Viikonlopun suunnitelmat muuttu vähän kun päätin lähteä mukaan mökkeilee mun kaverin poikaystävän mökille. Mut päätös oli hyvä, meil oli ihan loistava vklp!!! Ihan anytime uusiks!! Alustavasti piti mennä lauantaina särkänniemee mut sää oli aika sateinen niin ei sit lähetty sinne vaan mentii pizzalle :D Ei se kyl haitannu et särkkis jäi välistä, keretään sinne ihan mikä muu päivä vaa. Alunperin mun piti lähtee lauantaina takas mut tulinki sit sunnuntai aamupäiväl vast koska meil oli rippijuhlat myöhemmin. Onneks jäin sunnuntaihin saakka!! Oon vaan niin fiiliksissä tosta viikonlopusta, en oo pitkään pitkään aikaan nauranu niin paljon ku nyt tuolla! Kesä on nyt ainaki alkanu hyvin ja mul on sellanen fiilis et tää loppu kesäki tulee olee ihan HUIPPU!! :)
Viime viikolla kävin ekaa kertaa elämässäni pilateksessa. Oon ollu niin pitkään kipeenä niin ajattelin alottaa rauhallisesti ja lähteä kokeilemaan kaverin kanssa sitä. Yllätyin siitä kuinka kivaa pilates oli. Monet ajattelee et se on tylsää ku ei siin oikee tehä mitää mut mä tykkäsin, en tiiä miks, mut tykkäsin! Suosittelen siis kokeilemaan!
Päivän urakka olis huoneen siivoominen, taas vaihteeks. Vaatteet on valannu lattian sen verran hyvin, että vois ehkä siirrellä niitä vähän kaappiin. Loin spotify:n soittolistan jota voin sit fiilistellä samalla ku siivoilen, paljon kivempaa niin! Juhannuski on kohta, suunnitelmat vähän auki, mutta ei se mitään, kyl ne selvii tässä viikon aikana :)
Kesäfiiliksissä
Emilia







Ei kommentteja:
Lähetä kommentti