| Aurinkopuuteri+Eyeliner, tohon kehykseenki pitäis keksii joku kuva |
| Korvakorut+minilompakko (kätevä jos lähtee viihteelle) |
| Ripset |
![]() |
| Aurinkolasikotelo (..vihdoin!) |
Lisäks ostin yhen tunikan. Oon myös shoppailu vähä näitten 2 viimesen viikon aikana ja sielt on mm. tullu tällasta mukaan:
| Alennukses olevia boxeja!! Täydelliset naiset 4+5, Sinkkuelämää 3, The Hills 2 ja Jätä Se -elokuva |
Hiusväri (tänään värjään!)
![]() |
| Laukku (tulee postissa ens viikolla) |
Shoppailu on kyl ihanaa. Vaik ei tossa hirveesti ookaan tavaraa eikä kaikkia niin silti on hyvä fiilis :) Huomiseks on kaikki valmiina synttäreille, ei tartte stressaa niistä! Ja nyt tuli hankittua vihdoin tavaroita joita on miettiny ostavansa jo kuukausia. Shoppailu listalla olis vielä ballerinat, tennarit ja villakangastakki. Mut ennen niitä hoidan kännykkälaskun, sit voin sen jälkeen hyvillä mielillä ostaa noi :)
Emilia
P.s. IHANAAA!! Aurinko paistaa, oisko kevät vihdoin tääl jo :)


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti