Tulinpa tänne kuitenki vielä bloggailee vähä..
Surffailin tos netissä äske ja vastaan tuli tällanen..oon vielki aika frozen tost reaktiost:
http://www.youtube.com/watch?v=0OrXe7GPTLc&feature=youtu.be
..meneeköhän vähä överiks? No ainaki tää on hauska, tälle ei voi olla kyl nauramat!
Koitan miettii täs samal et mitä kaikkee sitä ostais huomen sielt tallinnasta? Ja pitäiskö laittaa noi rakennekynnet uudelleen? No se kaikki selvii sit huomen. Ihanaa ettei tartte mennä kouluu, ehkä se on iha sallittuu et saa nauttii yhen vapaanpäivän koulust..tosin joskus niit vapaapäivii saattaa tulla vahingos vähä enemmänki :D eihä se nyt paha juttu oo jos antaa itelle vähä aikaa eihä?! mut nyt vois kyl mennä latailee vähä akkuja, onneks laiva ei lähe sentää iha yli aikasin!
xoxo
Emilia
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti