tiistai 8. helmikuuta 2011

Good day?

Eilen aamuna heräsin ihanaan auringonpaisteeseen ja tänään jo tuli taivaan täydelt lunta. Vedin sit heti tyylikkäästi ku lähin himas lipat 3 kertaa meiän alamäkeen, oujea! Sit pääsin kouluun ni huomasin et olin unohtanu mun tiilitalon  kaikki piirrustukset himaan..päivä senku paranee vaan! Nyt pitäis sit jaksaa väsää pienoismallii meiän keittiöstä. Ainut mitä hyvää täs on ni pääsin aikasin kotiin ja nyt mul on koko päivä aikaa tehä koulujuttui!
070211

Eilen oli suht jees päivä. Sain kauan odottamani laudaan ja oon niin innoissani siitä, mietin vielki vähä et onkse sittenkää hyvä tai kivan näkönen mut ehkä se sit paranee ku saan siihen siteet ja pääsen laskee..en malttais odottaa! Illal sit näin mun kaverii ja oli kyl vaihteeks niin hauskaa, en oo pitkää aikaa nauranu niin paljon! Sit puhuttiin jotain jätkistä oikee kovaa kääneen kirottii et miks ne on niin vaikeita ja miks me ollaan tällasii ettei osata heittäytyy..sit huomattii jonku puolen tunnin jälkeen et oho siin rakennukses oli ollu yhil miehil ikkuna auki ja ne oli kuullu kaiken mitä siel huudettii, mehä ei meinaa todellakaa puhuttu hiljaaa! Ne miehet rupes vaa yhtäkkii puhuu siel huonees jtn ja tajuttii et ei helvetti!!!! NIIN MEIÄN TUURIII!!! Lähettii vaa sit äkkii lipettiin. Ollaan meki kyl kans sen kaa sellanen parivaljakko..ehkä vähän liian realistisia ja samal pessimimistejä mut ainaki meilt löytyy huumorii näihinki asioihin ja ne pitääki ottaa vähä huumoril :)


uus lauta, mitä tykkäätte?


Mut tänään kyl aion vaan pysyy visusti neljän seinän sisällä ja kattoo tota lumisadet joka ei meinaa millään loppuu. Nyt on niin sellanen fiilis et tekis vaan mieli käpertyy peiton alle ja juoda kuumaa kaakaoo! Ehkä mä sen viel toteutanki...sit viel plussana hyvää musiikkia ni mikäs sen parempaa. Ehkä tää päivä täst kuitenki viel kääntyy ihan hyväks, koton on ainaki iha kiva olla joskus vaan ettei aina tartte juosta joka paikkaan!

 
Toi kuva tos yläpuolel kuvaa niin tän päivän fiilistä eli tänään on hyvä fiilis ainaki, ehkä se huomen ei oo enään niin mut päivä kerrallaan.. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti