torstai 24. maaliskuuta 2011

Shoppausta, shoppausta, shoppausta!

Tänää päätin käydä shoppailee vaikka lupasin etten menis, mutta aina sitä tuntuu olevan tavaraa jota tarvii. Sitäpaitsi mulla oli hyvä syy, piti löytää joku tunika/mekko huomiseks(..ainahan niitä hyviä syitä keksii!) Kävin sit itiksessä ku ei kaupunkiin aina jaksa lähtee. Kiertelin mm. Gina Tricotis, H&M:ssä, Anttilassa, Spirit Storessa, Vilassa... Matkaan tarttu:


Aurinkopuuteri+Eyeliner, tohon kehykseenki pitäis keksii joku kuva



Korvakorut+minilompakko (kätevä jos lähtee viihteelle)

Ripset


Aurinkolasikotelo (..vihdoin!)

Lisäks ostin yhen tunikan. Oon myös shoppailu vähä näitten 2 viimesen viikon aikana ja sielt on mm. tullu tällasta mukaan:


Alennukses olevia boxeja!! Täydelliset naiset 4+5, Sinkkuelämää 3, The Hills 2 ja Jätä Se -elokuva

Hiusväri (tänään värjään!)


Laukku (tulee postissa ens viikolla)

Shoppailu on kyl ihanaa. Vaik ei tossa hirveesti ookaan tavaraa eikä kaikkia niin silti on hyvä fiilis :) Huomiseks on kaikki valmiina synttäreille, ei tartte stressaa niistä! Ja nyt tuli hankittua vihdoin tavaroita joita on miettiny ostavansa jo kuukausia. Shoppailu listalla olis vielä ballerinat, tennarit ja villakangastakki. Mut ennen niitä hoidan kännykkälaskun, sit voin sen jälkeen hyvillä mielillä ostaa noi :)


Emilia


P.s. IHANAAA!! Aurinko paistaa, oisko kevät vihdoin tääl jo :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti