torstai 3. maaliskuuta 2011

everything is just fine

Pari viikkoo sit lupasin et kirjotan ennen himosta mut aika meni taas niin nopeesti et yhtäkkii oliki jo loma loppunu! Se vklp ennen hiihtolomaa oli just hyvä. Olin perjantain työhaastattelussa ja lauantaina tuli mun kaverit dinner partyihin. Ruoka onnistunu must hyvin ja ne sopi kaikki tosi hyvin toistensa kaa. Tehtiin vähä sangriaa ja pidettiin hauskaa. Discopallo pyöri ja oli hyvää musaa! Se oli vaan yksinkertasesti tosi kiva päivä :) Aamulla olo ei ollu niin kiva mut se oli ehk parast et mun kaveri jäi tänne iltapäivään saakka ja me vaan löhöttii sohval, syötiin roskaruokaa ja fiilisteltiin hyvii biisei (tanssitiin niit myös aika tyhmän näkösinä..). Se oli vaan tosi kiva aamu pitkäst aikaa, ei ollu kiire minnekää, ihanaaa! Koko päivän pesin sit pyykkiä et sain jtn vaatteit himokselle. Illlal tuli sit mun toinen kaveri yöks ja me siivottii tää kämppä, mä pakkasin ja sit mentii nukkuu.








 Aamul ku heräs oli tosi epätodellinen olo. Oliks nyt oikeesti se päivä jota olin venannu lokakuusta saakka? Tavaroiden roudaaminen oli jtn iha hirveetä, just ja just päästiin niitten kaa bussiin. Lähettiin sit ajelee letkassa himokselle ja perille päästyä lähettiin suoraan kauppaan. Kaupast tultua laitettiin ruoka ja asetuttiin taloks. Syötiin, juotiin ja katottii salkkarit, huippumalli haussa, täykkärit ja 2 sinkkuelämä jaksoo! Iha perfect! Viikko sit meni suunnilleen samanlaisissa fiiliksissä. Osa porukast kävi laskemassa, muut hengaili mökillä. Illat oltii aina sit porukassa ja tehtii kaikkee kivaa. Se oli vaan niin rentouttava reissu! Haluuun takas sinneeee!!! Ihan kamalaa oli palata tähä arkeen taas :( no mut toukokuus uudelleen jonneki mökille sit, can't waaait!






Arki on ollu taas yhtää kuivaa ku ennenki. Matskun laskeminen ei yhtään houkuta mut kuitenki jostain syystä aina löydän jostain sen voiman miten jaksan laskee, mikä on sinäänsä tosi hyvä. Toisaalt on kyl ollu kiva palata taas tähä viikkoon. Maanantain ja keskiviikkon oli leffassa, kävin kattomassa just go with it ja näin ystävien kesken, molempia leffoja voin suositella! Tänään illal oon menos mun kaverille sen kämppään viettää iltaa, ihanaaa, girls night! Mul on tosi rentoutunu olo vaik stressii kyl onki kaikest. Mut ihanaa et on kaverit, ilman niit ei kyl selvis täst joka päiväsest arjest. Tuol reissulki sen huomas et ketkä on ne tärkeimmät ja sen kuinka hyvin meiä tiimi toimi, mul ei ollu missään vaihees sellast oloo etten vois olla oma itteni. Mut palailen taas asiaan! Viikko on ollu aika crazy, kaikkee on tapahtunu ja ihanaa päästä kaverien kaa "juoruu" :)
Cocktail partyt ois kans aika kiva juttu, vois toteuttaa senki täs joku päivä!


Emilia


ps. huomen RAKENNEKYNNEEETT!!! ..finally ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti