Alunperin mun aika olis ollu vast nyt tällä viikolla mut sit tuli peruutusaika syyskuun lopulle ja 4 päivän varotusajalla päätin mennä ottamaan sen. Meinasin ruveta jänistämään ja aattelin et jos venailisin kuitenki siihe marraskuuhu mut tiesin et ei mun mieli mihikää siit muuttuis ni miks ei suoraa käy ottaa sitä 4 pvän päästä!?
| oikean kohdan "testausta" |
| valmista |
Tatuoinnin tekeminen kesti ehkä 40 minuuttia. Siihen alkuhäslinkii meni enemmän aikaa ku itse tatuoimiseen (ainaki siltä tuntu). Olin iha varma et riuhtasisin jalan veke heti ku eka viiva ois tehty mun jalkaan mut sain sen pidettyä koko sen ajan paikallaan, onneks! (...oiski ollu tosi kiva et mul olis ollu semmonen nätti viiva reiteen saakka!) Mä en oikeen tiedä miten selittäisin siit kivusta....se oli kestettävissä, sanotaanko näin. Eka kirjain sattu aivan perhanasti ja paikoin tuntu muissaki kohtaa kipua mut ei se ollu oikeestaan niin paha. Kaveri oli vieressä koko aja ja puhu niitä näitä vaikka mun naama oliki välillä sen näkönen ku tekisin jotain kuolemaa. Täst keissist ois kyl saanu mahtavaa kuvamateriaalia!
Tatuointi parani mulla tosi hyvin. Käytin 3-4 viikkoa bepanthenia joka päivä ja rasvatessa näytti siltä ku koko tatuointi olis lähteny irti :D Aion käydä vielä näyttämässä tatuoijalla miten tatuointi on parantunu ja samalla korjataan pikkasen tota time sanaa :)
Lopputulokseen olin ja oon edelleen erittäin tyytyväinen! Seuraavaa kuvaaki on jo mietitty ja saas nähdä millon kyseisen tatuoinnin käyn ottamassa. Lapaluun kohdalle olis tarkotus ottaa, se on ainaki selvä juttu :)
( Tääki postaus on taas venähtäny ikuisuuksien päähän, pahoittelut! Kroatia postaus tulossa! )
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti