Osa porukosta lähti sit chicosin jälkeen himaan ja muutaman kanssa jatkettiin sitten yhille juoruamaan.
Kotiin tulin vasta hetki sitten ja loppuillasta katon varmaan jonku leffan tai sit meen vaan nukkumaan :D Sain sovittua tänään vähän tarkemmin mun seuraavasta tatskastaki ja katotaan minkälaisia ideoita tältä tyypiltä tulee. Huhti-toukokuussa olis uus leima tulossa sitten, can't wait! :)
Huomenna meen kaverille istuu iltaa ja saa nähä jatketaanko siitä keskustaan päin vai ei. Ihan perus viikonloppu siis tiedossa :) Loppuun vielä haluun toivottaa kaikille naisille
IHANAA NAISTENPÄIVÄÄ!!!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti