Aiemmin oon varmaan muutamaan otteeseen puhunu meidän olohuoneesta. Mun on pitäny laittaa kuvaa meidän ekasta olkkari muutoksesta mut se on nyt taas jääny. Ja perjantaina vaihdettiin järjestystä (taas) joten nyt tulee sit kaikista kolmesta olkkarin järjestyksistä kuvat :)
Olkkari nro 1
Tää järjestys laitettiin sillon ku muutettiin eikä oikee sen kummemmin mietitty (niinku näkyyki). Pyrittiin kai laittaa tavarat mahdollisimman samanlailla ku edellisessä kämpässä (moGa!). Mua rupes ärsyttää tää järjestys ja tummuus muutaman kuukauden jälkeen ja ekaks vaihdoin sit verhot. Verhojen jälkeen seuraava muutos oliki sit kokonaan järjestyksen vaihto.
Olkkari nro 2
Kun käännettiin järjestys tavallaan toiste päin niin tän huoneen ilme muuttu heti. Saatiin myös muutosta aikaseks sillä et vaihdettiin tyynyihin valkoset päälliset, ostettiin muutama uus taulu ja toi rahi. Tää oli mun mielest heti valosampi ja avoimempi...ja kämppis meni heti sit sotkee ton VALKOSEN maton -.-
Olkkari nro 3
Perjantaina istuin meidän sohvalla ja mietin et nyt perhana tää järjestys muuttuu. Olin jo jonki aikaa pohtinu et mikä vois olla seuraava järkevä muutos. Ruvettiin sit kämppiksen kaa puhumaan asiasta ja se ehdotti tätä järjestystä josta mä en ollu kauheen innoissani. Mä en yleensä tykkää et sohva, varsinkaa sellanen jos on divaani on parvekkeen oven "edessä". Testattiin sit tätä järjestystä ja se toimi, ihme ja kyllä. Parvekkeen ovi mahtuu hyvin auki ja saatiin täst taas kotosan olonen.
Ostin ikea reissulla koko valkoset, paksummat verhot niin ettei aurinko paista niistä läpi. Tohon sohvan päälle tulee vielä yks taulu ja sit tää on just bueno. Nyt rupee vaihtoehdot järjestyksistä olee vähän vähissä et toivotaan etten kyllästy täs 3 kuukauden aikana tähän :D
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti