Joo tallinan reissu on takana ja kärryllinen viinaa mukana...taidettii vähä innostuuu siel superalkos :D mut näist nyt ainaki riittää varmaa koko loppuvuodeks et ei mitään hätää! Matka meni muuten tosi hyvin, sää oli vaa kauhee: loskaa ja räntää. Mukaan tarttu 4 kynsilakkaa, panta ja kengät. Ei mitenkää ihmeellisii juttuja mut eks se pää pointti ollu siin super alkos? ;D
Täytyy miettii moneks sitä menis huome kouluu vai meniskö ollenkaa.. enäää 2 viikkoo ni on hiihtoloma, en malttais odottaa! Viikon pääst on mun kaverin tuparit ja sit sen jälkee heti melkee loma ja saan nauttii tyhjäst kämpäst ees hetken. Sit onki jo himos reissu jota oon odottanu lokakuust saakka..näin se aika rientää vaa mut ainaki kaikkee kivaa on tiedos ni kouluski jaksaa sit istuu, aina välil....
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti