Juhannus vklp meni hyvin, itseasiassa tosi hyvin! Mun kaveri asu meil koko vklpn ja meil oli tosi hauskaa! Perjantaina ja lauantaina kävi eri kaverit moikkaamas mut muuten oltiin kahestaan eikä se mua ollenkaa haitannu! Todettii vaa et meist on tullu aikuisia ku tehään ruokaa ja syödään säännöllisesti ja kaikenlisäks terveellisesti, APUA! Ehkä se oli vaa toi viikonloppu, kyl me aika junnui viel ollaan :D Sitäpaitsi yleensä kaiken ruoan hoitaa meiän yks kaveri et nyt ku se ei oo ollu samas maassa ni on pitäny pärjää omillaan..ja hyvin kyl pärjättiinki! Vastapäätä meidän taloa oli jotku kemut perjantaina ja lauantaina ja niitä välillä sit kyyläiltiin tosta meiän parvekkeelta :D Ei sillä et ois jotenki ollu tylsää, ihan vaan mielenkiinnosta ;D



Nyt ois taas uus viikonloppu heti perään, oon siis vähän jäljessä..vaihteeks! :D Mut suunnitelmissa on oikeestaan pääosin töitä ja sit huomen meen kaverille yökyläilee iltavuoron jälkeen pirteenä ja sillee mut ei se mitään :) Leivoin äsken amerikkalaisia pikkuleipiä (cookies) ja ajattelin mutustella niitä (namnam!) ja kattoo I Spy leffan joka tulee tv:stä, en tiiä onko hyvä mut kohta se selviää!
Palailen taas kuhan töiltä kerkiän :)
Emilia
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti