sunnuntai 13. helmikuuta 2011

finally this week

Viikko taas vierähti tosi nopeesti ja huomen on taas jo maanantai.... se tietää sitä et keittiön palautus lähestyyy! Huomen en mee kuitenkaa kouluun koska toi mun työ on sen verran kesken vielä et jään tekee sitä kotiin et saan sen valmiiks sit tiistaiks. Saa siis nukkuuu vähä pidempään ees. Tarkotus ois huomen myös hakee vihdoin toho mun lautaan siteet et sil vois laskee sit kans! 

Eilen olin mun kaverin tupareissa ja heti ensimmäisenä ku pääsin paikalle huomasin että mun mekko oli jääny kotiin..siitä sit alko pieni puhelin rumba ja sain sit loppujen lopuks hoidettuu asian, huh! Ois ollu tosi kiva olla verkkareis. Ilta meni ihan kivasti ja menin sit mun kaverille yöks ku bussei ei enää sit siihe aikaa menny.


boolia

Aamulla ei ollu onneks kauheen paha olo mut ei tänään silti oikeen saanu aikaseks yhtään mitään vaik ois ehk pitäny! Eilen tuli taas sellanen olo että haluun mun rakennekynnet takas..niihin jää NIIIN koukkuuun!!! Ja mä niin lupaan et meen ottaa joko perjantaina tai hiihtoloman jälkeen ne kynnet. Rakennekynsien jälkeen omat kynnet näyttää iha hirveille tyngille. Nooo koht saan uudet! Jeejee!










Tää tuleva viikko on sellanen jota oon odottanu lokakuusta saakka tyyliin. Hiihtoloma alkaa perjantaina ja porukat lähtee sillon lomailee ja mä saan olla tääl kotona ees hetken rauhas, se on kaikest parast! Sillon ku hiihtoloma on alkanu ni pidän lauantaina sellaset dinner partyt mun kavereille eli teen ruokaa ja ostan juomaa ja mun kaverit tulee syömää ja juomaa tänne meille. Aion kattaa pöydän hienosti ja laittaa kynttilät ja kaikeee.Teen varmaa uuniperunoita ja kananfileitä ja sit jotain hyvää täytettä uuniperunoiden kaa plus salaattii, eiköhän sil tuu mahat täyteen! Oon jotenki niin innoissani siit et saan laittaa ruokaa ja mul on kunnol aikaa tehä sitä ku koulutyöt on takana ja koti on tyhjänä. Sit vielä sovittiin kavereiden kaa et jokainen pukee mekot päälle eli sit ne on ihan viralliset mekkopäivälliset. Viikonlopun jälkeen sit tuleeki jo himos jota on odotettu!!! Ihanaa päästä kavereiden kaa laskettelee ja mökkeileee ja tekee 5 päiväks iha mitä ite haluu! Se on sit eri asia miten tästä viikosta selvii, tuntuu et täl hetkel se on mahotonta mut aika pian kuitenki kaikki helpottaa.


 


Joo mutta tässä taas päivitys parist päiväst samalla. Tuntuu et koko ajan on jotain ettei millään ehtis kirjottaa, mut  palailen viimeistään asiaan ennen himosta!

Viikonloppua odotellessa..
Emilia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti