sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

Korulaatikko

Siinä vaiheessa ku korulaatikko näyttää tältä


....on aika tehdä JOTAIN! Mä keksin ratkasun ku kävin kavereiden kanssa perjantaina ikeassa. Ostin sellasen laatikon jossa on eri kokosia pienempiä laatikoita...olikohan mun selitys taas jotenki selkee?! Ehkäpä kuvista tajuaa paremmin :D




Olin miettiny aiemmin et ostaisin sellasia pieniä erillisiä laatikoita noille koruille mutta ku näin tän kyseisen lootan niin tajusin et täähän on paljon kätevämpi! Hintaaki oli hurjat 7e.  Nyt sain hyvin laitettuu kaikki korut erikseen ja tuolta löytääkin jotain :D Oli myös ihan hyväki käydä toi rojukasa läpi: puolet lens veke + löyty sellasia koruja joiden olemassa oloa en ees muistanu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti