Tässä kuvaputki tyyleistä mistä tykkään. Kaikissa kuvissa ei oo ehkä kaikki sellasia juttuja josta tykkään mutta tärkeint ei oo se, vaan se miltä yleisesti se asu näyttää, ei kaikki voi tykätä kaikesta. Mut jos on kiva kokonaisuus ni se näyttää hyvälle vaik kaikista yksityiskohdista ei tykkäiskään. Oisin voinu laittaa vaik kuinka paljon kuvia tohon, mut se ois ehk menny jo vähän tylsäks. Se mistä mä tykkään ni koostu aika monista jutuista, ei oo yhtä tyylii pelkästään mistä tykkäisin. Mut ainakaa en tykkää maihareista! Onneks on niin paljon vaihtoehtoja olemassa et jokainen voi pukeutuu niinku haluaa ja olla persoonallisia. Se tekee meistä just niitä keitä me ollaan!
Emilia

























Ei kommentteja:
Lähetä kommentti