lauantai 19. maaliskuuta 2011

Easy viikko

Melkee koko viikko menny sit siihe et oon ollu kipeenä. Toisaalt ihanaa et on saanu vaan levätä mut sit ku toi matikka on edes jo keskiviikkona ni siin on koko ajan ollu semmonen pieni stressi päällä et pitää lukee. Nyt vaan toivois et ois terve ja tää jalkaki parantuis lopulta. Kyl arkeenki vähitellen ois kiva palata, ku on kotona ni sitä vaa löhöö ja ei tee mitää erikoista. Se on kivaa välil mut nyt se riittää jo! Mul loppuu koulu kuitenki jo kuukauden päästä ni sit saa taas löhöillä :)


Haluaisin muuttaa jo omaan kämppään. Ois ihanaa sisustaa se oman maun mukaan ja tehä ihan mitä huvittaaa. Vaikka nytkin saa tosi vapaasti mennä ni on se ihan eri asia kun on sit oma koti. Voisin hyvin muuttaa mun jonku kaverin kaa, se ois ehkä kivempiki, ei heti kolahtais niin nopeesti se yksinäisyys ja sit ois kuitenki omaa rauhaa. Tekis mieli vaan mennä ikeaan ostamaan sohva ja ruokapöytä jne mut pitää kyl hetki viel malttaa :) Tänäänki kattelin gigantista tarjouksia kuinka siel oli halpoja kahvinkeittimiä ja leivänpaahtimia, mut mitäpä mä niillä vielä teen? Astioita oon jo keränny ja aterimetki mulla on et niihi ei sit niin paljo tartte pistää rahaa, mikä on kyl tosi helpotus. Vois sit toivoo viel valmistujaislahjaks vaik kattiloit tai paistinpannuja mitkä viel menee jotenki mun kaappiin!



Tykkään aika modernista tyylistä. Ruskee, valkonen, beige on ihan lempivärei sisustukses. Tykkään myös punasesta, mustasta ja vihreestä. On kiva yhdistellä tummaa ja vähän kirkasta. Voi olla et kaverin kaa tulis vähän erimielisyyksiä tyylistä mut eiköhä kaikest pääse loppujen lopuks kompromissiin. Ehkä sen takia miks oon näin paljo kiinnostunu eri sisustuksista on se et opiskelen siihe liittyvää alaa ja muutaman vuoden päästä (toivottavasti) teen jo töitä tällä alalla, se ois huippuu! Must on kiva ottaa riskejä ja huomata et kuinka ne sopiiki sit loppujen lopuks. Ihan ehdoton juttu jonka haluun ku muutan pois on sellanen New York taulu, semmonen iso mustavalkonen, se ois kyl niiiin hieno! Kuitenki tärkeint oma kodis on se et se näyttää omalta ja se on sellanen missä viihtyy. Mä haluisin olohuoneest tosi kotoisan, et siel vois löhöö mut sit kuitenki ku tulis vieraita ni se toimis niinki. Hirveesti ei kyl pysty vaikuttaa varsinki ku muuttaa vuokralle et millanen keittiö on tai tapetit mut omil sisustuksil siit saa just omanlaisensa. Just ne pienet esineet/koriste-esineet tuo heti tosi paljon sisustukseen, niistä mä tykkään!




Noist kuvist näätte esimerkkejä siitä mistä mä tykkään. Sisustus on kyl ihana juttu ja aihe, siit vois jauhaa loputtomiin. Tää viikonloppu menee sit viel sairastelles ja kattoo pääseks jo maanantaina kouluun. Ens perjantaina ois yhet synttärit tiedossa, kattoo oonko jo siihe mennes parantunu. Tänään vois vaihteeks ottaa taas tosi easysti! Vois kattoo vaik jonku leffan ja syödä nachoja, not bad at all!

Emilia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti