Olin tänää ekaa päivää töissä tai no harjottelussa mut lasken sen kuitenkin ekaks päiväks ja kaikki suju yllättävän hyvin et ehkä nyt rupeen sit tekee ihan kunnolla duunii ni voi tehä kaikkee kivaa kesällä!
Autokoulun 2 vaihe on varattu ja sinne uppoo taas pieni omaisuus mut eipä sillekää mitää voi, pitäähän seki hoitaa pois alta!
Eilen oli ihan täydellinen päivä tai ilta ehkä oikeestaan! Näin mun kaverii ja aluks oltiin rannas istumas vaan mut sit mentii yhen koulu pihalle ja siin oli yllättävän chillii. Mul oli stereot mukana, kuunneltii radioo ja fiilisteltii. Ei siin oikeestaan mitään erikoista tehty..istuttii asfaltilla, musa soi, oli lämmintä..emmä tiiä! Se hetki oli vaa just rento ja siin oli niiin hyvä fiilis, ihan ku jossai elokuvas ois ollu (näyttelijänä). En osaa selittää paremmin mut siin oli vaan hyvä olla, ei huolen häiväää :)
Tänään oon vaan ollu tosi väsyny, olin 9-15 töissä ja kerkesin pikasesti käymää kotona ku taas piti juosta. Uni tulee varmaa helposti! Voi olla et pitäis ehk ruveta menee aikasemmin nukkuuu..VARSINKIN jos on töitä seuraavana aamuna! Viime yönäki tuli nukuttuu peräti se 4 tuntia et ehkä täs ei oo mitää ihmeteltävää miks oon näin väsyny.
Nyt kyllä pakko mennä nukkumaan. Tää oli vähän tällanen pikanen postaus :)
Palailen huomenna vähän pirteempänä
Emilia







Ei kommentteja:
Lähetä kommentti