perjantai 8. maaliskuuta 2013

8.3.

Naistenpäivä onki menny aika rennoissa meiningeissä luokkalaisten kanssa. Mentiin koulun jälkeen keilaamaan ja sen jälkeen käytiin syömässä chicosissa. Jotenki huvittavaa et siinä ku ruokalistaa tutkittiin niin jostain kuulu aina välillä pohdintaa riittäkö rahat ja kuinka kalliita jotku annokset on...opiskelijoitako? :D Mut kaikki sai mahansa täyteen eikä ees tarttenu ottaa juoksu safkoi :D
Osa porukosta lähti sit chicosin jälkeen himaan ja muutaman kanssa jatkettiin sitten yhille juoruamaan.
Kotiin tulin vasta hetki sitten ja loppuillasta katon varmaan jonku leffan tai sit meen vaan nukkumaan :D Sain sovittua tänään vähän tarkemmin mun seuraavasta tatskastaki ja katotaan minkälaisia ideoita tältä tyypiltä tulee. Huhti-toukokuussa olis uus leima tulossa sitten, can't wait! :)

Huomenna meen kaverille istuu iltaa ja saa nähä jatketaanko siitä keskustaan päin vai ei. Ihan perus viikonloppu siis tiedossa :) Loppuun vielä haluun toivottaa kaikille naisille


IHANAA NAISTENPÄIVÄÄ!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti