
Sen parannuksen minkä ehkä vip lippuun tekisin olis se että vipeille olis ns. oma alue josta näkis lavalle niinku esim blockfesteil on. Muuten olin ihan tyytyväinen vip lippuun eikä koko viikonloppuna tarttenu ruoastakaan murehtia ku hotellilta sai aamupalan ja tuolta ruoan. Se summer up ruoka oli iha jees, ei ainakaa ollu mitää pakasteesta vedettyä :D
| aamupalaa |
| vip alkuruoka |
| vip pääruoka |
Summer up:n lisäks käytiin pyörimässä vähän lahden keskustassa..pääosin shoppailemassa ja tutustumassa lahden yöelämään :D Mut ei sitä oikeestaan muuhun jääny sen tapahtuman lisäks!Mä oon kyl ihan valmis menee ens vuonna uudellee ja katotaa jos saatais viel isompi posse messii :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti